ریلمی گوشی هوشمند ریلمی  وی ۱۱ اس با پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک را در چین معرفی کرد

ریلمی به تازگی گوشی ریلمی وی ۱۱ اس دارای ۵جی  (Realme V11s 5G) را در چین به عنوان یک عضو دیگر در سری V معرفی کرد. این گوشی جانشین گوشی ریلمی وی ۱۱ می‌شود که در اوایل سال جاری عرضه شد و اکنون گوشی وی ۱۱ ای دارای ۵جی با چندین ارتقاء قابل توجه معرفی شد. همراه چیکاو باشید.

مهمترین تغییری که گوشی ریلمی وی اا اس مجهز به ۵جی نسبت به مدل ریلمی وی اا دارد، مربوط به قسمت پردازنده‌ی آن می‌شود که این مدل جدید از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک (Mediatek Dimensity 810) در بطن خود بهره می‌برد. بدون شک، این گوشی با چنین پردازنده‌ای عملکرد بسیار بهتری را نسبت به مدل پیشین که از پردازنده‌ی دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک  (Dimensity 700)استفاده می‌کرد، ارائه خواهد داد. گوشی هوشمند ریلمی وی ۱۱ اس مجهز به ۵جی، همچون یک موجود عزیزدردانه، در واقع اولین دستگاهی است که از این پردازنده جدید مدیاتک استفاده می‌کند.

جدا از این موارد و قابلیت‌هایی که گفته شد، این گوشی می‌تواند از فناوری DRE نیز پشتیبانی کند.  DRE یا RAM Dynamic Expansion درواقع جدیدترین فناوری در دنیای اندروید است و به شما امکان می‌دهد از حافظه داخلی به عنوان افزایش رم استفاده کنید که میزان کلی رم دستگاه افزایش پیدا می کند و به طور موثری می توان برنامه‌های بیشتری را به طور همزمان اجرا کرد. استفاده از این فناوری باعث می‌شود تا میزان رم نسخه 4 گیگابایتی گوشی هوشمند، عملا به ۵ گیگابایت افزایش یابد، در حالی که ظاهراً نسخه 6 گیگابایتی می‌تواند به 11 گیگابایت برسد.

صفحه نمایش و قاب پشتی گوشی ریلمی وی ۱۱ اس دارای ۵جی  - چیکاو

طراحی گوشی ریلمی وی ۱۱ اس مجهز به ۵جی اما در مقایسه با گوشی ریلمی وی ۱۱ هیچگونه تغییری را نداشته است و هر دو گوشی هوشمند، ظاهراً از یک بدنه‌‌ای یکسان استفاده می‌کنند. علاوه بر این، باز هم هر دو گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت  ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند که می‌تواند از شارژر 18 وات پشتیبانی کند.

 در مورد ماژول دوربین نیز می‌توان گفت که هر دو تلفن همراه همچنین از همان دوربین‌های 13 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل استفاده می‌کنند. علاوه بر این، ریلمی وی ۱۱ اس مجهز به ۵جی دارای ضخامت 8.4 میلی متری است و 189 گرم نیز وزن دارد. اندازه صفحه نمایش نیز بدون تغییر باقی مانده است و هر دو گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برند که در بالای آن بریدگی قطره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی تعبیه شده است. یک سنسور اثر انگشت نیز در لبه گوشی وجود دارد که برای امنیت در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند رابط کاربری Realme UI 2.0 را بر روی اندروید ۱۱ اجرا می کند.

گوشی ریلمی وی ۱۱ اس دارای ۵جی  - چیکاو

گوشی ریلمی وی ۱۱ اس مجهز به ۵جی در دو نسخه به فروش خواهد رسید که هر دو دارای فضای ذخیره‌سازی یکسان 128 گیگابایتی هستند اما میزان رم آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. نسخه‌ای که از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد با قیمت ۱۳۹۹ یوان عرضه می‌شود اما نسخه‌ی دیگر که به ۶ گیگابایت رم مجهز شده است با قیمت ۱۵۹۹ یوآن به دست کاربران می‌رسد. این گوشی در دو گزینه رنگ ارغوانی (Aurora Purple) و خاکستری (Igneous Gray) عرضه می‌شود. از نظر عرضه جهانی نیز تاکنون هیچ خبری در دسترس قرار نگرفته است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.