در رویداد ۲۳ شهریور اپل، آیفون ها، آیپد ها، ایرپادز و ساعت های هوشمند جدید معرفی می شوند

در سال گذشته، اپل با توجه به همه گیری کووید -۱۹، سال مشکلی را پشت سر گذاشت. این شرکت مجبور شد که برگزاری رویداد معرفی سری آیفون ۱۲ خود را از تاریخ همیشگی خود سپتامبر (شهریور) به اکتبر (مهر) موکول کند. در ادامه‌ی این گزارش با چیکاو همراه باشید.

 اکنون، در سال ۲۰۲۱ هستیم و «وضعیت» به آرامی به حالت عادی برمی گردد. بنابراین، اپل با سری جدید و داغ آیفون ۱۳ به تاریخ معمول برگزاری رویداد خود در ماه سپتامبر باز می‌گردد. چند هفته پیش، جان پروسر (Jon Prosser)،  افشاگر معتبر خبرهای فناوری، عرضه آیفون‌های جدید را برای ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) تأیید کرد. اکنون، این تاریخ عرضه به طور رسمی توسط شرکت مستقر در کوپرتینو تأیید شده است.

 اپل به طور رسمی تأیید کرد که آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ خود را طی رویدادی در روز ۲۳ شهریور معرفی می‌کند. همان طور که انتظار می‌رفت، این رویداد کاملاً به صورت مجازی بوده و از Apple Park پخش می‌شود. این رویداد با شعار « California Streaming» انجام می‌شود.

رویداد اپل - چیکاو

رویداد اپل رأس ساعت ۱۰ صبح ۲۳ شهریور به وقت محلی شروع می‌شود. این دومین سال پیاپی است که اپل رویداد سالانه خود را به دلیل همه‌گیری کرونا  به طور کامل به صورت مجازی برگزار می‌کند. خبرهای این رویداد به طور لحظه‌ای از چیکاو منتشر خواهد شد.

ستارگان بزرگ این رویداد چه محصولاتی هستند؟

  • گوشی‌های سری آیفون ۱۳

گوشی‌های سری آیفون ۱۳ - چیکاو

در جریان رویداد آینده در ۲۳ شهریور، اپل سری جدید آیفون ۱۳ را معرفی می‌کند که احتمالاً نکات برجسته‌ای را در خود دارد. این شرکت همچون سال گذشته از چهار مدل گوشی آیفون جدید رونمایی می‌کند.

ویژگی گوشی‌های سری آیفون ۱۳ - چیکاو

این آیفون‌ها عبارتند از: آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس. این گوشی‌های جدید تغییرات قابل توجهی مانند بریدگی کوچکتر و استفاده از پردازنده‌ی جدید اپل یعنی Apple A15 Bionic را با خود به ارمغان می‌آورند.

پنل پشتی و جلویی آیفون ۱۳ پرومکس - چیکاو

زبان طراحی آن‌ها باید نزدیک به زبان طراحی سری آیفون ۱۲ باشد. آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس نیز با نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز وارد دنیای نرخ تازه‌سازی بالا می‌شوند. در بخش دوربین پیشرفت‌هایی صورت گرفته است و علاوه بر این، همه مدل‌ها از شارژ سریع ۲۵ واتی برخوردار خواهند شد. این دستگاه‌ها همچنین اولین نسخه iOS 15 را اجرا خواهند کرد.

ویژگی های آیفون ۱۳ پرو - چیکاو

  • ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ ۷

علاوه بر آیفون‌های جدیدتر، اپل همچنین سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ ۷  خود را نیز معرفی خواهد کرد. نسل جدید این ساعت‌های هوشمند دارای طراحی کاملاً جدید با صفحه نمایش بزرگتر و لبه‌های صاف خواهند بود. طراحی این ساعت‌ها درواقع باید یک به‌روز رسانی قابل توجه نسبت به نسل‌های قبلی باشد.

ساعت‌های هوشمند سری اپل واچ ۷ - چیکاو

با این حال، ما انتظار نداریم که پیش سفارش برای این ساعت‌ها بلافاصله پس از معرفی آن‌ها آغاز شود. با توجه به این موضوع که شایعات می‌گویند که اپل با مشکلات جدی در تولید این سری از ساعت‌های هوشمند مواجه شده است، به احتمال زیاد، در عرضه‌ی این محصولات محدودیت‌های جدی وجود خواهد داشت.

  • ایرپادز ۳ اپل

اپل همچنین در حال برنامه ریزی برای عرضه‌ی ایرپادز ۳ جدید خود است و به طور مسلم، کسی از مشاهده‌ی معرفی این گجت در رویداد ۲۳ شهریور شگفت‌زده نخواهد شد. ایرپادز ۳ اپل دارای طراحی مشابه با ایر پادز پرو خواهد داشت اما احتمال دارد که سری سیلیکونی آن ایرپادز را به همراه نداشته باشد.

ایرپادز ۳ اپل - چیکاو

  • مدل‌های جدید آیپد

سایر محصولاتی که احتمال داده می‌شود در این رویداد معرفی شوند، شامل آپید مینی جدید و آیپد نسل ۹ اپل خواهد بود. با این حال، نباید منتظر معرفی مک بوک‌های جدیدی در این رویداد باشیم. به احتمال زیاد، این رایانه‌ها باید در یک رویداد جداگانه در اکتبر (اواخر مهر) یا نوامبر (اواخر آبان) معرفی شوند. آخرین و مهم‌ترین نکته‌ی قابل یادآوری این موضوع است که این شرکت ممکن است تاریخ انتشار رسمی نسخه‌ جدید به‌روز رسانی‌های نرم افزاری خود را در طول انجام این رویداد اعلام کند. این امر در مورد iOS 15، watchOS 8 و tvOS 15 صادق است اما macOS جدیدتر Monterey، احتمالاً نباید قبل از رویداد پاییز منتشر شوند. منتظر جزئیات بیشتر در مورد آیفون ۱۳ و سایر محصولات اپل باشید که هفته آینده منتشر می‌شود.

روز ۲۳ شهریور با چیکاو همراه باشید زیرا خبرها و گزارش‌های رویداد اپل در این روز  به طور لحظه‌ای در چیکاو منتشر خواهند شد.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.