نسخه جدید هواوی فری بادز ۴ از فناوری شارژ بی سیم استفاده نمی کند

هواوی در ماه مه گذشته (اردیبهشت – خرداد) هدفون‌های استریو کاملاً بی‌سیم هواوی فری بادز ۴ (HUAWEI FreeBuds 4) را به بازار عرضه کرد. پس از گذشت حدود چهار ماه، این شرکت اکنون نسخه جدیدی از این محصول را بدون شارژ بی‌سیم عرضه کرده است. با توجه به این که این ویژگی شارژ بی‌سیم از قابلیت‌های این هدفون بی‌سیم کاسته شده است، بنابراین قیمت ان نیز نسبت به نسخه‌ی قبلی کاهش می‌یابد و مقداری ارزان‌تر است. همراه چیکاو باشید.

نسخه جدید هدفون هواوی فری بادز ۴ که با استفاده از شارژ سیمی عرضه می‌شود، جدیدترین محصول هواوی در دسته‌ی دستگاه‌های «هدفون‌های استریو کاملاً بی‌سیم» (TWS) است. این هدفون در چین ۸۹۹ یوآن (۱۴۰ دلار) قیمت دارد. این بدان معناست که آن‌ها ۱۰۰ یوآن ارزان‌تر از هدفون‌های فری بادز ۴ هواوی هستند که با قیمت ۹۹۹ یوآن (۱۵۵ دلار) به فروش می‌رسد.

در هر صورت، این شرکت در حال حاضر ۳۰ یوآن ( ۵ دلار) تخفیف در هر دو مدل به مدت محدود ارائه می‌دهد. هدفون‌های واقعاً بی‌سیم جدید هواوی دقیقاً مشابه مدل اصلی آن در اوایل سال جاری است. اما همان طور که قبلاً ذکر شد، فاقد استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم است و بنابراین، فقط از طریق درگاه USB Type-C می‌توان آن را شارژ کرد.

هدفون‌های استریو کاملاً بی‌سیم هواوی فری بادز ۴ (HUAWEI FreeBuds 4) - چیکاو

در مورد مشخصات این هدفون جدید هواوی نیز می‌توان گفت که این ایرباد نیمه باز دارای درایورهای ۱۴.۳ میلی متری است و وزن هر کدام ۴.۱ گرم است. آن‌ها دارای استاندارد IPX4 هستند که آن‌ها را در برابر پاشش آب مقاوم نشان می‌دهد. علاوه بر این، از کنترل‌های لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند. این هدفون از طریق بلوتوث ۵.۲ متصل می‌شود و می‌تواند به دو دستگاه نیز متصل شود و همچنین جفت شدن آن‌ها نیز با دستگاه‌های دارای EMUI 10  یا بالاتر و همچنین دستگاه‌هایی که از سیستم عامل هارمونی او اس (HarmonyOS) پشتیبانی می‌کنند، بسیار سریع انجام می‌شود.

هدفون‌های فری بادز ۴ هواوی نیز مانند اکثر هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار ار فناوری نویز کنسلینگ اکتیو(ANC) و فناوری « wear detection » (تشخیص پوشیدن، در گوش قرار گرفتن) نیز پشتیبانی می کنند.

هدفون‌های فری بادز ۴ هواوی - چیکاو

از نظر دوام شارژ نیز هدفون‌های هواوی فری بادز ۴ طبق ادعای هواوی، با هر بار شارژ کامل می‌تواند در حدود ۴ ساعت کار کند اما مدت زمان استفاده و پخش موسیقی با احتساب شارژ کیس، به ۲۲ ساعت افزایش می‌یابد. درضمن، به این موضوع نیز توجه داشته باشید که این اعداد و میزان شارژدهی و کارکرد برای زمانی است که برنامه فناوری نویز کنسلینگ اکتیو آن غیر فعال باشد.

آخرین و شاید مهم‌ترین نکته نیز این باشد که هدفون‌های هواوی فری بادز ۴، نسخه‌ای که دارای شارژر سیمی است، در سه رنگ نقره‌ای یخی (Frost Silver)، سفید سرامیکی (Ceramic White) و قرمز عسلی (Honey Red)، برای انتخاب در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.