مایکروسافت از هدست جدید استریو ایکس باکس خود در هند با قیمت ۸۱ دلار رونمایی می کند

علاقه‌مندان به بازی در هند از مجموعه‌ای از بازی‌ها، کنسول‌ها و لوازم جانبی لذت می‌برند که جمعیت بازی در هند را با برخی از بازارهای پیشرو برابر می‌کند. هدست استریو مایکروسافت ایکس باکس به بازار صوتی و تصویری هند راه پیدا کرد. همراه چیکاو باشید.

هدست استریو مایکروسافت ایکس باکس استریو (Microsoft Xbox stereo) با استفاده از فناوری دالبی اتموس ((Dolby Atmos به طور کامل آماده است تا خروجی صوتی واضح، شفاف و قدرتمندی را ارائه دهد. این هدست استریو به گونه‌ای ارگونومیک طراحی شده است که با سر و گوش کاربر کاملاً سازگار باشد. در حال حاضر تاریخ واقعی عرضه هدست استریو مایکروسافت به بازار هند مشخص نیست. اگرچه ما از تاریخ رونمایی آن اطلاع نداریم، اما قیمت این دستگاه اعلام شده است: ۵۹۹۰ روپیه (در حدود ۸۱ دلار آمریکا).

هدست استریو مایکروسافت ایکس باکس - چیکاو

هدست استریو مایکروسافت ایکس باکس که به تازگی رونمایی شده است، بسیار شبیه به هدست بی سیم ایکس باکس است که امسال عرضه شد. هدست استریو مایکروسافت ایکس باکس با حداکثر راحتی برای سر کاربر طراحی شده است و دارای عناصر زیادی است که تجربه گوش دادن را به حس و حالی درجه یک تبدیل می‌کند. این هدست دارای طراحی سبک وزن، سربند قابل تنظیم و همچنین اصلاح شده و از کاپ‌های بزرگ برای قرار گرفتن بر روی گوش  ساخته شده تا در هنگام گوش دادن کاملاً راحت احساس شود. همچنین دارای کنترل‌هایی است که با استفاده از آن‌ها می‌توان میزان حجم صدا را تنظیم کرد.

 جک 3.55 میلیمتری صدا این امکان را برای کاربر هدست فراهم می‌کند تا در حین انجام بازی‌های مورد علاقه خود، این هدست را به کنسول ایکس باکس متصل کند و یک تجربه صوتی عالی داشته باشد.

مایکروسافت انتظار دارد از هدست استریو ایکس باکس جدید در هند استقبال مناسبی انجام شود. این هدست به ابزار و برنامه‌ی خوبی مجهز شده است تا بتواند صدایی با کیفیت بالا را با پشتیبانی از چندین فناوری صدای فضایی در قالب دالبی اتموس، DTS Headphone X و Windows Sonic ارائه دهد. این باید برای علاقه‌مندان به گیم در شبه قاره مفید باشد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.