گوگل لنز به قابلیت آنالیز مستقیم تصاویر گالری مجهز شد

گوگل لنز در جدید ترین بروزرسانی خود به قابلیت جذاب دیگری مجهز شد. از این به بعد امکان تجزیه و تحلیل تصاویر و اسکرین‌شات‌های موجود در گالری توسط این اپلیکیشن فراهم می شود. همراه چیکاو باشید.

آپدیت جدید این اپلیکیشن که تمرکز اصلی اش بر روی تغییراتی در طراحی است، به جای بررسی لحظه‌ای سوژه نشان داده‌شده توسط دوربین، در زمینه قابلیت تجزیه و تحلیل تصاویر و اسکرین‌شات‌های ذخیره‌شده در گالری گوشی هوشمند تمرکز می کند.

به نقل از GsmArena، با توجه به اینکه تا کنون Lens تصاویر زنده را به عکس های ذخیره‌شده در گالری اولویت می‌دهد، اکنون گوگل به این نتیجه رسیده است که، بیشتر عکس ها و تصاویری که از هر سوژه جالبی ثبت شده است، قبل از آن‌که با این اپلیکیشن بررسی و تجزیه و تحلیل شود، بوسیله دوربین ثبت می‌شود؛ بنابراین فعال سازی این قابلیت برای Google Iens به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌تر تصاویر را تجزیه و تحلیل کنند.

گرچه از مدتی پیش قابلیت تجزیه و تحلیل اسکیرین شات ها در گوگل فوتوز ارائه شده است اما، انجام همه این کار ها در یک اپلیکیشن تجربه کاربری بهتری را برای افراد به ارمغان می آورد. 

تغییرات گفته شده ابتدا در سرور ها انجام می شود، پس از مدتی برای کاربران اندروید و پس از آن برای کاربران iOS ارائه می شود.

 

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.