گوشی میان رده ی ممتاز گلکسی M 52 دارای ۵ جی به زودی در هند عرضه می شود

سامسونگ سبد محصولات خود را در هند با چند تلفن هوشمند جدید گسترش می‌دهد. عرضه‌ی گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M52 5G در هند قریب الوقوع است زیرا شرکت کره جنوبی به تازگی وب سایت هند خود را با این تلفن آینده خود به روز کرده است. صفحه پشتیبانی سامسونگ گلکسی M52 5G در وب سایت سامسونگ هند به صورت زنده منتشر شد که نشان از معرفی و عرضه قریب الوقوع آن دارد. همراه چیکاو باشید.

  • گلکسی M52 دارای ۵جی در هند

سامسونگ گلکسی M52 5G با شماره مدل SM-M526B/DS توسط 91Mobiles مشاهده شد که در صفحه پشتیبانی سامسونگ هند به روز شده است. با این حال، این  فهرست مشخصات چندان زیادی از قابلیت‌های این گوشی را فاش نمی‌کند، اما می‌توان در مورد معرفی و عرضه‌ی قریب الوقوع آن در اواخر این ماه حدس زد. این تلفن سامسونگ با پشتیبانی از ۵جی و چندین ویژگی عالی در بخش میان‌رده‌های ممتاز عرضه می‌شود.  

  • از گوشی گلکسی M52 ۵جی سامسونگ چه انتظاراتی می‌توان داشت؟

سامسونگ گلکسی M52 ۵جی مدتی است که در شایعات ظاهر شده خبرهای بسیار زیادی پیرامون ان و مشخصات احتمالی که با خود حمل می‌کند، گفته شده است. این تلفن جدید سامسونگ چند ویژگی مورد انتظار خود را آشکار می‌کند. گفته می‌شود گوشی آینده سامسونگ از نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع سوپر آمولد با بریدگی Infinity-O (حفره هول دانچ) برای تعبیه دوربین سلفی خوداستفاده خواهد کرد. صفحه نمایش این گوشی از وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و لایه گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ نیز برای محافظت از آن به کار گرفته می‌شود.

ماژول دوربین گلکسی M52 ۵جی سامسونگ - چیکاو

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی M52 ۵جی از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام نیرو می‌گیرد که احتمالاً با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی به صورت پیش فرض همراه شده است و از طریق کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی امکان افزایش تا ۱ ترابایت را نیز دارد. گفته می‌شود که گلکسی M52 ۵جی سامسونگ از ۱۱ باند ۵جی پشتیبانی می‌کند و ویژگی‌هایی مانند پوشه امن Knox 3.7 ، سوئیچ سریع، پیشنهادات محتوا و موارد دیگر را پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر آنچه گفته شد، در بخش دوربین نیز گوشی سامسونگ گلکسی M52 ۵جی در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد. در این بخش، می‌توان انتظار داشت که یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق تصویر ۵ مگاپیکسلی را مشاهده کنید. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دیگر نیز به عنوان حسگر ثبت عکس‌های سلفی یا تماس‌های تصویری برای جدیدترین میان رده سامسونگ در نظر گرفته می‌شود.

صفحه نمایش گلکسی M52 ۵جی سامسونگ - چیکاو

  • آیا سامسونگ گلکسی M52 ۵جی  یک میان‌رده‌ی ممتاز است؟

سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی M خود را با چندین ارتقاء مانند پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵ جی در میدان رقابت حاضر می‌کند. گوشی گلکسی M52 ۵جی یکی از تلفن‌های این سری است. چندین گوشی گلکسی M دیگر نیز برای عرضه در بازار هند آماده شده‌اند. این گوشی‌های آینده قصد دارند سایر گوشی‌های میان رده ممتاز دیگر برندها مانند وان پلاس، ویوو، اوپو، شیائومی و سایرین را از گود رقابت خارج کنند.

منبع Gizbot
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.