ریلمی در حال ساخت یک تلفن پرچمدار با صفحه نمایش 2K و پشتیبانی از شارژ 125 واتی است

برند گوشی ساز ریلمی به خاطر سریع‌ترین رشد جهانی در زمینه تولید گوشی هوشمند ارزان قیمت میان‌رده‌اش مشهور شده است. اما به تازگی، این شرکت روی دسته گوشی‌های پرچمدار و رده بالا نیز تمرکز کرده است. بر اساس آخرین اطلاعات، این نام تجاری خواهر اوپو و وان پلاس سال آینده گوشی‌های هوشمندی با مشخصات بالارده  را عرضه می‌کند. با چیکاو همراه باشید. همراه چیکاو باشید.

با توجه به گزارشی که Digital Chat Station ارا‌ئه کرده است، یک منبع اطلاعاتی معتبر از چین ادعا می‌کند که ریلمی اولین تلفن هوشمند خود را با صفحه نمایش 2K در سال آینده عرضه می‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه از شارژ سریع بیش از ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

 از آنجا که سریع‌ترین شارژر شرکت اوپو ۱۲۵ وات توان دارد، به احتمال زیاد، این گوشی آینده‌ی ریلمی نیز  از آن پشتیبانی می‌کند. نسخه واقعی این دستگاه شارژ ۱۲۵ وات اولترا دارت (125W UltraDART) نام دارد، این در حالی است که نسخه اصلی اوپو به عنوان شارژ فلش ۱۲۵ وات شناخته می‌شود.

پنل پشتی گوشی‌های هوشمندی با مشخصات بالارده ریلمی - چیکاو

البته وان پلاس هنوز نسخه مخصوص به خود را معرفی نکرده است. اما انتظار می‌رود که این برند در آینده نزدیک از این راه حل شارژ استفاده کند زیرا شیائومی در حال حاضر همراه با رونمایی از گوشی‌های سری ۱۱ تی شیائومی قصد دارد دستگاه شارژ سریع ۱۲۰ واتی خود در بازارهای جهانی را نیز معرفی کند. با این وجود، اگر می‌پرسید که فناوری شارژ سریع اوپو چقدر ایمن است، می‌توانید مقاله‌های مربوط به این موضوع را مطالعه کنید.

علاوه بر این، این افشاگر خبرهای فناوری در یکی از پست‌هایی که نظرات خود را مطرح می‌کند، همچنین این موضوع را مطرح کرد که ریلمی در حال آزمایش یک پنل جدید است. به عبارت دیگر، این صفحه نمایش جدید از  وضوح 2K بهره می‌برد که قرار است از آن در تلفن‌های هوشمند پرچمدار و رده بالای این برند استفاده کند. ریلمی این فناوری را از مدل‌های قبلی اوپو و وان پلاس وام نمی‌گیرد.

اگر این اطلاعات واقعی باشد، گوشی هوشمند پرچمدار ۲۰۲۲ این برند می‌تواند با گوشی‌های نسل بعدی سری اوپو فایند ایکس (OPPO Find X) و همچنین شماری از سری‌های وان پلاس به رقابت بپردازد. نظر شما در مورد ورود ریلمی به بخش گوشی‌های هوشمند بالارده و پرچمدار چیست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما درمیان بگذارید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.