مایکروسافت وعده بروزرسانی اندروید 11 را برای سرفیس دوئو تا قبل از پایان سال می دهد

مایکروسافت سرانجام به انتظارها پایان داد. این شرکت سرانجام در رویدادی که برگزار کرد چندین دستگاه را معرفی کرد که یکی از آن‌ها نسخه نسل دوم گوشی هوشمند دو صفحه‌ای سرفیس دوئو ۲ (Surface Duo 2) است. دستگاهی که مایکروسافت برای آن هم سنگ تمام گذاشته و مدل جانشین سرفیس دوئو را با بهبودهای بسیار چشمگیری آپدیت کرده است. این نسخه جدید سرفیس دوئو از مشخصات جدید و چشمگیری بهره می‌برد و با طراحی تازه‌ای معرفی شد. با این حال، کسانی که اولین مدل را خریداری کرده‌اند، در حال حاضر از مایکروسافت ناراضی هستند و به درستی هم ناراحت هستند. با چیکاو همراه باشید.

سرفیس دوئو نسخه اصلی سال گذشته با اندروید 10 عرضه شد. بیش از یک سال از رونمایی و معرفی اندروید 11 می‌گذرد اما سرفیس دوئو  هنوز هم  از نسخه ۱۰  اندروید استفاده می‌کند. این در حالی است که الان اندروید ۱۲ دارد از راه می‌رسد اما صاحبان دستگاه سرفیس دوئو که هنوز حتی به نسخه ۱۱ سیستم عامل اندروید آپدیت نشده‌اند، مطمئناً دلیل قانع کننده‌ای برای ناامید شدن از مایکروسافت دارند.

صفحه نمایش سرفیس دوئو - چیکاو

در ماه فوریه (بهمن – اسفند گذشته)، گزارش شد که این تلفن دو صفحه‌ای مایکروسافت  تابستان امسال به سیستم عامل اندروید 11  ارتقا پیدا می کند. تابستان به طور رسمی به پایان رسیده است و به روز رسانی برای گوشی سرفیس دوئو هنوز در دسترس قرار نگرفته است.

 یک گزارش جدید می‌گوید که به روز رسانی سرفیس دوئو برای امسال برنامه‌ریزی شده است. به گفته The Verge، آنها توسط سخنگوی مایکروسافت مطلع شده‌اند که این شرکت در حال کار بر روی به روز رسانی اندروید 11 برای سرفیس دوئو تا قبل از پایان سال هستند.

طراحی سرفیس دوئو - چیکاو

 این تاریخ خاصی نیست، به این معنی که برای تاریخ کاملاً دقیقی تنظیم نشده است و احتمال دارد دیرتر از زمان اعلام شده، در دسترس قرار گیرد. سرفیس دوئو ۲ با اندروید 11 عرضه می‌شود، اما برخلاف سایر تولیدکنندگان که اعلام کرده‌اند دستگاه‌های آن ها چند ارتقاء سیستم عامل دریافت می‌کنند یا چند سال برای آنها پشتیبانی می‌شود، مایکروسافت فقط وعده به روزرسانی‌های منظم را بدون مشخص شدن آن داد.

این بدان معناست که نمی‌توان گفت که دستگاه جدید چه زمانی اندروید 12 را دریافت می‌کند. با این حال مایکروسافت در مورد مدل نسل اول کمتر صحبت می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.