هدفون کاملاً بی سیم دیزو بادز زد ریلمی با عمر باتری 16 ساعته و قیمت ۱۷ دلار در هند معرفی شد

ریلمی سفر خود را در بازار به عنوان مجموعه‌ای از تلفن‌های هوشمند اوپو آغاز کرد. محبوبیت گوشی‌های هوشمند اوپو ریلمی (Oppo Realme) به سرعت تبدیل به یک برند فرعی جداگانه شد. با این حال، حتی یک برند فرعی برای نگهداری Realme کافی نبود و این شرکت بال‌های مخصوص خود را برای پرواز به عنوان یک مارک جداگانه به دست آورد. با چیکاو همراه باشید.

نکته‌ی خیلی جالب اینجا است که امسال، این برندی که خود به عنوان یک برند فرعی شروع به کار کرد، اکنون برند فرعی خود را نیز راه اندازی کرده است: دیزو (DIZO). در حال حاضر برند دیزو نیز  بخشی از رویکرد Realme’s TechLife است و دستگاه‌های حوزه اینترنت اشیاء (IoT)، پوشیدنی و هوشمند را معرفی می‌کند. پس از عرضه مجموعه‌ای از ساعت‌های هوشمند جدید، این شرکت امروز از هدفون استریو کاملا بی سیم دیزو بادز زد  (Dizo Buds Z) رونمایی کرد.

مشخصات و ویژگی‌های هدفون های کاملاً بی سیم دیزو بادز زد - چیکاو

  • مشخصات و ویژگی‌های هدفون های کاملاً بی سیم دیزو بادز زد

این شرکت از هدفون‌های دیزو بادز زد رونمایی کرد که به عنوان هدفون بی‌سیم واقعی مقرون به صرفه عرضه می‌شود و دارای ویژگی‌های صدای باکیفیت و عمر باتری مناسب است. هدفون‌های جدید از بلوتوث ۵.۰ برای اتصال پایدار و یکپارچه پشتیبانی می‌کنند.

یکی از نقاط اصلی و نقاط قوت این هدفون‌های بی سیم استریو استفاده از درایورهای 10 میلی متری پویا و ارائه حالت مخصوص بازی است، که در آن تاخیر می‌تواند تا 88 میلی ثانیه کاهش یابد. این کار برای جذب کاربران و جامعه گیمرهای که از بازی‌های رایانه‌ای استفاده می کنند و اتفاقاً در هند نیز رو به افزایش قرار دارند، بسیار مفید است.

این هدفون‌ها از فناوری نویز کنسلینگ محیطی  ENC (Environmental Noise Cancellation) بهره می‌برند که مخفف لغو سر و صدای محیط است. علاوه بر این، هدفون بی سیم دیزو زد از الگوریتم‌های هوشمند برای کاهش نویز اطراف در حین تماس استفاده می‌کند. وزن هر کدام از این جوانه‌ها (هدفون‌ها) فقط 3.7 گرم است. بنابراین ایربادها بسیار سبک وزن بوده و پوشیدن آنها راحت است. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که این هدفون فاقد فناوری نوبز کنسلینگ اکتیو ANC (Active Noise Canceling) است. با این حال، این ویژگی‌ای است که فقط در هدفون‌های رده بالا از آن استفاده می کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در هدفون دیزو بادز زد ریلمی عمر دوام شارژدهی باتری آن  است. به گفته این شرکت، این دستگاه‌های شنیدنی می‌توانند تا 16 ساعت موسیقی پخش کنند. با این حال، این احتمالاً شامل تمام مورد است. وقتی خارج از قاب و به طور کامل شارژ شوند، این هدفون‌ها می‌توانند بیش از چهار ساعت و نیم پخش موسیقی را ارائه دهند. جالب است بدانید که اگر فقط با ۱۰ دقیقه این هدفون را شارژ کنید، می‌تواند تا یک ساعت و نیم پخش موسیقی را ارائه دهد. این ابزار پوشیدنی دارای کنترل‌های لمسی است و به راحتی می‌توانید کنترل‌های لمسی را سفارشی کنید. دستگاه‌های قابل شنود نیز از به روز رسانی سیستم پشتیبانی می‌کنند و همه چیز را می‌توان از طریق برنامه Realme Link کنترل کرد.

از نظر ساختار، این هدفون‌ها دارای تأییدیه مقاومت در برابر نفوذ آب IPX4 هستند، بنابراین می‌توانند هنگام پوشیدن و تمرین کردن در برابر پاشش تصادفی آب یا عرق مقاومت کنند. هدفون دیزو بادز زد در سه رنگ زیبا  Onyx، Leaf و Pearl عرضه می‌شود.

رنگ بندی هدفون بی سیم دیزو بادز زد - چیکاو

  • قیمت هدفون بی سیم دیزو بادز زد

هدفون‌های جدید استریو کاملا بی سیم دیزو بادز زد تنها با قیمت ۱۹۹۹ روپیه (حدود ۲۷ دلار آمریکا) به فروش می‌رسند. با این حال، یک پیشنهاد مقدماتی نیز وجود دارد که در طول فروش Big Billion Days این هدفون‌ها را خرده فروشی آنلاین فلیپ کارت Flipkart با قیمت ۱۲۹۹ روپیه (تقریباً ۱۸ دلار)عرضه می‌کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.