آنر به زودی مجیک بوک وی ۱۴  را روانه بازار می کند که ویندوز 11 را به طور پیش فرض اجرا می کند

آنر به زودی مجیک بوک وی ۱۴ (MagicBook V 14) را روانه بازار می کند، که به گفته شرکت اولین لپ‌تاپی است که ویندوز 11 را به طور پیش‌فرض اجرا می کند. این خبر خاص در حالی منتشر می‌شود که آنر از همکاری استراتژیک خود با مایکروسافت خبر داد. همراه چیکاو باشید.

این اعلامیه هیچ گونه مشخصاتی از این لپ‌تاپ را نشان نمی‌دهد، اما با ذکر نام می‌توان گفت که این لپ‌تاپ جدید آنر اولین لپ‌تاپ از سری وی آنر (V Honor) است و اندازه صفحه نمایش آن ۱۴ اینچ خواهد بود. برخی شایعات در رابطه با این محصول احتمال می‌دهند که دو دوربین در قسمت جلو داشته باشد که کیفیت آن ها نیز ۵ مگاپیکسل خواهد بود. در حال حاضر برای این لپ‌تاپ هیچ مشخصات دیگری در دسترس قرار ندارد اما به نظر می‌رسد برای ویژگی‌ها و قیمت کامل باید منتظر بمانیم.

  • آیا واقعاً لپ‌تاپ وی ۱۴ آنر اولین لپ‌تاپی  خواهد بود که ویندوز ۱۱ را به طور پیش فرض اجرا می‌کند؟

این حرکت ممکن است عجیب به نظر برسد، اما اگر از ویندوز ۱۱ و تاریخ راه اندازی آن مطلع باشید، این اطلاعیه بسیار منطقی است. رویداد معرفی لپ‌تاپ مجیک بوک وی ۱۴ آنر برای ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) تنظیم شده است. این تاریخ در واقع حدود چند روز از اعلام مایکروسافت و حدود یک هفته قبل از تاریخ انتشار ویندوز ۱۱ است که برای ۵ اکتبر (۱۳ مهر) برنامه ریزی شده است.

با معرفی مجیک بود از قبل از این تاریخ، این شرکت اکنون می‌تواند ادعا کند که اولین لپ تاپی را که می‌تواند به طور پیش فرض ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کند به بازار عرضه کند. این نکته‌ای است که برای این شرکت بسیار مفید است. درباره جزئیات مربوط به مشارکت آنر و مایکروسافت تاکنون به آن صورت خبری منتشر نشده است، زیرا خبرهای آن مخفی مانده و مطبوعات چیزهای زیادی را در دسترس ندارند تا فاش کنند. این شرکت اظهار می‌کند که هر دو شرکت «به توسعه هوش مصنوعی و دستگاه‌های نهایی و ایجاد استراتژی‌های فناوری آینده نگر» خواهند پرداخت.

آیا واقعاً لپ‌تاپ وی ۱۴ آنر اولین لپ‌تاپی  خواهد بود که ویندوز ۱۱ را به طور پیش فرض اجرا می‌کند؟ - چیکاو

  • مایکروسافت و آنر روی چه چیزی کار می‌کنند؟

دکتر هو یانگ (Dr Hou Yang)، معاون شرکت و رئیس و مدیرعامل Microsoft GCR افزود: «در عصر عادی جدید، همه نقاط جهان و همه جنبه‌های زندگی تحول دیجیتالی را تسریع می‌کنند. با افزایش کار ترکیبی و هوش محیطی، مشتریان راحتی، امنیت و تعامل بهتری را از دستگاه‌ها، سیستم‌ها و برنامه‌های محاسباتی موبایل خود برای کار و خانه انتظار دارند.»

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.