ساعت های هوشمند سری دیزو واچ ۲ و دیزو واچ پرو در۲۲ سپتامبر در هند عرضه می شوند

ریلمی ماجراجویی خود را به عنوان مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند اوپو آغاز کرد و سپس به یک نام تجاری فرعی تبدیل شد. با این حال، رشد شرکت آنقدر آشکار بود که گروه BBK Electronics تصمیم گرفت آن را به عنوان یک شرکت مستقل معرفی کند. تقریباً سه سال پس از ورود، ریلمی دیزو Realme DIZO را به عنوان مارک فرعی TechLife خود معرفی کرد که روی پوشیدنی‌ها و سایر وسایل تمرکز داشت. با این اوصاف، شرکتی که زمانی یک برند فرعی بود، اکنون دارای برند فرعی خود است. امروز، این شرکت دو ساعت هوشمند جدید را در قالب دیزو واچ ۲ (DIZO Watch 2) و دیزو واچ پرو (DIZO Watch Pro)  روانه بازار می‌کند. یکی از این ساعت‌ها کاملاً جدید است در حالی که دیگری بر اساس ریلمی واچ ۲ پرو (Realme Watch 2 Pro) تولید شده است. همراه چیکاو باشید.

هر دو ساعت هوشمند پوشیدنی از طریق Flipkart به هند می‌آیند. آن‌ها در ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) در دسترس قرار می‌گیرند. این شرکت برای کسانی که در فروش اولیه این ساعت‌ها شرکت کنند، تخفیف خوبی را در نظر می گیرد و ساعت ها را با  قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهد. به زودی پس از معرفی ساعت‌های هوشمند، مشتریان داخل کشور نیز می‌توانند آن‌ها را از طریق خرده فروشان منتخب خریداری کنند.

  • ساعت هوشمند دیزو واچ ۲

ساعت هوشمند دیزو واچ ۲ با صفحه نمایش ۱.۶۹ اینچی وارد بازار می‌شود که به نظر می‌رسد بزرگترین صفحه نمایش در محدوده قیمت زیر ۳۰۰۰ روپیه  (تقریباً ۴۰ دلار) در هند است. این ساعت هوشمند در زمان عرضه اولیه حدود ۲۰۰۰ روپیه (حدود ۲۷ دلار) هزینه دارد اما پس از اتمام زمان تبلیغاتی قیمت آن به ۳۰۰۰ روپیه یعنی حدود ۴۰ دلار آمریکا افزایش می‌یابد.

صفحه نمایش کاملا روشن این ساعت ۶۰۰ نیت روشنایی دارد. بنابراین، هنگام بررسی ساعت در زیر نور مستقیم خورشید، نباید هیچ مشکلی داشته باشید. علاوه بر این، دستگاه به لطف شیشه خمیده ۲.۵D دارای جلوه زیبایی است. ساعت دیزو واچ ۲ از ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ بزرگتر است که مطمئناً می‌تواند آن را برای کسانی که مایل به دیدن محتوای بیشتر روی صفحه نمایش هستند جذاب‌تر کند.

ساعت هوشمند دیزو واچ ۲ - چیکاو

بدنه این دستگاه پوشیدنی از آلیاژ روی ساخته شده است. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی کلاسیک، خاکستری نقره‌ای، سفید عاجی و صورتی طلایی موجود است. بند این ساعت مچی را می‌توان با بندهای ۲۰ میلیمتری دیگر تعویض کرد تا ظاهر آن سفارشی شود. به منظور سفارشی‌سازی، کیف‌های پوشیدنی بیش از ۱۰۰ صفحه نمایش برای این ساعت دارند.

این پوشیدنی تا عمق ۵۰ متر در برابر آب مقاوم است و می‌تواند ۱۵ ورزش داخل و خارج را ردیابی کند. از نظر سلامتی و زندگی، ردیابی ضربان قلب ۲۴ساعته و ردیابی اکسیژن خون (SpO2) را دارد. همچنین برنامه پایش خواب و گام شمار در کنار ردیاب چرخه قاعدگی وجود دارد. این ساعت می‌تواند به کاربران یادآوری کند که پاهای خود را دراز کرده و یک لیوان آب بنوشند.

باتری این ساعت دارای ظرفیت ۲۶۰ میلی آمپر ساعت است که حداکثر ۱۰ روز استفاده معمولی را تضمین می‌کند.

  • ساعت هوشمند دیزو واچ پرو

ساعت هوشمند دیزو واچ پرو دارای صفحه نمایش ۱.۷۵ اینچی حتی بزرگتر با روشنایی ۶۰۰ نیت است و باتری بزرگتری با ظرفیت ۳۹۰ میلی آمپر ساعت دارد که تا ۱۴ روز استفاده معمولی را نوید می‌دهد.  

این پوشیدنی دارای استاندارد IP68 است، ضد گرد و غبار است و می‌تواند از باران و غوطه وری‌های کم عمق در آب (تا ۱.۵ متر) جان سالم به در ببرد. علیرغم این این مدل پرو «Pro» این ساعت است اما باز هم فاقد مقاومت ATM است. با این حال، برای اینکه دوباره مدل «پرو» شود، یک گیرنده GPS / GLONASS برای ردیابی دقیق برخی فعالیت‌ها داریم. علاوه بر این،  این ساعت هوشمند کمتر به تلفن هوشمند وابسته می‌شود. سایر ویژگی‌ها شامل سنسور SpO2، ردیابی ضربان قلب ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز و موارد دیگر است.

ساعت هوشمند دیزو واچ پرو - چیکاو

ساعت هوشمند مدل پرو با قیمت ۴۵۰۰ روپیه (حدود ۶۰ دلار) از طریق Flipkart عرضه می‌شود. با این حال، این قیمت اولیه این ساعت هوشمند است. هنگامی که این مرحله به پایان برسد، هزینه دستگاه ۵۰۰۰ روپیه (حدود ۶۸ دلار) خواهد بود. این پوشیدنی در رنگ‌های مشکی و آبی فضایی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.