گوشی HTC ویلدفایر ای اولترا  مقرون به صرفه در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

یک گوشی دیگر از شرکت HTC در راه است و علیرغم نامی که دارد ممکن است شما را وادار به این باور کند که این گوشی قطعا یک تلفن از سطح پایه یا همان پایین است. گوشی اچ‌تی‌سی ویلدفایر ای اولترا HTC Wildfire E Ultra)) به تازگی در کنسول گوگل پلی Google Play فهرست شده است ، که چند ویژگی کلیدی آن قابل مشاهده است. همراه چیکاو باشید.

این گوشی از تراشه یونسکو Unisoc SC9863A استفاده می کند که 8 هسته Cortex-A55 دارد و به همراه 2 گیگابایت رم در این گوشی انجام وظیفه می‌کند. در پنل جلو یک صفحه نمایش با کیفیت 480P وجود دارد که این روزها دیگر استفاده از چنین نمایشگرهای بسیار بی‌کیفیت و سطح پایینی تقریباً منسوخ شده است. (البته از HTC واقعا بعید است که از چنین نمایشگری آن هم اکنون استفاده کند!)

مشخصات گوشی HTC ویلدفایر ای اولترا  - چیکاو

این تصویر یک تلفن را نشان می دهد که در اطراف آن حاشیه‌های پت و پهنی دیده می‌شود و در کنار آن کلیدهای فیزیکی وجود دارد. از سوی دیگر، این تلفن از اندروید 11 استفاده می کند، که احتمالاً این نسخه از اندروید تا زمانی که این گوشی در بازار عرضه شود، دیگر آخرین نسخه سیستم عامل اندروید نخواهد بود. البته برای چنین تلفنی با چنین نمایشگری شاید این نسخه اندروید خیلی هم بالا باشد!

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی HTC ویلدفایر ای اولترا  - چیکاو

ما نمی‌دانیم چه چیزی این گوشی هوشمند Wildfire E Ultra را فوق العاده می‌کند ، اما گمان می‌کنیم که باتری آن باشد. با وجود چنین چیپست و صفحه نمایش سطح پایینی، سخن گفتن از ماژول دوربین شاید به طور خاص بعید به نظر می‌رسد، هرچند که در فهرست مشخصات هیچ اشاره‌ای به ماژول دوربین‌ها و میزان ظرفیت باتری نیز نشده است.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟ حاضرید آن را بخرید؟ نظر خود را با ما در بخش کامنت‌ها درمیان بگذارید.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.