هفته‌ی داغ برگزاری رویدادهای فناوری:  هواوی و شیائومی از محصولات  جدید خود رونمایی می کنند

در هفته‌ی پیش رو، اصحاب فناوری و تولیدکنندگان بزرگ و خوش‌نام، رویدادهایی را برای رونمایی از محصولات جدید خود  و معرفی مشخصات آن‌ها را برگزار می‌کنند. مهم‌ترین شرکت‌هایی که در این هفته رویدادی را برگزار می‌کنند، اپل، هواوی، شیائومی تکنو و اینفنیکس هستند که بیشتر به خاطر تولید گوشی‌های هوشمند خود شناخته می‌شوند. در این مطلب به تعدادی از رویدادهای پیش رو که قرار است شرکت‌های سازنده گوشی‌های همراه برگزار کنند، پرداخته می‌شود. 

در ضمن، فراموش نکنید که در طی روزهای آینده و در هنگام برگزاری رویدادها سعی می‌شود تا مهم‌ترین خبرها و محصولات معرفی شده‌ی جدید اطلاع رسانی شوند. علاوه براین، در روزهایی که رویدادی برگزار نشود، باز تلاش می‌شود تا چکیده‌ای از حاشیه‌های برگزاری این رویدادها، نقد و بررسی اجمالی دستگاه‌های معرفی شده و بازخورد کاربران را به اطلاع شما برسانیم. پس فراموش نکنید که برای اطلاع از  تازه‌ترین خبرها از جدیدترین محصولات این شرکت‌ها در تمام روزهای این هفته حتماً با چیکاو همراه باشید.

  • ۱۳ سپتامبر(۲۲ شهریور): هواوی نیز رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند خود را برگزار می‌کند  

مدت‌هاست که به آن صورت از هواوی خبرهای خوشایندی به گوش نمی‌رسد و هنوز برای این شرکت باد که سهل است حتی نسیم موافق هم نمی‌وزد. تحریم‌های آمریکا علیه این شرکت سرنوشت آن شرکت را از نو نوشت!… و آن را به وضعیتی دچار کرد که ما از هر کس دیگری آن را بهتر درک می‌کنیم!

شرکتی با آن عظمت که تا رتبه‌ی دوم بزرگترین تولید کننده‌ی گوشی های هوشمند پیش رفته بود و عنقریب بود که سامسونگ را نیز از رتبه‌ی اول پرفروش‌ترین برند جهانی به زیر بکشد اما امریکا تمام آنچه را هواوی رشته بود، پنبه کرد و سرنوشتی را برای آن رقم زد که به نابودی آن منتهی شد و چین با آن عظمت هم نتوانست برای این بزرگترین شرکت مخابراتی خود و دنیا کاری انجام دهد! هواوی شاید برای این که فراموش نشود، دارد دست و پا می‌زند و هرازگاهی خبری از آن به گوش می‌رسد. اکنون این شرکت قصد دارد رویدادی را برگزار کند، البته آن هم در چین. صبر می‌کنیم تا ببینیم چه حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد.

هواوی قرار است در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) رویدادی را در چین برگزار کند و طی آن چندین محصول جدید مرتبط با رایانه و گوشی هوشمند را معرفی ‌کند. گزارش شده است که در این رویداد هوآوی اولین چاپگر اداری خود را معرفی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که از یک کامپیوتر همه کاره و رایانه‌های جدید میت بوک  MateBook خود پرده‌برداری کند.

  • ۱۵ سپتامبر(۲۴ شهریور): رویداد شیائومی

رویداد شیائومی - چیکاو

چهارشنبه، ۱۵ سپتامبر مطابق با ۲۴ شهریور، شیائومی یک رویداد جهانی دیگر را برگزار خواهد کرد که طی آن قرار است از تعدادی از محصولات جدید خود رونمایی کند. ستاره‌ی این رویداد شیائومی رونمایی و معرفی مشخصات گوشی‌های هوشمند سری تی ۱۱ شیائومی خواهد بود که شاید همان می تی ۱۱ باشد اما بنا بر گزارش‌ها این شرکت ظاهرا قصد دارد پیشوند«می Mi –  » را از عناوین این سری بردارد. شاید تصمیم گرفته تا سری «می – Mi » را نیز به برندی مستقل تبدیل کند.

یکی دیگر از محصولات مهم این رویداد معرفی تبلت می پد ۵ شیائومی است که تاکنون، همان طور که می‌دانید، خبرهای زیادی درباره آن اطلاع رسانی شده است.با این حال، احتمالاً محصولات و موارد دیگری نیز برای معرفی وجود خواهد داشت که باید منتظر ماند و دید که شیائومی چه چیزهای دیگری را برای رونمایی و حتی غافلگیری در چنته دارد.

  • ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور): اینفنیکس و معرفی اینفنیکس هات ۱۱ اس

شاید انجام یک رویداد در تاریخ ۱۳ سپتامبر(۲۲ شهریور) برای معرفی محصولات این برند یعنی اینفنیکس کم بوده که باز قصد دارد سایر محصولات داغ و حیرت‌انگیز خود را در رویدادی کاملاً مجزا و در تاریخ ۲۶ شهریور در معرض نمایش جهانی بگذارد. البته این بار این رویداد را این برند در هند برگزار خواهد کرد.

اینفنیکس و معرفی اینفنیکس هات ۱۱ اس - چیکاو

بازاری که نزدیک به یک پنجم کل جمعیت جهان را در خود جای داده است و همه نوع کالا از پایین رده تا پرچمداران در آن جولان می‌دهند و جالب اینجا است که همه هم سهم خوبی را به خود اختصاص می‌دهند و هیچکس با نارضایتی این بازار  را ترک نمی‌کند. کشوری بسیار پهناور و گسترده و ازهمه مهم‌تر در حال توسعه که مشتاق و تشنه‌ی فناوری‌های نوین است.

اینفنیکس نیز بدون توجه به دیگران در این بازار راه خود را می‌رود و سهم خود را می‌برد. این برند قرار است در این رویداد پیش رو، گوشی هوشمند «اینفنیکس هات ۱۱ اس» (Infinix Hot 11S) را معرفی کند که نام بامسمایی نیز دارد: یعنی گوشی اینفنیکس داغ ۱۱ اس!

این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی هلیو جی ۸۸ مدیاتک  (Helio G 88)  قدرت می‌گیرد و در دوربین پنل پشت گوشی نیز از ماژول چهارگانه سود می‌برد که مشخصات آن‌ها هنوز اعلام نشده است. شاید همان طور که انتظار می‌رود، مشخصات و ویژگی‌های این تلفن همراه چندان جالب و قابل توجه نباشد اما این گوشی هوشمند از طراحی زیبایی بهره می‌برد که احتمال دارد در بازار باعث رونق آن شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.