گزارش رویداد هواوی: ساعت هوشمند هواوی واچ فیت جدید معرفی شد

هواوی در کنفرانسی که برای معرفی محصولات جدید خود که در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر ماه) برگزار کرد، از چندین محصول جدید رونمایی کرد که از جمله‌ی این محصولات می‌توان به گوشی‌های هوشمند نوا ۹ و نوا ۹ پرو که تلفن‌هایی دوربین محور هستند، ساعت هوشمند، اسپیکر و محصولات دیگر اشاره کرد. علاوه بر این، هواوی از ساعت‌های هوشمند جدید خود نیز با نام هواوی واچ فیت جدید نیز رونمایی کرد. البته، هواوی در این رویداد از محصولات دیگری نیز پرده برداری کرد که گزارش آن‌ها نیز تقدیم خواهد شد. در این مطلب با شرح گزارش ساعت هوشمند هواوی، با چیکاو همراه باشید.

  • ساعت هوشمند هواوی واچ فیت جدید

ساعت هوشمند جدید هواوی با نام «واچ فیت»  (Huawei Watch FIT) ظاهر نسل قبلی ساعت هوشمند واچ فیت را به ارث می‌برد. این ساعت هوشمند از صفحه نمایش بزرگ 1.64 اینچی تمام رنگی استفاده می‌کند که با لنز  2.5D پوشانده شده است. قیمت آن 799 یوان (124 دلار) است که برابر با قیمت محصول نسل اول است.

ساعت واچ فیت جدید هواوی جدید دارای تعداد زیادی صفحه ساعت برای انتخاب است. اکثر آن‌ها نیز رایگان نیستند. این محصول دارای 97 حالت ورزشی است. به علاوه، یک حالت جدید برای حذف آسان داده‌های ورزشی وجود دارد. این ساعت دارای 12 دوره تناسب اندام است و می‌تواند به طور آنی نمایش دهد.

 همچنین، این ساعت دارای عملکرد GPS مستقل داخلی است و از فناوری HUAWEI TruSeen 4.0 + پشتیبانی می‌کند. دومی می‌تواند ضربان قلب، پایش اکسیژن خون، نظارت بر خواب، مدیریت چرخه قاعدگی و همچنین غربالگری ضربان زودرس/فیبریلاسیون دهلیزی آریتمی و غربالگری خطر آپنه خواب را انجام دهد. علاوه بر این، ساعت همچنین از دستیارهای صوتی هوشمند، دوربین از راه دور، کنترل پخش موسیقی و غیره پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت جدید - چیکاو

دوام عمر باتری این ساعت هوشمند هواوی واچ فیت جدید تا 10 روز است. علاوه بر این، با استفاده از عملکرد شارژ سریع این امکان استفاده را به شما می‌دهد تا فقط با ۵ دقیقه شارژ کردن آن بتوانید به مدت یک شبانه روز از آن استفاده کنید.

پیش فروش ساعت‌های هوشمند جدید هواوی واچ فیت جدید در حال حاضر آغاز شده است. اما به طور رسمی در 29 سپتامبر (۷ مهر ماه) به فروش می‌رسد و همچنین در بازار عرضه خواهد گردید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.