برای دیدن مسابقات ورزشی از چه سرویسی استفاده کنیم؟

اگر علاقه مند به دیدن مسابقات ورزشی مخصوصا بازی های لیگ های اروپایی هستید ، بارها برای شما اتفاق افتاده که مسابقه تیم ورزشی مورد علاقه خود را نتوانسته اید از شبکه های داخلی مشاهده کنید .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شبکه های تلویزیونی پخش مسابقات ورزشی در ایران ، عموما شبکه سه سیما و شبکه ورزش هستند که به دلیل محدودیت تایم ، فقط امکان پخش بعضی از مسابقات را دارند .

در بسیاری از کشورها این مشکل را ار طریق بستر فیبر نوری و خرید IPTV برطرف کرده اند . در این کشورها شما با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه از طریق اشتراک آیپی تیوی دسترسی  به شبکه های دارای حق پخش را خواهید داشت .

در این پست قصد داریم یکی از بهترین سرویس های آی پی تی وی که پخش مسابقات ورزشی و تورنومنت های مهم دنیا را دارند  به شما معرفی کنیم .

اشتراک آیپی تیوی شبکه بین اسپورت قطعا برای شما نام آشنایی است . این سرویس دارای محتوای بسیار جذاب و دیدنی است که روز به روز به طرفداران این پلتفرم اضافه می شود .

معرفی سرویس بین اسپورت

 سرویس بین اسپورت پلتفرم دارای حق پخش مسابقات مهم ورزشی و تورنومنت های معروف دنیا است .این سرویس در کشور قطر قرار دارد و دارای طیف گسترده ای از شبکه های ورزشی و سرگرمی است .

برای استفاده از اشتراک شما می توانید از دستگاه های اختصاصی این شرکت جهت اتصال به محتوای ان استفاده کنید . هرچند قیمت این دستگاه ها تا حدودی برای کاربران ایرانی بالا است به همین دلیل مقرون به صرفه تر است از روش های جایگزین استفاده کنید .

علاوه بر ان می توانید از طریق دستگاه های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ، ویندوز، ایفون و از طریق اینترنت به محتوای شبکه های بین اسپورت دسترسی پیدا کنید .

 سرویس بین اسپورت شامل چه پکیج هایی است ؟

 پکیج Together  شامل 66 شبکه

این پکیج همانطور که از نام آن مشخص است ، مناسب گرد هم آوردن اعضای خانواده برای ساختن لحظاتی خوش در کنار همدیگر است . پکیج Together برای تمام رده های سنی با علایق مختلف محتوا را در نظر گرفته است .

 از جمله 9 شبکه ورزشی برای علاقه مندان به ورزش ، شبکه های فیلم و سریال برای خوره های حوزه فیلم ، شبکه های خبری و حیات وحش مخصوص افراد علاقه منده به این حوزه و همچنین شبکه های کودک برای خردسالان علاقه مند به دیدن برنامه های سرگم کننده .

 پکیج Kick-off بین اسپورت 79 شبکه

آیا علاوه بر شبکه های سرگرمی محتوای بیشتری میخواهید؟

در این پکیج شما محتوای کامل تری نسبت به پکیج together در دسترس خواهید داشت . شبکه های سرگرمی ، ورزشی ، کودکان و مجموعه ی کاملی از فیلم و سریال را شامل خواهد شد .

در این سرویس شما قادر خواهید بود فوتبال های لیگ سری A ایتالیا ، مسابقات لالیگا ، لیگ فرانسه ، را به راحتی و با کیفیت بالا مشاهده کنید .

 پکیج beIN ULTIMATE

 در این پکیج بدون هیچ گونه محدودیتی هر محتوا از سرگرمی گرفته تا ورزش ، از فیلم تا سریال همه و خیلی بیشتر در beIN Ultimate Package را خواهید داشت .این محتوا ها را می توانید بصورت آنلاین و آفلاین تماشا کنید .

در این سرویس به بیش از 100 کانال و بیش از 2500 محتوا در beIN On Demand دسترسی خواهید داشت .

در اینجا مزایای استفاده از بسته beIN Ultimate را مشاهده می کنید:

دسترسی رایگان به beIN Connect برای تماشای هیجان و محتوای منحصر به فرد در هر زمان در هر نقطه از تلفن هوشمند خود . با 20 دلار در ماه برای برنامه beIN On Demand بدون هیچگونه محدودیتی از محتوای سرویس لذت ببرید. سرگرمی ، فیلم ، سریال ، انیمیشن ، مستند ، ورزش و موارد دیگر.

شامل همه مسابقات آینده ، جام یورو (یوفا یوفا) 2021 ، کوبا آمریکا ، جام ملت های آفریقا ، جام جهانی 2022 و موارد دیگر.

در صورتی تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس های بین اسپورت می توانید  مرجع تخصصی اخبار بین اسپورت را دنبال کنید .

منبع : دانوتک

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.