نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام

نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 با گرفتن خروجی اکسل از کامنت ها و فالوور های اینستاگرام امکان قرعه کشی آنلاین و رایگان را برای مسابقه های اینستاگرامی آسانتر کرده است .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 نحوه قرعه کشی در اینستاگرام چگونه است؟

برنامه قرعه کشی اینستاگرام ابزاری است برای قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام ، لایک ها و فالوور ها پیج اینستاگرامی ، برای استفاده از نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام کافیه وارد سایت مارکتینگ 98 شده ، لینک پست مسابقه اینستاگرامی را در وارد کرده و فرم را تکمیل نمایید در کمتر از 30 دقیقه لیست شرکت کنندگان در مسابقه آماده شده و شما می توانید قرعه کشی را آنلاین و رایگان انجام دهید.

خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام

خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام برای آنالیز کامنت ها یا قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی به صورت آنلاین و با یک کلیک ، برای گرفتن خروجی اکسل از کامنت ها وارد برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 شده و گزینه کامنت را انتخاب کرده و لینک پست مسابقه را برای ما ارسال کنید و در کمتر از 2 ساعت فایل کامنت ها را دانلود کنید .

 خروجی اکسل از کامنت های اینستاگرام بر اساس بیشترین تگ یا کامنت

اگر مسابقه اینستاگرامی شما بر اساس بیشترین تگ یا کامنت است خروجی اکسل از کامنت ها بر اساس کاربری که بیشترین تگ یا کامنت را در بخش نظرات درج کرده است می تواند برای شمارش کامنت مفید باشد طراحی مسابقه اینستاگرامی  یکی از بهترین روش های افزایش فروش می باشد که شرط مسابقه به این شکل است که هر شخصی تگ یا کامنت بیشتری انجام بده , برنده مسابقه خواهد بود.

برای دانلود کامنت های اینستاگرام بر اساس بیشترین تگ یا کامنت کافیه در هنگام تکمیل فرم گزینه   Sort Tag و Sort Comment را انتخاب کنید برای دریافت فایل خروجی اکسل وارد بر روی سایت قرعه کشی در زیر کلیک کنید.

خروجی اکسل از فالوور های اینستاگرام

خروجی اکسل از فالوورهای اینستاگرام برای مسابقه های اسپانسری و آنالیز فالوورهای پیج اینستاگرام موثر است برای دانلود لیست فالوورهای اینستاگرام در فایل اکسل گزینه follower را در برنامه قرعه کشی اینستاگرام انتخاب کرده و ایدی پیج خود را وارد کنید امکان گرفتن خروجی اکسل تا 5 میلیون فالوور امکان پذیر است .

آموزش اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ یا همان بازاریابی در اینستاگرام ، یکی از روش‌های دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتال) است. برای شروع بازاریابی اینستاگرام باید 4 مرحله زیر را دنبال کنید :

  1. هدف کسب‌وکار خود را در اینستاگرام مشخص کنید!
  2. اصول و تکنیک های بازاریابی در اینستاگرام را یاد بگیرید.
  3. ابزارهای اینستاگرام مارکتینگ را بشناسید.
  4. روش های کسب درآمد از اینستاگرام را بدانید

اگر قصد بازاریابی و تبلیغات در اینستاگرام را دارید و میخواهید بهترین صفحات را در اینستاگرام برای تبلیغات انتخاب کنید . می توانید از مشاوره اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 استفاده کنید برای دریافت مشاوره وارد سایت marketing98.com شده و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید .

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.