لپ تاپ گیمینگ شیائومی ردمی جی ۲۰۲۱ با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و پردازنده ی قوی تر معرفی شد

شیائومی در تلاش است تا یک لپ تاپ گیمینگ جدید تحت سری ردمی جی (Redmi G) خود با نام ردمی جی ۲۰۲۱ (Redmi G 2021) روانه بازار کند. این دومین باری است که این شرکا این موضوع را اطلاع رسانی می‌کند. شیائومی می‌گوید که «عملکرد بالا و شکست ناپذیری» را به گیمرها ارائه می‌دهد. 

اکنون، حساب رسمی Weibo مربوط به نوت بوک شیائومی فاش کرده است که لپ تاپ‌های ردمی جی ۲۰۲۱ در نسخه‌های مختلف به صفحه نمایش گیمینگ بزرگتر از حد معمول  ۱۶.۱ اینچی با تصاویر فوق العاده نرم و روان  ۱۴۴ هرتزی مجهز خواهند شد. همراه چیکاو باشید.

 با این حال، شایان ذکر است که از آنجا که نسل قبلی این لپ تاپ‌ها نیز دارای مشخصات صفحه نمایش مشابهی بودند، این موضوع بسیار تعجب‌آور است. آنچه باید منتظر آن بمانیم این است که آیا سایر مشخصات مانند مثلاً حداکثر روشنایی نیز ارتقا می‌یابد یا خیر.

پیش از این، شیائومی اعلام کرده بود که همه لپ تاپ‌های بازی ردمی جی ۲۰۲۱ با «اتصال مستقیم صفحه نمایش مستقل» عرضه می‌شوند. سایر مشخصات شناخته شده شامل پردازنده  سری ۷ رایزنAMD  نسخه 5800H (AMD Ryzen 7 5800H mobile processor) همراه با پردازنده گرافیکی انویدیا  RTX 3060 است. به گفته این شرکت، لپ‌تاپ‌های ردمی جی ۲۰۲۱ با استفاده از ترشه RTX 3060 می‌تواند به مصرف برق کامل ۱۳۰ وات دست پیدا کند. البته، همراه با GPU RTX به این معنی است که از ردیابی اشعه برای بهبود تصاویر در بازی‌های پشتیبانی شده برخوردار می‌شود.

قابلیت های لپ تاپ گیمینگ شیائومی ردمی جی ۲۰۲۱ - چیکاو

 همچنین یک سیستم خنک کننده جدید با نام «Hurricane Cooling 3.0 » وجود دارد که شامل دو فن ۱۲ ولت بزرگ، پنج لوله حرارتی تمام مسی و چهار پیکربندی خروجی هوا خواهد بود. در نهایت، صفحه پیش فروش لپ‌تاپ‌های ردمی جی ۲۰۲۱ پیشتر نشان داده بود که این لپ‌تاپ دارای نسخه پردازنده اینتل نیز خواهد بود.

تاریخ عرضه لپ‌تاپ‌های ردمی جی ۲۰۲۱  چند روز پیش با اولین تیزر رسمی آن مشخص شد. تاریخ ذکر شده تنها چند روز دیگر  یعنی 22 سپتامبر (۳۱ شهریور) است.

انتظار می‌رود قیمت این لپ‌تاپ از نسل قبلی خود که در آگوست 2020 (شهریور ۱۳۹۹) عرضه شد، بیشتر باشد. علت آن نیز این دلیل است که این محصول از شوی شیائومی به عنوان «محصول گران قیمت» تلقی می‌شود که هدف آن عملکرد «شکست ناپذیر» است. این امر با توجه به اینکه مدل قدیمی‌تر دارای پردازنده متوسط رده GTX 1650 Ti بود در حالی که لپ‌تاپ ردمی جی ۲۰۲۱ با پردازنده گرافیکی RTX رده بالا عرضه می‌شود، یک امر منطقی است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.