صفحه نمایش تاشو جدید ال جی مانند شیشه سخت است و چین و چروک بر نمی دارد

ال جی الکترونیکس ممکن است از تجارت گوشی‌های هوشمند کنار رفته باشد اما هنوز در هر بخش دیگری از تجهیزات گوشی‌های هوشمند قوی است. ال جی Chem اکنون اعلام کرد که یک صفحه نمایش تاشو جدید تولید کرده است که صفحه نمایش گوشی را مانند شیشه سخت اما مانند پلاستیک انعطاف‌پذیر می‌کند. فناوری‌های مورد استفاده در این فرایند، دوام و استحکام هر پنل تاشو را بهبود می‌بخشد، زیرا دسترسی به چنین تلفن‌هایی بیشتر و بیشتر می‌شود. همراه چیکاو باشید.

نام رسمی پانل «پنجره تاشو واقعی» است. مواد پوشش مخصوص توسعه یافته روی فیلم PET شفاف (رزین پلیمری ترموپلاستیک) اعمال می‌شود. تنها با چند میکرومتر از مواد جدید در دو طرف ورق، سازندگان صفحه نمایش قادر به ایجاد یک صفحه نازک مقاوم در برابر پلاستیک مقاوم در برابر حرارت خواهند بود که دوام بهتری را ارائه می‌دهد. LG Chem ادعا می‌کند که هر پنلی که به این روش ساخته شود می‌تواند تا ۲۰۰ هزار بار باز و بسته شدن را تحمل کند و صفحه نمایش نیز بدون چین و چروک باقی می‌ماند.

صفحه نمایش تاشو جدید ال جی - چیکاو

علاوه بر این، مواد جدید به صفحه نمایش اجازه می‌دهد تا به داخل و خارج تا شود. به گفته چانگ دو کی، VP و مدیر بخش مواد پیشرفته، پنجره تاشو واقعی گامی در جهت حل مسائلی است که مشتریان در تاشوهای امروزی (چین و چروک) پیدا می‌کنند. این فناوری جدید ابتدا در تلفن‌های همراه ظاهر می‌شود و بعداً هم می‌توان از آن در لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها استفاده کرد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.