مارشال اولین هدفون های استریو کاملا بی سیم خود را با فناوری نویز کنسلینگ فعال در بازار عرضه کرد

مارشال برندی چینی است که سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی محصولات صوتی و تصویری، خانگی و گوشی‌های همراه فعالیت دارد. کالاهای این برند که عموماً در سطح بسیار نازلی قرار می‌گرفتند، از ارزان‌ترین محصولات بازار بودند. ظاهرا، این برند تصمیم گرفته تا وارد تولید کالاهای معتبرتر شود و به همین خاطر نیز هست که هرازگاهی خبری از تولید محصولاتی باکیفیت‌تر از سوی این برند چینی به گوش می‌رسد. همراه چیکاو باشید.

مارشال اکنون از جدیدترین مجموعه هدفون خود از جمله اولین دستگاه استریوی بی‌سیم واقعی خود که از قابلیت نویز کنسلینگ بهره می‌برد، رونمایی کرده است. هدفون  Minor III و هدفون کاملا بی سیم مارشال موتیف نویز کنسلینگ دو مدلی هستند که نسبت به هدفون‌های Mode II که قبلاً عرضه کرده است، تا حدی با پیشرفت همراه شده‌اند.

  هر دو هدفون Minor III و موتیف نویز کنسلینگ را می‌توانید از وب سایت مارشال خریداری کنید. با این حال، هدفون کاملا بی سیم موتیف نویز کنسلینگ در حال حاضر فقط برای پیش خرید در دسترس قرار دارد و عرضه‌ی عمومی آن و فروش در بازار تا ۳۰ سپتامبر (۱۰ مهر) انجام خواهد شد.

هدفون های استریو کاملا بی سیم مارشال - چیکاو

البته ویژگی عمده در هدفون کاملا بی سیم موتیف مارشال همان استفاده از فناوری نویز کنسلینگ فعال است. ضمن این که قابلیت نویز کنسلینگ فعال در این هدفون نیز قابل تنظیم است. زیرا کاربران می‌توانند سطح حذف نویز مورد نیاز را در شرایط مختلف تنظیم کنند.

هدفون Minor III و موتیف نویز کنسلینگ - چیکاو

عمر باتری هدفون موتیف نویز کنسلینگ مارشال نیز مناسب است، زیرا در صورت فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ، در صورتی که این دستگاه به طور کامل شارژ باشد، می‌تواند تا ۵ ساعت استفاده را دوام ‌آورد.

  با اتصال به کیس شارژ، عمر باتری به میزان ۲۰ ساعت افزایش می‌یابد. این جفت هدفون دارای میکروفون‌های متعدد، کنترل‌های لمسی هستند. این هدفون‌های مارشال دارای استاندارد IPX5 هستند که از رطوبت محافظت می‌کند و در مقابل پاشش اب و عرق نیز مقاومت دارند. علاوه بر این، هدفون موتیف نویز کنسلینگ مارشال نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

Marshall Minor III مشکی - چیکاو

هدفون دیگر این برند یعنی Marshall Minor III دارای درایورهای ۱۲ میلی متری برای خروجی صدای مناسب، تاییدیه IPX4 برای مقاومت در برابر نفوذ پاشش اب و عرق است و  در صورت استفاده طولانی مدت نیز با راحتی زیاد همراه است. هدفون کاملا بی سیم Minor III مارشال با یک بار شارژ کامل به مدت ۵ ساعت برای پخش موسیقی یا استفاده دیگر دوام می‌آورد و در صورت اتصال به قاب شارژ نیز این مدت زمان به ۲۰ ساعت افزایش می‌یابد. شما می‌توانید دستگاه را از طریق USB-C یا شارژ بی‌سیم Qi شارژ کنید و قیمت آن نیز در حال حاضر  ۱۲۹ دلار است. این دو هدفون کاملاً بی‌سیم را می‌توان از وب سایت مارشال خریداری کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.