الیمپوس همکاری با سامسونگ در زمینه دوربین سری گلکسی اس ۲۲ را تکذیب کرد

در آوریل امسال، شایعه‌ای مبنی بر این که سامسونگ تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند کره جنوبی در حال مذاکره با کمپانی ژاپنی الیمپوس Olympus برای همکاری است که می‌تواند ماژول دوربین الیمپوس را برای گوشی‌های هوشمند آینده سامسونگ تولید کند، در حال مذاکره است. با چیکاو همراه باشید.

در حالی که در آن زمان هیچ بیانیه رسمی از طرفین منتشر نشد، شایعات اخیراً دوباره مورد تردید قرار گرفت. ما حتی رندرهای ساخته شده توسط طرفداران گلکسی اس ۲۲ را با دوربین مارک الیمپوس مشاهده کرده‌ایم. سازنده مشهور دوربین ژاپنی در حال حاضر وجود هرگونه همکاری با سامسونگ در رابطه با طراحی و توسعه تنظیمات دوربین برای سری آینده گلکسی اس ۲۲  را رد کرده است. با این حال، پلتفرم معتبر آنلاین LetsGoDigital با سازنده دوربین ژاپنی تماس گرفت و سپس اعلام کرد که هیچ همکاری بین آن شرکت و سامسونگ وجود ندارد.

هنوز مشخص نیست که آیا واقعاً مذاکراتی بین المپوس و سامسونگ وجود داشته است که ممکن است در مقطعی به هم خورده باشد یا خیر. همچنین سامسونگ نیز به هیچ مشارکتی بین آن شرکت و الیمپوس اشاره نکرده است. همچنین بعید نیست که الیمپوس با تولیدکنندگان مختلف تلفن‌های هوشمند در مورد مشارکت احتمالی در تولید ماژول دوربین برای تلفن‌های هوشمند خود مذاکره کرده باشد.

ماژول دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

داشتن چنین همکاری‌هایی بین سازندگان دوربین سنتی و تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند غیر معمول نیست. اعتقاد بر این است که چنین مشارکت‌هایی دوربین‌های قوی‌تری را برای گوشی‌های هوشمند به ارمغان می‌آورد. در واقع، سازندگان تلفن‌های هوشمند اغلب ادعا می‌کنند که با استفاده از چنین همکاری‌هایی، پردازش تصویر بهبود یافته و کارایی کلی آن نیز با افزایش همراه بوده است. برخی از مشارکت‌هایی که در این صنعت آشکار هستند شامل Leica و Huawei، Zeis و Vivo، Hasselblad و OnePlus و سایر موارد است.

در حالی که الیمپوس اشاره کرده است که هیچ مشارکتی بین خود و سامسونگ وجود نداشته است، سامسونگ از طرف خود هیچ گونه اظهارنظر رسمی در مورد این ادعا یا رد آن نکرده است. مجموعه سامسونگ گلکسی اس ۲۲ ممکن است در سه ماهه اول سال 2022 رونمایی شود و سه دستگاه این مجموعه جانشین سری گلکسی اس ۲۱ خواهند بود. فعلاً وعده داده می‌شود که پرچمدار برتر سامسونگ، بهترین گوشی برای سال 2022 باشد، اگرچه بسیاری از آنچه ما در حال حاضر می‌دانیم حدسیات است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.