اپل واچ سری 8 با حسگر تشخیص میزان قندخون و فشارخون و سطح الکل خون ارائه می شود

احتمالا به اپل واچ جدید قابلیت اندازه گیری میزان قندخون و فشارخون و سطح الکل خون اضافه می شود. این حسگر ها توسط شرکت انگلیسی تامین می شود. همراه چیکاو باشید.

وب سایت GsmArena به نقل از وب‌سایت Telegraph، این گونه می نویسد که،  اپل واچ سری 8 در مرحله‌ی به‌روزرسانی سخت‌افزاری بزرگی قرار دارد. در ادامه این گزارش گفته شده است که احتمالا این دستگاه از اندازه‌گیری میزان گلوکز و سطح الکل خون و فشارخون پشتیبانی می کند.

این نشریه توانسته است که مدارک محکمی را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده پیدا کند که تایید کننده همکاری اپل با شرکت انگلیسی راکلی فوتونیکس می باشد. براین اساس شرکت (Rockley Photonics) تامین کننده حسگر های استفاده شده در اپل واچ سری 8 می باشد. مدتی پیش نیز مدير عامل این شرکت انگلیسی درباره حسگر های خود صحبت کرده بود. گویا این فناوری از سال 2022 در محصولات مصرفی قرار می گیرد. ابن تکنولوژی به همراه Watch Series 8 در سال 2022 رونمایی می شود.

مجهز شدن اپل واچ جدید به قابلیت های اندازه‌گیری قندخون و فشارخون و سطح الکل خون هجیب و دور از ذهن نیست اما هنوز معلوم نیست که هر سه قابلیت را در این محصول در کنار هم داشته باشیم یا خیر.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.