هدفون های بی سیم نوکیا E3511 با قابلیت نویز کنسلینگ  فعال معرفی شد

نوکیا موبایل مجموعه ای از ایربادز و ایزفون را معرفی کرد که با همکاری RichGo ، که از نام آوران مشهور لوازم جانبی صوتی است، با نام تجاری نوکیا تولید شده است. مجموعه جدید گوشی‌های ایرباد نوکیا E3511 دارای ویژگی های مناسبی است و می تواند بخش وسیعی از بازار را جذب کند. در ادامه با چیکاو همراه باشید.

 برند RichGo با نوکیا همکاری می کند با این امید که از پتانسیل های بزرگ ذاتی برند نوکیا برای بازاریابی محصولات صوتی خود استفاده کند. این مجموعه هدفون اولین مجموعه ای نیست که تحت مشارکت دو شرکت بزرگ و معتبر Nokia-RichGo عرضه می شود، هرچند که در دسترس بودن مدل‌های قبلی محدود به قسمتی از بازار آسیا و نه فراتر از آن بود.

مجموعه جدید ایرباد E3511 از قابلیت حذف نویز فعال یا همان فناوری نویز کنسلینگ اکتیو (Active Noise Cancellation)=  (ANC) برای بهبود تجربه صوتی بهره می‌برد. این هدفون‌ها به درایورهای 10 میلی متری مجهز شده‌اند و جفت هدفون E3511 خروجی صدای با کیفیت کافی را تضمین می‌کند.

هدفون های بی سیم نوکیا E3511 مشکی - چیکاو

این هدفون از بلوتوث ۵.۲  و چندین پروتکل بلوتوث پشتیبانی می‌کند تا اتصال بیشتری برای دستگاه داشته باشد. هر دو ایرباد از باتری ۴۵ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کنند و  با هر بار شارژ می‌توانند تا ۶ ساعت پخش موسیقی و صدا را تحویل دهند.

البته این میزان در صورتی که فناوری نویز کنسلینگ این ایربادها فعال نباشد اما در صورتی که با نویز کنسلینگ فعال از این هدفون‌ها استفاده کنید با هر بار شارژ می‌توانند تا ۴.۵ ساعت پخش صدا و موسیقی را تضمین کنند.

هدفون های بی سیم نوکیا E3511 سفید - چیکاو

 کیس این هدفون‌ها نیز با شارژ ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی جیبی می‌تواند عمر باتری را هنگام اتصال به هدفون تا ۲۵ ساعت افزایش دهد. E3511 از شارژ USB-C پشتیبانی می‌کند و RichGo امیدوار است که در زمان رونمایی از این هدفون‌ها استقبال مناسبی در بازار انجام شود.

هدفون  E3511 در سه رنگ نقره ای، آبی و مشکی عرضه می شود و فلسفه طراحی خوبی را نیز منعکس می‌کند، اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه آن در دسترس نیست. ما انتظار داریم این محصول به زودی در چین و بازارهای دیگر که مجوز RichGo در آن قرار دارد، به فروش برسد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.