اسکوتر برقی NIU GOVA C0 موتورسیکلتی سبک وزن که با قیمت ۵۲۵ دلار برای خانم ها طراحی شده است

اسکوتر برقی NIU GOVA C0 موتورسیکلتی بسیار سبک وزن، شیک، جذاب و با مکانیزم ضد سرقت است که می‌تواند با هر بار شارژ تا ۶۰ کیلومتر را با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت طی کند. این اسکوتر بیشتر برای خانم‌ها طراحی شده و حتی جای مخصوصی برای نشستن یک کودک نیز بر روی آن تعبیه شده است.

به گزارش چیکاو و به نقل از gizmochina، سازنده چینی اسکوتر برقی NIU یک اسکوتر الکترونیکی جدید در زیر بال خود دارد که NIU GOVA C0 نام دارد و گفته می‌شود که برای خانم‌ها طراحی شده است. GOVA C0 یکی از جدیدترین اسکوترهای برقی کم هزینه، سبک و راحت NIU است که به بازار چین عرضه شد. اسکوتر الکترونیکی جدید، خاطرات مدل نمادین وسپا، یکی از اولین موتور‌های دارای دو چرخ را که عمدتا برای زنان طراحی شده بود، به تصویر می‌کشد.

NIU پیشرو در بازار خودروهای دوچرخه الکتریکی است و نیازهای طیف گسترده‌ای از مشتریان را از سطح پایین تا بخش برتر تامین می‌کند. این شرکت سازنده‌ی چینی دارای چند مدل اسکوتر الکترونیکی شاخص است که برخی از آنها تا 17000 یوان ( دلار2625) هزینه دارند. همچنین دارای سری M متوسط است، در حالی که مجموعه GOVA C0 طیف هزینه کم را تشکیل می‌دهد.

NIU GOVA C0 - چیکاو

خط GOVA در سال 2019 راه اندازی شد و همان طور که اخیراً مدیر اجرایی GOVA C0 به آن اشاره کرده است همچنان به فروش در صنعت ادامه می‌دهد. C0 با یک جفت چراغ جلو به شکل C جدید ارائه می‌شود که جذابیت و زیبایی بیشتری را ارائه می‌دهد، که باعث می‌شود این مدل مورد استقبال بسیار زیاد بخشی از مصرف کنندگان قرار گیرد.

این اسکوتر الکترونیکی سبک وزن بوده و تنها 75 کیلوگرم است، ارتفاع صندلی آن فقط 29 اینچ است و همچنین باتری کوچکتری دارد که برد آن تا مسافت حداکثر 60 کیلومتر را کفایت می‌کند. باتری به خوبی از گرمای بیش از حد و سایر عوارض نامطلوب محافظت می‌شود. اسکوتر الکترونیکی دارای موتور 400 واتی است که حداکثر سرعت آن 25 کیلومتر در ساعت می‌رسد. پدال‌های عملکردی نیز گزینه‌های رانندگی بیشتری را ارائه می‌دهند. همچنین یک صندلی کوچک در قسمت عقب وجود دارد که می‌توانید یک کودک را به راحتی در آن قرار دهید.(فقط حواس‌تان باشد کودک یواشکی از آن پشت سر نیفتد!) اسکوتر الکترونیکی GOVA C0 از برنامه تلفن‌های هوشمند پشتیبانی می‌کند، به روز رسانی‌ها در دسترس قرار دارند و همچنین دارای مکانیزم ضد سرقت است.

اسکوتر الکترونیکی GOVA C0 - چیکاو

GOVA C0 در حال حاضر در چین با قیمت 3،399 یوان (525 دلار) در حال فروش است اما این مورد که ایا این اسکوتر زیبا و جذاب در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف نیز عرضه خواهد شد یا خیر، اطلاعاتی در دسترس نیست. همچنین باز هم مشخص نشده است که در صورت عرضه در بازار جهانی برای آن چه قیمتی در نظر گرفته شده است.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.