ریزر هدست گیمینگ کایرا ایکس جدید را با قیمت مقرون به صرفه ۶۰ دلار روانه بازار کرد

شرکت ریزر (Razer) سازنده‌ی معروف هدفون و هدست،  امروز هدست کایرا ایکس  (Kaira X) را معرفی کرد. این هدست ریزر یکی از مقرون به صرفه‌ترین  هدست‌های این شرکت در زمینه‌ی هدست‌های گیم به حساب می‌آید که مخصوص کاربران و گیمرهای کنسول‌های بازی است. قیمت هدست گیمینگ کابرا ایکس ۶۰ دلار است که مشخص می‌شود که این هدست از مدل دیگر این شرکت یعنی کایرا که ۱۰۰ دلار قیمت دارد و کایرا پرو که ۱۵۰ دلار قیمت دارد، ارزان‌تر است. با چیکاو همراه باشید.

هدست کایرا ایکس از درایورهای ۵۰ میلی متری از نوع TriForce Razer بهره می‌برد. این هدست به گونه‌ای طراحی شده‌ است که هر سه بخش از طیف فرکانس قابل شنیدن را متمرکز می‌کند. هدست کایرا ایکس  از میکروفون کاردی اوید یا میکروفون یک طرفه قابل انعطاف با کاهش نویز استفاده می‌کند. در کنار آن کنترل‌هایی برای تنظیم صدا و خاموش شدن میکروفون نیز تعبیه شده است.

 هدست کایرا ایکس در دو نسخه عرضه می‌شود، یکی برای دستگاه گیم ایکس باکس ( Xbox) و نسخه‌ی دیگر نی برای دستگاه پلی استیشن (PlayStation). هدست  نسخه Xbox در پنج رنگ مشکی، سفید، آبی، قرمز و سبز عرضه می‌شود تا با رنگ‌های کنترلر بی‌سیم جدید Xbox نیز مطابقت داشته باشد. همچنین، هدست نسخه پلی استیشن هم در رنگ‌های مشکی با سفید و آبی عرضه می‌شود تا با کنترلر جدید DualSense نیز مطابقت داشته باشد.

با این حال، صرف نظر از نسخه‌ای که دریافت می‌کنید، همه مدل‌های هدست کایرا ایکس از یک پلاگین هدفون استاندارد استفاده می‌کنند، به این معنی که آنها با هر دستگاهی با جک 3.5 میلی متری کار می‌کنند.

هدست گیمینگ کایرا ایکس آبی - چیکاو

هدست کایرا ایکس برای دستگاه ایکس یاکس به صورت سیاه و سفید و برای دستگاه پلی استیشن نیز از  23 سپتامبر (اول مهر ماه) در دسترس قرار می گیرد. هدست کایرا ایکس نسخه ایکس باکس در رنگ‌های آبی، قرمز و سبز از 14 اکتبر (۲۲ مهر ماه) برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.