هوندا اسکوتر برقی فوق مقرون به صرفه U-BE را در چین عرضه می کند

بازار اسکوتر برقی چین به تازگی از یک اسکوتر الکترونیکی بسیار مقرون به صرفه و سبک دیگر استقبال کرده است. اسکوتر الکترونیکی هوندا U-BE، تنها 54 کیلوگرم وزن دارد و قیمت آن 3،099 یوان (477 دلار) است ، این اسکوتر برقی هوندا یکی از ارزان ترین دوچرخه‌های برقی در بازار است. همراه چیکاو باشید.

یک طراحی ساده و تمیز در ساخت هوندا U-BE اتخاذ شده است، که تنها چند هفته پس از رونمایی از اسکوتر الکترونیکی U-GO توسط این شرکت انجام می‌گیرد. این اسکوتر با برخی ویژگی‌های عالی از جمله باتری قابل جابجایی و موتور هاب 1.2 کیلووات قدرت ارائه می‌شود. بر خلاف اکوتر مدل U-GO که قیمت آن گران‌‌تر است، اسکوتر برقی U-BE فقط می‌تواند راننده را در خود جای دهد، زیرا بر روی صندلی آن به هیچ عنوان جای اضافی برای سوار شدن مسافر وجود ندارد. این دوچرخه دارای یک زین دو رنگ با کیفیت بالا است و اندازه‌ی کوچک آن باعث می‌شود که این موتورسیکلت برقی را به یک مدل جمع و جور تبدیل کند که حتی در فضای تنگ پارکینگ نیز به راحتی قابل پارک است. وزن آن همچنین نشان می‌دهد که می‌توان آن را به راحتی از محوطه‌های مسدود شده با اندکی مهارت عبور داد.

عکس اسکوتر الکترونیکی هوندا U-BE از جلو - چیکاو

اسکوتر الکترونیکی هوندا U-BE دارای چراغ‌های راهنما یکپارچه در جلو و عقب دوچرخه است. همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD است که جزئیات مختلف مانند سرعت‌، مسافت پیموده شده، درصد باتری و سایر آمار را نشان می‌دهد.

اسکوتر الکترونیکی هوندا U-BE - چیکاو

رونمایی از U-BE توسط وویانگ هوندا، که بازوی دوچرخه چینی غول ژاپنی هوندا است، نشان دهنده برنامه های این شرکت برای داشتن پایه‌ای محکم در بازار گسترده‌ی چین است. همچنین برنامه‌هایی برای افزایش تولید این مدل‌ها برای صادرات به سایر بازارها ازجمله ایالات متحده و اروپا در دست انجام است.

صفحه نمایش LCD هوندا U-BE - چیکاو

U-BE دارای یک موتور هاب 350 واتی است که حداکثر سرعت آن به 25 کیلومتر در ساعت می‌رسد که برای رفت و آمد در شهر چندان بد نیست. قیمت و توانایی آن برای بردن صاحبش به تمام نقاط شهر، هدف اصلی طراحی است و هوندا امیدوار است که بخشی از جمعیت از این اسکوتر الکترونیکی بسیار مقرون به صرفه استفاده کند، که حتی بسیار ارزان‌تر از برخی از مدل‌های میان‌رده  و پرچمدار است. این اسکوتر برقی با سه گزینه‌ی باتری برای هوندا U-BE در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد تا بتوانند باتری مورد نظر را برای رانندگی در محدوده‌ی بین ۵۵ تا ۸۰ کیلومتر را انتخاب کنند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.