ردمی K40 گیمینگ با نمایشگر 120 هرتز 10 بیت OLED ارائه می شود

شرکت ردمی اعلام کرده است که قصد دارد گوشی گیمینگ جدید خود را با پنل ۱۰ بیت OLED عرضه کند. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، سطح روشنایی 8192 و توانایی نمایش ۱٫۰۶۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می کند. همراه چیکاو باشید.

همانطور که می دانید، گوشی Redmi K40، اولین گوشی گیمینگ کمپانی شیائومی می باشد. به گفته GSMArena، این گوشی که با سایر اعضای خانواده K متفاوت است، از نمایشگر رده بالایی برخوردار است. با وجود اینکه گوشی های هوشمند موجود در بازار که به پنل 8 بیت مجهز هستند، تنها توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارند اما، پنل 10 بیتی به کار گرفته شده در این محصول امکان نمایش ۱٫۰۶۷ میلیارد رنگ مختلف را فراهم می کند. این پنل با باز تولید بهتر رنگ ها، امکان نمایش روان تر انیمیشن ها را ارائه می کند.

ردمی اعلام کرده است که، پنل OLED استفاده شده در Xiaomi Redmi K40 Gaming، با ارائه سطح روشنایی 8192 و سازگاری در نور های مختلف، تجربه رابط کاربری بهتری را به کاربران می دهد. این صفحه نمایش 6.43 اینچی سطح بالا از استاندارد +HDR10 و گستره‌ی رنگی DCI-P3 پشتیبانی می کند.

به گفته Redmi گوشی گیمینگ این برند در تاریخ 27 آوریل، 7 اردیبهشت ماه، معرفی می شود.

پیش از این گفته شده بود که گوشی گیمینگ ردمی کی ۴۰ با پردازنده دایمنسیتی 1200 ارائه می شود اما اطلاعات بیشتری درباره این محصول گزارش نشده است. احتمالا در روز های آینده شاهد افشای اطلاعات بیشتری درباره مشخصات و جزئیات این دستگاه باشیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.