ساعت هوشمند اوپو واچ فری دارای صفحه آمولد، بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی و عمر باتری 14 روزه است

اوپو امروز پوشیدنی جدیدی را معرفی کرد. ساعت هوشمند اوپو واچ فری  (OPPO Watch Free) با ویژگی‌های مورد انتظار از ردیاب سلامت و سایر قابلیت‌ها معمول، اما برخی از ویژگی های منحصر به فردی نیز به این ساعت هوشمند اضافه شده است. همراه چیکاو باشید.

ساعت هوشمند اوپو واچ فری از صفحه نمایش 1.64 اینچی بهره می‌برد که از نوع آمولد با وضوح 280 در 456، طیف رنگی DCI-P3 و تراکم پیکسلی 326 پیکسل بر اینچ مربع است. صفحه نمایش مستطیلی در قاب ساخته شده از پلی کربنات و فیبر قرار گرفته است اما قسمت زیرین آن با ماده‌ای از جنس پلاستیک، نایلون (PA)  و فیبر پوشانده شده است.

اوپو بندهایی از جنس سیلیکون با بافت چرمی را به ساعت متصل کرده است و این شرکت ادعا می‌کند که قابلیت تنفس و راحتی در هنگام خواب، دارند. ردیاب تناسب اندام می‌تواند بیش از 100 حالت ورزشی شامل کریکت، پرش، تیراندازی با کمان، اسکی، والیبال، کایاک سواری و بدمینتون را ردیابی کند. با این حال، تنها چهار ورزش را می‌توان به طور خودکار دنبال کرد که آن‌ها نیز عبارتند از دویدن، پیاده روی، قایقرانی (ماشین) و پله نوردی هستند. حتی یک مربی داخلی برای دویدن وجود دارد.

همانطور که انتظار می‌رفت، در این ساعت برنامه کنترل ضربان قلب وجود دارد و اوپو واچ فری پنج نقطه ضربان قلب را به طور آنی نمایش می‌دهد. همچنین هنگامی که ضربان قلب بیش از حد بالا یا پایین باشد نیز به کاربر هشدار می‌دهد. همچنین ردیابی خواب، تشخیص خروپف، کنترل پخش موسیقی و پشتیبانی از پرداخت بدون تماس WeChat و Alipay از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند است. این پوشیدنی دارای نسخه NFC است که به شما امکان می‌دهد کارت‌های اتوبوس و کارت‌های بانکی را برای پرداخت بدون تماس ذخیره کنید.

ورزش های موجود در ساعت هوشمند اوپو واچ فری - چیکاو

ساعت هوشمند اوپو واچ فری همچنین با دستیار صوتی اوپو Breeno  با پشتیبانی از حالت آفلاین عرضه می‌شود. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب ساعت اوپو واچ فری حالت eSports است. در صورت فعال شدن، همه اعلان‌ها و هشدارها بجای این که در تلفن شما ظاهر شوند به طور خودکار به ساعت ارسال می‌شوند. حالت eSports فقط با سری اوپو فایند سری ایکس  (OPPO Find X3) و سری رنو ۶ ( Reno6) کار می‌کند. با این حال، اوپو می‌گوید که بیشتر تلفن‌های آن بعداً از این حالت پشتیبانی خواهند کرد. همچنین یک ساعت خواب روی ساعت وجود دارد که با فعال شدن آن، حالت مزاحم نشوید را در تلفن شما روشن می‌کند.

ردیاب تناسب اندام - چیکاو

ردیاب تناسب اندام دارای باتری 230 میلی آمپر ساعتی است که حداکثر 14 روز استفاده را تأمین می‌کند. همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند زیرا اوپو ادعا می‌کند که فقط با ۵ دقیقه شارژ سریع،  برای یک روز فعالیت این ساعت هوشمند کافی است.

این دستگاه از طریق بلوتوث ۵.۰ متصل می‌شود و با دستگاه‌های اندروید نیز در صورتی که از سیستم عامل اندروید ۶.۰ به بالاتر مجهز باشند، می تواند سازگار باشد. علاوه بر این، همچنین با دستگاه‌هایی که از iOS 10.0 و بالاتر برخوردار باشند نیز می‌تواند سازگار شود.

صفحه نمایش و بند ساعت اوپو واچ فری مشکی - چیکاو

ساعت اوپو واچ فری در دو رنگ طلایی Quicksand Gold و مشکی Silent Night Black موجود است. این ساعت هوشمند اوپو با برچسب قیمت ۵۴۹ یوآن (۸۵ دلار آمریکا) برای نسخه استاندارد و ۵۹۹ یوآن (93 دلار) برای نسخه NFC در دسترس قرار می‌گیرد. ساعت هوشمند اوپو واچ فری پیش از تاریخ 30 سپتامبر (۸ مهر) برای پیش فروش در سایت JD.com در دسترس قرار دارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.