لنوو لپ‌ تاپ یوگا اسلیم ۷ پرو  را با پردازنده رایزن و سیستم عامل ویندوز ۱۱ در هند معرفی کرد

لنوو چند مدل از لپ‌تاپ جدید خود را در هند معرفی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها از سیستم عامل ویندوز ۱۱ بهره می‌برند و بخشی از نوت بوک‌های نازک و سبک برند خوشنام یوگا (Yoga) این شرکت هستند که از مشخصات و ویژگی‌های نسل بعدی برخوردار هستند. همراه چیکاو باشید.

سازنده کامپیوترهای چینی از لپ‌تاپ‌های جدید و رده‌بالای ممتاز خود در Tech World 2021 رونمایی کرد. هدف این لپ تاپ‌ها ارائه عملکرد سریع و پاسخگو است که برای استفاده روزمره ایده آل است. در طی این رویداد، این شرکت از یک نوت بوک فوق العاده سبک و نازک ۱۶ اینچی به نام یوگا اسلیم ۷ پرو (Yoga Slim 7 Pro)  را نیز به همراه لپ‌تاپ یوگا اسلیم ۷ کاربن معرفی کرد. هر دو لپ‌تاپ فوق اولین دستگاه‌هایی هستند که پشتیبانی از سیستم عامل ویندوز ۱۱ را به ارمغان می‌آورند.

  • لپ‌تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ پرو (Yoga Slim 7 Pro)

در حالی که لپ‌تاپ اسلیم ۷ کاربن دستگاهی بسیار سبک بود که بیشتر برای حمل و نقل طراحی شده بود، دستگاه اسلیم ۷ پرو بیشتر به سمت حجم کار بر اساس بهره وری متمایل می‌شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی با رزولوشن کیو اچ دی QHD دارد که نسبت به نمایشگر مدل قبلی بزرگ‌تر است. ضمن این که حداکثر میزان روشنایی این لپ‌تاپ به ۵۰۰ نیت می‌رسد و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این دستگاه نیز از ویژگی‌هایی همچون گواهینامه TÜV Eye Comfort، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، طیف رنگی ۱۰۰٪ sRGB و حتی گواهی VEGA برای DisplayHDR 400 بهره می‌برد.

لپ‌تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ پرو (Yoga Slim 7 Pro) - چیکاو

این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند رایزن ۷ مدل  5800 اچ (Ryzen 7 5800H)بوده و ار پردازنده گرافیکی انویدیا RTX 3050 استفاده می‌کند. با استفاده از این مشخصات، واضح است که لنوو متخصصان و سایر افرادی را که نیاز به یک لپ‌تاپی دارند که بتواند از عهده‌ی انجام کارهای شخصی آن‌ها براید، را هدف قرار داده است.

 برای حافظه، کاربران می‌توانند تا ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله DDR4 به همراه حداکثر تا ۱ ترابایت حافظه SSD PCIe M.2  داشته باشند. یک باتری قدرتمند ۷۵ وات ساعتی نیز انرژی مورد نیاز این دستگاه را تأمین می‌کند که از پشتیبانی فست شارژ نیز پشتیبانی می‌کند. با وجود این مشخصات سنگین، این لپ‌تاپ قدرتمند تنها ۲.۱ کیلوگرم وزن دارد و در باریک‌ترین نقطه خود نیز تنها ۱۷.۴ میلی متر ضخامت آن است.

صفحه نمایش و کیبورد لپ‌تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ پرو - چیکاو

  • قیمت و تاریخ عرضه

لپ‌تاپ ۱۴ اینچی لنوو یوگا اسلیم ۷ کاربن  در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر – آبان) عرضه می‌شود و قیمت آن نیز بستگی به مشخصات آن دارد که از ۱۲۸۹ دلار شروع می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که در ماه آینده برای خرید در دسترس قرار داشته باشد. هر دو لپ‌تاپ در وب سایت رسمی شرکت لنوو به آدرس Lenovo. com در دسترس خواهند داشت.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.