کو اپل می گوید مشکلات مربوط به تولید ساعت های هوشمند سری 7 اپل را حل شده است

همین چند رو ز قبل بود که مارک گورمن از بلومبرگ اخبار نگران کننده‌ای را برای طرفداران ساعت‌های هوشمند اپل به اشتراک گذاشت. او اعلام کرد که به دلیل این که در زنجیره تأمین قطعات ساعت‌های هوشمند آتی اپل مشکل ایجاد شده است و قطعات مورد نیاز به تعداد کافی و در موعد مقرر تولید نشده و به دست اپل نمی‌رسد، بنابراین ساعت‌های اپل واچ گرچه در رویداد معرفی آیفون‌های سری ۱۳ رونمایی می‌شوند اما احتمال دارد که با تأخیری یکی دو ماهه روانه‌ی قفسه‌های فروشگاه‌ها شوند. همراه چیکاو باشید.

 اما اکنون مشخص شده است که مشکلی که از آن یاد شده بود،  شاید آنقدرها هم  که گمان می‌رفت، حاد نباشد که مانع تولید ساعت های هوشمند اپل در موعد مقرر شود. اکنون تحلیلگران مینگ چی کو در آخرین یادداشت به سرمایه گذاران شرکت کوپرتینونشین گزارش داده‌اند که مشکلاتی که بر سر راه تأمین قطعات مورد نیاز قرار داشت، برطرف شده است.

رنگ بندی ساعت های هوشمند سری 7 اپل - چیکاو

 با این حال، انتظار نداشته باشید که یک روز پس از رونمایی ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) موفق شوید تا این ساعت‌ها را خرید کنید و بلافاصله هم تحویل بگیرید. به گفته تحلیلگران، تولید اپل از اواسط سپتامبر (اواخر شهریور) آغاز می‌شود و مدتی طول می‌کشد تا واحدهایی که در کارخانه تولید می‌شوند، بسته‌بندی شده و در فروشگاه‌ها توزیع شوند. زمانبندی تولید انبوه دو هفته عقب افتاده است، بنابراین انتظار می‌رود حمل و نقل از اواخر سپتامبر  (اوایل مهر ماه)آغاز شود.

پنل OLED G6 جدید در هنگام تولید با مشکلاتی مواجه شده است که نمی‌تواند به موقع تحویل داده شود. این پنل نوع جدیدی است که اپل قبلاً از آن استفاده نکرده است و با طراحی کابل جدید و فرآیند جدیدی ارائه شده است که می‌تواند میزان دوام را افزایش دهد. همچنین تصور می‌شود که تولید پنل‌های G6 آسان‌تر و ارزان‌تر است.

صفحه نمایش ساعت های هوشمند سری 7 اپل - چیکاو

به عبارت دیگر، این سردردها ارزش تاخیر را دارند. به گفته کو، «لوکس شیر» (Luxshare) در حدود ۷۰ درصد از دستگاه های ساعت‌ هوشمند سری ۷ اپل را مونتاژ می‌کند و قبل از ساعت‌هایی که از فاکسکان (Foxconn) می‌آیند، آماده خواهند بود.  این تحلیلگر پیش بینی می‌کند که از ساعت‌های اپل واچ سری ۷ تا پایان سال، در حدود ۱۴ تا ۱۶ میلیون دستگاه عرضه خواهد شد و به شایعاتی که می‌گویند این صفحه نمایش این ساعت‌ها  در اندازه‌های بزرگتر یعنی ۴۱ و ۴۵ میلی متری تولید خواهند شد و صفحه نمایش‌های بزرگتر دارای حاشیه‌های باریکتری هستند نیز،  اعتقاد دارد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.