ساعت DIZO با نمایشگر 1.4 اینچی و عمر باتری 12 روزه معرفی شد

برند فرعی ریلمی DIZO نام دارد. این برند تاکنون چند محصول به بازار عرضه کرده است که ازجمله می‌توان از  دو گوشی فیچرفون با نام‌های DIZO Star 300 و Star 500 و همچنین هدست DIZO Wireless و DIZO GoPods D نام برد که همه به تازگی عرضه شده‌اند. این شرکت نوپای فناوری اکنون با عرضه‌ی ساعت دیزو واچ DIZO Watch، یک ساعت هوشمند به موجودی کالاهای خود اضافه کرده است. همراه چیکاو باشید.

ساعت هوشمند DIZO از مشخصات مشابهی با ساعت هوشمند ریلمی واچ ۲ (realme Watch 2) استفاده می‌کند. ازجمله مشخصات این ساعت می‌توان به صفحه نمایش ۱.۴ اینچی از نوع LCD اشاره کرد که به شکل مربع طراحی شده است. نمایشگر این ساعت هوشمند از رزولوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل بهره می‌برد و 323 PPI (تراکم پیکسل بر هر اینچ مربع) را ارائه می‌دهد. حداکثر روشنایی این صفحه نمایش به ۶۰۰ نیت می‌رسد. برای این ساعت هوشمند از بندهای پلاستیکی همرنگ قاب استفاده شده است.

ساعت دیزو واچ DIZO Watch - چیکاو

ساعت هوشمند DIZO دارای همان ویژگی‌های معمول است که در اکثر ساعت های هوشمند موجود است که ازجمله می‌توان به سنسور ضربان قلب، حسگر SpO2 برای پایش اکسیژن خون، ردیابی فعالیت، یادآوری بی تحرکی و پایش وضعیت خواب اشاره کرد. شما همچنین می‌توانید تا 90 حالت ورزشی از جمله پیاده روی در فضای باز، پیاده روی در فضای داخل سالن، دویدن در فضای باز، دویدن در داخل سالن، دوچرخه سواری پویا، پیاده روی، کریکت، یوگا، قایقرانی، تمرینات قدرتی، بسکتبال، ماشین بیضوی، آموزش رایگان دریافت کنید. این ساعت دارای بدنه مقاوم در برابر آب بوده و از تأییدیه‌ی IP68 برخوردار است که تا عمق نهایتا ۱.۵ متری زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام می‌آورد. به لطف باتری 315 میلی آمپر ساعتی که در بطن آن قرار دارد، می‌تواند تا 12 روز انرژی مورد نیاز ساعت را تأمین کند.

ساعت هوشمند DIZO - چیکاو

این ساعت هوشمند همچنین از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند از طریق برنامه realme Link به دستگاه‌های دارای اندروید ۵.۰ و بالاتر متصل شود. پس از این که این ساعت با دستگاه مورد نظر جفت شد، می‌توان از آن برای کنترل موسیقی و کنترل دوربین استفاده کرد. همچنین دارای ویژگی اعلان تماس، یادآوری پیام و یادآوری زنگ است.

Dizo smart watch - چیکاو

ساعت DIZO در رنگ خاکستری کربنی موجود است و با قیمت آن 3499 روپیه‌ی هند (47 دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. قیمت این ساعت هوشمند در فروشگاه آنلاین Flipkart با ۲۹۹۹ روپیه (۴۰ دلار آمریکا) شروع می‌شود. خریداران می‌توانند از تاریخ ۶ اوت 2021 (۱۵ مرداد جاری) آن را خریداری کنند.  ساعت هوشمند DIZO بعداً در فروشگاه‌های خرده فروشی منتخب در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.