سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2021 در بازار ساعت های هوشمند در هند پیشتاز است

بر اساس تحقیقات اخیر انجام شده توسط شرکت تحقیقات بازار International Data Corporation (IDC)، سامسونگ در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ به عنوان «بزرگترین تولید کننده ساعت‌های هوشمند هند» ظاهر شد. بر اساس گزارشی که فصلنامه IDC، درباره فروش دستگاه‌های پوشیدنی منتشر کرده است، سامسونگ رشد فروش ۸۶۰ درصدی سالانه را ثبت کرده است. همراه چیکاو باشید.

سامسونگ در بیانیه‌ای به IDC گفت که محبوبیت ساعت‌های سری گلکسی واچ اکتیو ۲ (Galaxy Watch Active 2) و ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۳ (Galaxy Watch)  سامسونگ به این شرکت کمک کرد تا در ۲۱  ژوئن (۳۱ خرداد) بتواند ۴۱.۲ درصد سهم فروش ساعت‌های هوشمند بازار را به دست آورد.

سامسونگ همچنین گفت: «این شرکت تلاش می‌کند تا کاربران ساعت هوشمند بتوانند سبک زندگی سالم‌تری داشته باشند و امیدوار است سری جدید گلکسی واچ ۴ (Galaxy Watch 4 ) سامسونگ موفق شود تا بتواند نسل جدیدی از افراد را به خانواده گلکسی واچ اضافه کند.»

رنگ بندی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ (Galaxy Watch 4 ) - چیکاو

علاوه بر این، یک گزارش اخیر از Counterpoint نشان می‌دهد که هند در سه ماهه آخر به عنوان سریع‌ترین بازار در حال رشد برای ساعت‌های هوشمند ظاهر شده است. هند در سه ماهه مشابه سال قبل با اختصاص تنها ۲ درصد از سهم بازار ساعت‌های هوشمند، کوچکترین بازار در این زمینه بود اما در سه ماهه گذشته چنان رشد زیادی را تجربه کرده است که توانسته ۶ درصد از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد.

بر اساس گزارش Counterpoint، گرچه اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ رتبه‌ی اول را به دست آورد و برنده شد، اما این شرکت شاهد کاهش جزئی سهم بازار خود نسبت به سال گذشته بود. این شرکت افزایش رقابت برندهای چینی و هندی را دلیل افت فروش ساعت‌های هوشمند خود می‌داند. در همین حال، سامسونگ با رشد ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، سه ماهه خوبی را پشت سر گذاشت، در حالی که Garmin برند دیگری که در بازار ساعت‌های هوشمند فعالیت دارد، در سه ماهه گذشته ۶۲ درصد رشد سالانه را نشان داد.

گلکسی واچ ۴ (Galaxy Watch 4 ) مشکی - چیکاو

سامسونگ به تازگی ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ را معرفی کرده است که شامل گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴  کلاسیک می‌شود. سری جدید گلکسی واچ سامسونگ با حسگر‌های فعال زیستی شرکت شامل سه سنسور Optical Heart Rate، Electrical Heart و تجزیه و تحلیل امپدانس بیوالکتریک ارائه می‌شود. این سنسورها به کاربران کمک می‌کند فشار خون، میزان اکسیژن خون و ضربان نامنظم AFib را کنترل کنند. ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ سامسونگ در حال حاضر برای پیش خرید در هند با قیمت  ۲۶۹۹۹ روپیه (در حدود ۳۸۰ دلار آمریکا) برای گلکسی واچ ۴ و ۳۱۹۹۹ روپیه (در حدود ۴۴۰ دلار آمریکا)برای گلکسی واچ ۴ کلاسیک در دسترس قرار دارند.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.