لنوو لپ‌ تاپ یوگا اسلیم ۷ کاربن را با پردازنده رایزن و سیستم عامل ویندوز ۱۱ در هند معرفی کرد

لنوو چند مدل از لپ‌تاپ جدید خود را در هند معرفی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها از سیستم عامل ویندوز ۱۱ بهره می‌برند و بخشی از نوت بوک‌های نازک و سبک برند خوشنام یوگا (Yoga) این شرکت هستند که از مشخصات و ویژگی‌های نسل بعدی برخوردار هستند. همراه چیکاو باشید.

سازنده کامپیوترهای چینی از لپ‌تاپ‌های جدید و رده‌بالای ممتاز خود در Tech World 2021 رونمایی کرد. هدف این لپ تاپ‌ها ارائه عملکرد سریع و پاسخگو است که برای استفاده روزمره ایده آل است. در طی این رویداد، این شرکت شرکت سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۴ اینچی با صفحه نمایش سوپر آمولد جهان را معرفی کرد که قابلیت حمل فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد و بسیار آسان و راحت می‌توان آن را جا به جا کرد. این لپ‌تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ کاربن (Yoga Slim 7 Carbon) ۷نام دارد.

● لپ‌تاپ لنوو بوگا اسلیم ۷ کاربن (Yoga Slim 7 Carbon)

در ابتدا در مورد لپ‌تاپ یوگا اسلیم ۷ کاربن صحبت می‌کنیم. این یک لپ تاپ سبک وزن است که دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی از نوع سوپر آمولد است که سامسونگ دیسپلی آن را تولید کرده است. پردازنده‌ای که در داخل بدنه‌ی این لپ‌تاپ قرار گرفته، پردازنده‌ی فوق‌العاده‌ی AMD  مدل رایزن ۵۸۰۰ یو (AMD Ryzen 5800U) است که با کارت گرافیکی از شرکت رادئون جفت شده است.

هرچند که این لپ تاپ با گرافیک اختیاری انویدیا جی فورس ام ایکس ۴۵۰ (NVIDIA GeForce MX450) نیز موجود است. در داخل بدنه‌ی این لپ‌تاپ حافظه‌ی رم تا ۱۶ گیگابایت از نوع  LPDDR4X استفاده شده که به همراه حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی حداکثر تا ۱ ترابایت از نوع حافظه PCIe M.2 SSD در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این لپ تاپ از باتری ۶۱ وات ساعتی با شارژر دوگانه در Rapid Charge Express تغذیه می‌کند که ۳ ساعت استفاده را تنها با ۱۴ دقیقه شارژ امکان‌پذیر می‌کند.

این شرکت ادعا می‌کند که این لپ تاپ می‌تواند تا ۱۴.۵ ساعت با یک بار شارژ کامل دوام بیاورد. در حالی که این نوت بوک بیشتر برای کسانی عالی است که نیاز دارند تا دستگاه خود را به صورت مداوم با خود حمل کنند اما، همچنان هدف خود را ارائه کارایی قابل توجه برای انجام کار از راه دور می‌داند و حتی سرعت فن‌های سفارشی را برای اطمینان از کنترل حرارتی به ارمغان می‌آورد.

لپ‌تاپ لنوو بوگا اسلیم ۷ کاربن (Yoga Slim 7 Carbon) - چیکاو

علاوه بر این، این دستگاه از دوام بالایی برخوردار است زیرا موفق شده است تا آزمایشات درجه نظامی را نیز بگذراند و این تأییدیه را کسب کند که وجود بدنه محکمی که دارد، این موضوع را تایید می‌کند. با وجود این، لپ‌تاپ لنوو اسلیم ۷ کاربن تنها ۱.۱ کیلوگرم وزن دارد و در نازک‌ترین نقطه خود، نیز تنها ۱۴.۹ میلی متر ضخامت دارد. صفحه نمایش آن همچنین از گواهینامه TÜV Eye Comfort بهره می‌برد و می‌تواند ۱۰۰٪ طیف رنگ DCI P۳ را به نمایش بگذارد، همچنین نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی تا ۶۰۰ نیت نیز از دیگر مشخصات تحسین برانگیز این لپ‌تاپ است.

  • قیمت و تاریخ عرضه

لپ‌تاپ لنوو یوگا اسلیم ۷ پرو نیز که مدل بزرگتر ۱۶ اینچی آن است، با توجه به مشخصاتی که ارائه می‌دهد از ۱۴۴۹ دلار شروع می‌شود. همچنین انتظار می‌رود که در ماه آینده برای خرید در دسترس قرار داشته باشد. هر دو لپ‌تاپ در وب سایت رسمی شرکت لنوو به آدرس Lenovo. com در دسترس خواهند داشت.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.