لپ تاپ جدید لنوو با نام YOGA 5G به طور رسمی معرفی شد

همانطور که می دانید، لنوو سابقه بسیار درخشانی در ساخت و تولید لپ تاپ های مختلف دارد. این برند پیشرو، یکی دیگر از لپ تاپ های خود را با نام YOGA 5G با پردازنده اسنپدراگون 8cx رونمایی کرد. همراه چیکاو باشید.

همچنین Gizmochina، درباره مشخصات فنی این دستگاه این گونه نوشته است که در این لپ تاپ شاهد پردازنده اسنپدراگون 8cx نسخه لپ تاپ خواهیم بود. کوالکام در طراحی این تراشه در زمینه ارتباطی به خوبی عمل کرده است به طوری که این تراشه از اینترنت 5G و Wi-Fi پشتیبانی می کند. از دیگر قابلیت های موجود در بخش ارتباطات این دستگاه می توان به وای‌فای دو بانده، بلوتوث نسخه‌ ۵.٠، درگاه سیم‌کارت، دو درگاه Type-C 3.1 و جک ٣.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. 

لپ تاپ یوگا 5G لنوو با ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X 2133MHZ دو کاناله‌ و ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

لنوو در این دستگاه از صفحه نمایش با قطر 14 اینچ به همراه پنل  IPS LCD با وضوح +FHD استفاده کرده است. همچنین این نمایشگر از بیشینه نوری ۴٠٠ نیت، پوشش ٧٢ درصدی طیف رنگی NTSC،  قابلیت DC dimming، حداکثر ١٠ لمس به صورت همزمان و قلم لمسی با ۴٠٩۶ نقطه می کند. همچنین نسبت تصویر ١۶:٩ را ارائه می دهد.

لپ تاپ Lenovo YOGA 5G از نظر فیزیکی با ضخامت 14.7 میلی متر و وزن 1.35 کیلوگرم به همراه بدنه فلزی وارد بازار فروش می شود.

لنوو برای این محصول باتری 60 وات ساعتی در نظر گرفته اما هنوز توان شارژر این باتری اعلام نشده است. این دستگاه به طور پیش فرض با ویندوز ١٠ نسخه ARM اجرا می شود.

لپ تاپ لنوو YOGA 5G با رم 8 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت با قیمت 1,539 دلار از ١ می یا ١١ اردیبهشت ما راهی بازار فروش می شود.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.