سیستم‌عامل‌های watchOS 8 و iOS 15 و iPadOS 15 در ۲۹ شهریور منتشر می‌شوند

 طبق سنت همیشگی اپل، این شرکت در رویداد معرفی گوشی‌های سری ۱۳ آیفون و دیگر محصولات جدید خود، از انتشار آخرین نسخه سیستم‌های عامل محصولات‌ جدید خود خبر داد، یعنی iOS 15 و WatchOS و iPadOS که تمام نسخه‌های جدید این سیستم عامل‌ها از ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) در دسترس خواهند بود. همراه چیکاو باشید.

چند ویژگی جالب جدید دیگر نیز برای سیستم عامل‌های iPadOS 15 و iOS 15 وجود دارد که مهمترین آن‌ها احتمالاً فیلتر اعلانات است. این ویژگی Focus نامیده می‌شود و به شما امکان می‌دهد اعلان‌هایی که می‌توانند وارد شوند را به طور دقیق کنترل کنید. به عنوان مثال، می‌توانید برنامه‌ها یا افراد خاصی را مسدود کنید، می‌توانید فریم‌های زمانی را تنظیم کرده و پروفایل‌ها را با ایستگاه از پیش تنظیم شده تنظیم کنید. این پروفایل‌ها همچنین می‌توانند ترتیب برنامه‌ها را بسته به عادات استفاده شما تغییر دهند.

قابلیت های سیستم عامل‌های iPadOS 15 و iOS 15 - چیکاو

یکی دیگر از قابلیت ها FaceTime نام دارد که برای جلوگیری از صداهای مزاحم محیط و پس زمینه در حین مکالمه تصویری می توان از آن برخوردار شد که از صدا و کاهش نویز فضایی برخوردار می‌شود در حالی که Messages به شما امکان می‌دهد عکس‌ها، موسیقی، پیوندها و غیره را که در چت با فردی به اشتراک گذاشته‌اید جستجو کنید.

قابلیت دیگر Live Text نامیده می‌شود که با استفاده از دوربین متن را اسکن می‌کند و آن را برای سهولت در اشتراک گذاری، ویرایش و تبدیل می‌کند. این ویژگی می‌تواند نقاط دیدنی، گیاهان، حیوانات خانگی و همچنین هنر را تشخیص دهد. این شبیه به قابلیتی بمانند برنامه Google Lens است که در سیستم عامل اندروید انجام می‌دهد.

امکانات های سیستم عامل‌های iPadOS 15 و iOS 15 - چیکاو

قابلیت دیگر SmartPlay نام دارد اما این ویژگی بعداً در دسترس قرار می‌گیرد، هر چند همراه با ویژگی بحث برانگیز ایمنی کودکان که قرار است گالری شخصی شما را برای یافتن تصاویری که نوعی کودک آزاری دارند اسکن کند. این برنامه هنوز روی برخی از جزئیات کار می‌کند تا به حریم خصوصی کاربران آسیب نرسد. iPadOS 15 وعده بهبود قابلیت‌های چند وظیفگی با دسترسی آسان به Split View را می‌دهد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.