سامسونگ گلکسی ام ۵۲ دارای ۵جی بی سر و صدا به طور رسمی در لهستان عرضه شد

چند روز دیگر مانده است تا سامسونگ گوشی گلکسی ام ۵۲ دارای ۵جی خود را در هند معرفی کند اما اکنون خبر می‌رسد که این شرکت بدون هیچ سر و صدایی این گوشی هوشمند را در لهستان عرضه کرده است. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ چند روز قبل از راه اندازی مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند در هند که قرار است در روز سه شنبه 28 سپتامبر (۶ مهر ماه ) انجام شود، بی‌سر و صدا جدیدترین گوشی کهکشانی خود یعنی  گلکسی M52 5G را در لهستان معرفی کرده است. این تلفن در وب سایت رسمی سامسونگ لهستان با لیست مشخصات کامل آن فهرست شده است، هرچند که  قیمت آن هنوز مشخص نشده است.

ماژول دوربین اصلی گوشی گلکسی ام ۵۲ - چیکاو

گوشی گلکسی ام ۵۲ مجهز به ۵جی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع سوپر آمولد پلاس است و از وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برد. در بالای نمایشگر این گوشی هوشمند یک حفره هول پانچ برای تعبیه‌ی دوربین سلفی مشاهده می‌شود. دوربین پنل جلو این گوشی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی بهره می‌برد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده کرده و حسگر اثر انگشت نیز روی لبه‌ی آن و در دکمه پاور (روشن – خاموش) ادغام شده است.

 در پنل پشتی گوشی ام ۵۲ دارای ۵جی سامسونگ یک ماژول دوربین سه گانه تعبیه شده است که حسگر اصلی آن یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی است و دو حسگر ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید و حسگر ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز دیگر حسگرهای این ماژول را تشکیل می‌دهند. گوشی ام ۵۲ دارای ۵جی سامسونگ در داخل بدنه از پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ جی کوالکام قدرت می‌گیرد. این تراشه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شده است. همچنین برای افزایش میزان حافظه می‌توان از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی نیز بهره برد.

صفحه نمایش گوشی گلکسی ام ۵۲ - چیکاو

باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برق مورد نیاز این گوشی را تأمین می‌کند و همچنین قادر است تا از دستگاه فست شارژ با توان ۲۵ واتی نیز پشتیبانی کند اما سامسونگ این دستگاه شارژر را در داخل جعبه و همراه گوشی عرضه نمی‌کند. گوشی سامسونگ ام ۵۲ دارای ۵جی نرم‌افزار رابط کاربری One UI 3.1 سامسونگ را در بالای اندروید 11 اجرا می‌کند. گلکسی ام ۵۲ مجهز به ۵جی در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید در دسترس قرار خواهد گرفت. گفته می‌شود قیمت آن نیز  از ۳۸۰ یورو/ ۴۵۰ دلار آمریکا و ۳۰۰۰۰ روپیه هند شروع خواهد شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.