رونمایی از هدفون کاملاً بی سیم اوپو انکو بادز در تاریخ ۱۷ شهریور در هند تأیید شد

ماه گذشته اوپو اعلام کرد که به زودی هدفون کاملا بی‌سیم اوپو انکو بادز (OPPO Enco Buds) و هدفون کاملا بی‌سیم استریو اوپو انکو ایر ( OPPO Enco Air) را در هند معرفی می‌کند. چند هفته پس از آن زمان، اکنون این شرکت به طور رسمی تایید کرده است که قصد دارد دو محصول هدفون‌هایی را که قبلا اعلام کرده بود، در چهارشنبه همین هفته در کشور هند معرفی کند. همراه چیکاو باشید.

هدفون کاملا بی‌سیم اوپو انکو بادز در تاریخ  ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) در هند معرفی می‌شود. البته این جفت هدفون بی‌سیم جدید در حال حاضر در بازارهای دیگر به فروش می‌رسند. این هدفون استریو جانشین مدل اوپو انکو دبلیو ۱۱ ( OPPO Enco W 11) خواهد شد که از سال گذشته تولید و به فروش می‌رسد.

این هدفون که جدیدترین محصول هندزفری کاملاً بی‌سیم استریو (TWS) است، از محصولات سطح معمولی شرکت اوپو بوده و از نظر طراحی تقریباً مشابه همان مدل قبلی خود است. با این حال، وقتی قرار می‌شود تا در مورد ویژگی‌ها‌ی این مدل صحبت شود، معلوم می‌شود که این مدل نسبت به دستگاه‌های پیشین خود با پیشرفت‌ها و بهبودهایی همراه شده و ارتقا یافته است.

رنگ بندی هدفون کاملا بی‌سیم اوپو انکو بادز (OPPO Enco Buds) - چیکاو

هدفون بی‌سیم اوپو انکو بادز نه تنها به اتصال بلوتوث ۵.۲ مجهز شده است بلکه از اتصال سریع با دستگاه‌هایی که از سیستم عامل ColorOS مخصوص برند اوپو برخوردار باشند نیز پشتیبانی می‌کند. جوانه‌ها دارای درایورهای پویای ۸ میلی متری هستند و از حالت بازی یا گیم بهره می‌برند که با استفاده از این حالت میزان تأخیر به ۸۰ میلی ثانیه کاهش می‌یابد که به خصوص در هنگام انجام بازی‌های رایانه‌ای برای گیمرها بسیار مفید است و همچنین از فناوری ENC  (Environmental Noise Cancellation) (نویز کنسلینگ محیطی ) که برای لغو سر و صدا در هنگام انجام تماس تلفنی است، برخوردار شده است.

هدفون کاملا بی‌سیم استریو اوپو انکو ایر ( OPPO Enco Air) - چیکاو

این هدفون بی‌سیم اوپو نیز مانند هر جفت هدفون بی‌سیم دیگر، به کنترل‌های حرکتی لمسی نیز مجهز شده است. این ایربادزها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هستند و وزن هر کدام فقط ۴ گرم است. آخرین و مهمترین نکته هم این است که اوپو  ادعا می‌کند که با هر بار شارژ این گجت، جوانه‌ها می‌توانند تا حداکثر به مدت ۶ ساعت موسیقی پخش کنند. همچنین مدت زمان پخش موسیقی با استفاده از کیس به حداکثر ۲۴ ساعت می‌رسد. برای شارژ هم کیس این گجت مجهز به USB Type-C گردیده است. از آنجا که هدفون مدل قبلی یعنی ایربادز اوپو انکو دبلیو ۱۱ سال گذشته و در زمان عرضه برای اولین بار، با قیمت کمتر از ۳۰۰۰ روپیه (حدود ۴۰ دلار آمریکا) در هند عرضه شد، اکنون جانشین آن هدفون اوپو انکو بادز نیز احتمالاً با هزینه مشابهی در این کشور عرضه خواهد شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.