پرچمدار های آینده شیائومی دوربین های عقب دوگانه با مجموع 250 مگاپیکسل دریافت خواهند کرد

سنسور تصویر ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP1 هفته گذشته از سوی سامسونگ معرفی شد. در همان زمان، این شرکت اعلام کرد که قبلاً اولین نمونه سنسورها را برای آزمایش به تولیدکنندگان ارسال کرده است اما گفته نشد که چه شرکت‌هایی در بین کسانی هستند که چشم به این سنسور جدید غول کره جنوبی دوخته‌اند. اما حدس زدن این که شیائومی باید در میان آن‌ها باشد، کار سختی نبود. همراه چیکاو باشید.

در حال حاضر شایعاتی در اینترنت وجود دارد مبنی بر این که  مدل شیائومی ۱۲ آینده با یک سنسور با رزولوشن رکورد شکن ظاهر می‌شود. افشاگر شناخته شده‌ و معروف Digital Chat Station  روز بعد این موضوع را تایید کرد. به گفته وی، خانواده شیائومی ۱۲ مدلی با دوربین اصلی دوگانه ارائه می‌دهند که در آن یک ماژول ۲۰۰ مگاپیکسلی به عنوان حسگر اصلی عمل می‌کند و یک سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی به آن کمک می‌کند. این منبع همچنین گفت که شیائومی به نصب سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۶۴ مگاپیکسلی در گوشی‌های میان رده و رده بالای خود ادامه می‌دهد.

دوربین های عقب دوگانه شیائومی 12 - چیکاو

نکته‌ی جالب توجه این جا است که شیائومی ۱۲ به احتمال زیاد مخاطب را برای تماشای اعداد بزرگ تحت تأثیر قرار می‌دهد، در حالی که در نسخه اولترا ترجیح می‌دهند به منطق، اعتدال، کیفیت نرم‌افزار و سخت‌افزار تکیه کنند.

شایعات مربوط به گوشی شیائومی ۱۲ اولترا - چیکاو

شایعاتی وجود دارد که گوشی شیائومی ۱۲ اولترا  توسط سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی ساخته می‌شود. اگرچه کسانی هستند که ادعا می‌کنند سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی نیز در این جا فقط برای «تک بودن» و «به چشم آمدن» است نه چیز دیگری. یکی دیگر از ویژگی‌های دستگاه‌های آینده سری ۱۲ شیائومی ممکن است ضبط حرکت فوق العاده آهسته ویدیوها باشد که قابلیت ضبط ویدئو با سرعت ۱۹۲۰ فریم بر ثانیه را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در این مرحله، این شرکت فقط در حال آزمایش این ویژگی است و اطمینان کامل وجود ندارد که در واقع در پرچمداران آینده به کار گرفته شود.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.