نسخه دوم بتا سیستم عامل iOS 14.6 منتشر شد

اپل نسخه دوم بتا سیستم عامل های iOS 14.6 و iPadOS 14.6 را منتشر کرده و در اختیار توسعه دهندگان قرار داد. توسعه دهندگان هم اکنون می توانند آن را دانلود کنند. همراه چیکاو باشید.

نسخه دوم تنها یک هفته بعد از نسخه اول بتا تولید شده و سعی دارد تا عملکرد نسخه قبل را بهبود ببخشد.

همچنین gizchina نیز انتشار نسخه دوم Beta سیستم عامل iOS 14.6 را تایید کرده و در ادامه نیز به ارائه پیش نمایش توسعه دهنده بتا 2  برای watchOS 7.5 و tvOS 14.6 اشاره کرده است.

گرچه کارشناسان تاکنون در حال بررسی کامل نسخه های بتا عمومی iOS ۱۴.۶ ،iPad OS 14.6 و watchOS 7.5 هستند، اما یافته های اولیه حاکی از آن است که شاهد طراحی جدیدی در برنامه پادکست iOS 14.6 خواهیم بود.

اپل قصد دارد تا قوانین جدید حریم خصوصی در این سیستم عامل اعمال کند.

اپل تاریخ رسمی رویداد توسعه دهندگان خود را WWDC 2021 اعلام کرده است. انتظار می رود تا آن تاریخ سیستم عامل iOS 15 آماده سازی شود تا در آن کنفرانس رونمایی شود. گرچه تا برگزاری این مراسم زمام زیادی باقی مانده است اما شایعات زیادی در این زمینه وجود دارد. برخی گمانه زنی ها خبر از  یک طراحی جدید کنترل سنتر را می دهند. گویا در این طراحی از آخرین نسخه سیستم عامل macOS Big Sur که برای همین کمپانی می باشد، الگو برداری شده است. از دیگر تغییرات گزارش شده که احتمالا در سیستم عامل جدید iOS شاهد آن هستیم می توان به نمایش اعلان ها و صفحه هوم جدید آیپد اشاره کرد.

منبع gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.