هواوی در رویداد جهانی که برای ۲۹ مهر تدارک دیده، گوشی‌های سری پی ۵۰ را معرفی می‌کند

به نظر می‌رسد هواوی به زودی گوشی هوشمند جدیدی را روانه بازار می‌کند، زیرا این شرکت رویدادی را برای ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) برنامه‌ریزی کرده است. هرچند که این موضوع هنوز تأیید نشده است اما شایعات به عرضه جهانی گوشی‌های هوشمند هواوی پی ۵۰ (Huawei P50) اشاره می‌کنند. طبق پوستر تیزر، هواوی از محصول جدیدی رونمایی می‌کند و آن یک تلفن هوشمند خواهد بود. پوستر نمای جانبی گوشی را نشان می‌دهد و ظاهراً گوشی هواوی پی ۵۰ است. با این حال، انتظار می‌رود که این شرکت هواوی نوا ۹ (Huawei Nova 9) را به صورت جهانی عرضه کند. جهت اطلاع ذکر می‌شود که هواوی از تلفن هوشمند نوا ۹ در ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) در چین رونمایی می‌کند. همراه چیکاو باشید.

هواوی نوا ۹ یک تلفن هوشمند میان رده خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون ۷۸۸ جی کوالکام (Qualcomm Snapdragon 778G) پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند، انتظار می‌رود که دارای یک صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد باشد که همچنین یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش قرار خواهد گرفت. ظرفیت باتری که در داخل بدنه‌ی این گوشی قرار می‌گیرد ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. در حالی که مدل پرو از باتری کوچکتر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و همچنین از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های هوشمند هواوی پی ۵۰ (Huawei P50) - چیکاو

اما به گوشی هوشمند سری هواوی پی ۵۰ برگردیم که ظاهراً ممکن است برای اولین بار در سطح بازار جهانی عرضه شود. این سری شامل دو نسخه استاندارد و پرو خواهد بود که مدل استاندارد مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام خواهد بود اما نسخه‌ی پلاس در دو نسخه عرضه خواهد شد که یک نسخه با پردازنده کرین ۹۰۰۰ (Kirin 9000)  و گوشی دیگر با اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام عرضه خواهد شد.

 هر دو  گوشی دارای صفحه نمایش‌های سوپر آمولد خواهند بود که صفحه نمایش ۶.۵ اینچی گوشی پی ۵۰ مدل استاندارد از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند اما صفحه نمایش خمیده گوشی پی ۵۰ پرو با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز به بازار عرضه خواهد شد. این سری فقط با استفاده از شبکه ارتباطات ۴ جی در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت و همچنین از یک سیستم دوربین عالی نیز برخوردار می‌شوند.

 هواوی پی ۵۰ دارای سیستم دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و مدل پی ۵۰ پرو  از ماژول دوربین چهارگانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۴۰ مگاپیکسل B&W و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و در نهایت، سنسور تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اگر گوشی‌های سری پی ۵۰ هواوی واقعاً در ۲۱ اکتبر  (۲۹ مهر) برای اولین بار در سطح جهانی عرضه شود، رهبران تلفن‌های هوشمند جهانی مانند سامسونگ و اپل درگیر رقابتی بسیار سخت خواهند شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.