لپ‌تاپ مجیک بوک وی ۱۴ آنر دارای حاشیه های بسیار باریک و صفحه نمایش لمسی دارد

آنر رویداد معرفی محصولات اسمارت لایف ( Smart Life) خود را در 26 سپتامبر (۴ مهر ماه ) برگزار می‌کند و انتظار می‌رود که در این رویداد از چندین دستگاه مانند مجیک بوک۱۶ پرو (MagicBook 16 Pro)، Honor Wisdom Screen X2 و سایر دستگاه‌ها رونمایی می‌کند. با چیکاو همراه باشید.

یکی از این محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شود، لپ‌تاپ مجیک بوک وی ۱۴ (Honor MagicBook V 14) است. این لپ‌تاپ ویندوزی از ماژول دوربین دوگانه ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اکنون، جزئیات بیشتری در مورد آن فاش شده است. برخی از کاربران، طبق اطلاعات IT Home، تعدادی طرح و جزئیات دیگر در مورد آنر مجیک بوک وی ۱۴  ارائه کرده‌اند. این طرح‌ها نشان می‌دهد که لپ تاپ مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه‌های بسیار باریک است، بنابراین صفحه نمایش از نسبت نمایشگر به بدنه نسبتاً بالایی  را برخوردار می‌شود.

لپ‌تاپ مجیک بوک وی ۱۴ آنر - چیکاو

این لپ تاپ همچنین دارای صفحه نمایش لمسی است و از ویژگی‌های سطح بالایی مانند «گوشه‌های گرد R2 » بهره می‌برد.. پیش از این، آنر تأیید کرده بود که لپ تاپ بعدی مجیک بوک وی ۱۴  دارای دوربین دوگانه ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. در حالی که این شرکت هنوز این موضوع را تأیید نکرده است، ما انتظار داریم که یک سنسور دوربین با زاویه دید گسترده، همراه با یک دوربین معمولی، میدان دید بیشتری را ارائه دهد. این لپ تاپ در حال حاضر یکی از اولین لپ تاپ‌هایی است که در سیستم عامل ویندوز 11 بوت می‌شود. آنر و مایکروسافت یک مراسم استراتژیک در Honor HQ برگزار کرده بودند و شنژن – Shenzhen این موضوع را اعلام کرد. جدا از این، آنر گفته بود که می‌تواند با قابلیت‌های پیشرفته خود در ادغام نرم‌افزار و سخت‌افزار، پتانسیل ویندوز 11 را به حداکثر برساند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد مجیک بوک وی ۱۴  آنر جدا از موارد ذکر شده در دسترس نیست، اما احتمالاً تا قبل از برگزاری رویداد آینده آنر در ۲۶ سپتامبر، در مورد مشخصات، ظاهر، قیمت و تاریخ عرضه آن، اطلاعات بیشتری در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.