سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت راه‌اندازی شد

سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت برای تمام مشترکین تلفن همراه راه‌اندازی شد. همچنین اپلیکیشن اپراتور خود جهت سلب امتیاز مالکیت سیم کارت به صورت غیرحضوری منتشر شده است. از این پس مشترکین تلفن همراه می توانند با مراجعه به این نرم افزار حق امتیاز سیم کارت خود را ثبت کنند. همراه چیکاو باشید.

مجید حقی،معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، از راه اندازی سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت خبر می دهد. وی در ادامه افزود مشترکین دارای سیم کارت برای سلب امتیاز سیم کارت خود نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان و نمایندگی‌های اپراتورها نداشته و می توانند با استفاده از اپلیکیشن‌ اپراتور خود، مالکیت سیم کارت خود را در این سامانه ثبت کنند.

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در این زمینه می گوید که: در شرایط فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، برای کاهش رفت و آمد های غیرضروری و همچنین تسهیل در ساماندهی سیم‌کارت‌های مشترکین، فاز اول سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت راه اندازی شد. راه اندازی سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت مشترکین با تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و در راستای توسعه‌ی دولت الکترونیک می باشد.

مشترکان به منظور استفاده از اپلیکیشن اپراتور خود و ثبت حق امتیاز سیم کارت می توانند نسخه این برنامه را نصب کنند ( همراه اول: My Mci، ایرانسل: Myirancell، رایتل: My Rightel، شاتل: My Shatel، سامانتل: My Samantel). بعد از نصب این برنامه با مراجعه به بخش مدیریت سیم کارت ها، هر سیم کارتی که در آن اپراتور از قبل خریداری کرده اید و اکنون به نام شما ثبت شده است را سلب مالکیت کنید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. افشین شکوهی می گوید

    ازسازنده برنامه سپاسگزارم عالی است