شارژ سریع 120 واتی برای گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ پرو رسما تأیید شد

شایعه شده بود که گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی یا (به قول شیائومی) HyperCharge پشتیبانی می‌کند. این شرکت به طور رسمی این مشخصات را با یک تیزر توییتری برای رویداد ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) تأیید کرده است. همراه چیکاو باشید.

این میزان سرعت شارژ تقریباً دو برابر میزان شارژ گوشی هوشمند دیگر شیائومی یعنی می ۱۱ اصلی  است که با سرعت ۶۷ وات شارژ می‌شود. انتظار می‌رود ظرفیت باتری این گوشی جدید به اندازه ظرفیت باتری گوشی می ۱۱ همان ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت باقی بماند. در مورد شارژ بی‌سیم گوشی مدل می ۱۱ پرو شیائومی، تاکنون هیچ خبری منتشر نشده است (این میزان برای نسخه می ۱۱ استاندارد، سرعت ۶۷ وات بود).

توجه داشته باشید که در این توییت به طور خاص از گوشی شیائومی می ۱۱ نام برده شده است، بنابراین T-phone استاندارد احتمال دارد که ارتقا سرعت شارژ را از دست بدهد. گوشی شیائومی می ۱۱ استاندارد با ۵۵ وات از طریق شارژر سیم‌دار و با سرعت ۵۰ وات به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود. البته گوشی‌های شیائومی می ۱۱ ایکس و می ۱۱ ایکس پرو نیز وجود داشتند اما با این که مدل‌های پایین‌تری بودند اما با سرعت ۳۳ وات شارژ می‌شدند.

گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو - چیکاو

به هر حال، شیائومی قبلاً از شارژ ۱۲۰ وات در گوشی می ۱۰ اولترا (البته نه گوشی می ۱۱ اولترا) و سپس می میکس ۴ (Mi Mix 4)  (و دو مدل بلک شارک ۴ (Black Shark 4) استفاده کرد.

 بر اساس اطلاعات تأیید نشده، گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند، همچنین ۱۱ پرو نیز همچون مدل ۱۱ استاندارد نیز از همین تراشه استفاده می کند. با این حال، انتظار می‌رود که مدل ۱۱ تی استاندارد به تراشه دایمنستی مدیاتک (MediaTek Dimensity) مجهز شود.

نمایشگر و پنل پشتی گوشی هوشمند شیائومی می ۱۱ پرو  - چیکاو

این گوشی‌های هوشمند، هر دو باید مانند نسخه قبل از نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز برخوردار شوند. ما قبلاً شاهد لو رفتن قیمت گوشی‌های سری ۱۱ تی به یورو بوده‌ایم، اگرچه هنوز باید تا چهارشنبه هفته آینده صبر کنیم زیرا برچسب‌های رسمی قیمت آن ها هنوز منتشر نشده‌اند.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.