گفته می شود اوپو با کداک برای یک ساخت دوربین دوگانه ی یک پرچمدار همکاری می کند

در ژوئیه  (تیر ماه) سال جاری، شایعه‌ای پیچید مبنی بر این که ریلمی با یک نام تجاری دوربین معتبر همکاری کرده است. این خبر را افشاگر معروف خبرهای فناوری  که با نام مستعار Digital Chat Station فعالیت می‌کند، منتشر کرد. این خبر پس از مدتی از سوی یک افشاگر دیگر دنیای فناوری نیز منتشر شد که ادعا می‌کند شرکت ریلمی با برند معروف دنیای عکاسی یعنی کداک (Kodak) که از شرکت‌های معتبر و ریشه دار در صنعت عکاسی است وارد همکاری شده است. نکته جالب این جا است که اخیراً شایعه‌ای منتشر شده است که برند خواهر ریلمی یعنی اوپو نیز با کداک در حال همکاری است. همراه چیکاو باشید.

کارشناس معروف ، Digital Chat Station از طریق Weibo فاش کرد که پرچمدار بعدی اوپو از دو سنسور جدید سونی با شماره مدل IMX766 استفاده خواهد کرد. این افشاگر در ادامه اعلام کرد که غول فناوری چینی در حال همکاری با کداک است و قرار شده تا برای تولید گوشی هوشمندی که طراحی دوربین کلاسیک کداک را نشان می‌دهد، با یکدیگر همکاری داشته باشند.

دوربین دوگانه ی اوپو - چیکاو

گفته می‌شود این دوربین در قلب خود از سنسور ۱.۵/۱ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 بهره می‌برد. علاوه بر این،  دوربین مورد نظر دارای یک حسگر فوق عریض با یک سنسور بزرگ مشابه سنسور اوپو فایند ایکس ۳ پرو (Find X3 Pro) خواهد بود. همچنین از لنز تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر و دوربین میکروسکوپ ۳ مگاپیکسلی مانند اوپو فایند ایکس ۳ پرو  استفاده می‌شود.

ساخت دوربین دوگانه ی یک پرچمدار اوپو با کداک - چیکاو

این خبر با توجه به این که کداک مدت‌های مدیدی است که پیشه‌ی ساخت و عرضه‌ی دوربین عکاسی خود را رها کرده است، واقعاً شگفت‌آور است. این شرکت در سال ۲۰۱۲ ورشکست شد، توسعه‌ای که باعث شد برای تجدید نظر در راه حل‌های موجود، تمرکز خود را بر روی سخت‌افزار و نرم‌افزار معطوف کند. هنوز هیچ خبر رسمی در مورد پرچمدار اوپو در دست نیست، اما انتظار می‌رود که  در روزهای آینده جزئیات بیشتری از آن مشخص شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.