راه اندازی شبکه اجتماعی تسلا برای مشتریان و طرفداران

تسلا یک شبکه اجتماعی را برای مشتریان و طرفداران خودرو های تسلا راه اندازی کرد. همراه چیکاو باشد.

کمپانی خودروسازی تسلا که در حال حاضر ارزشمندترین برند خودروسازی جهان است، از چند سال پیش فرومی را برای مشتریان و طرفدارانش راه اندازی کرد تا از این طریق بتوانند اطلاعاتی را جمع آوری کنند. به زودی این فروم تعطیل خواهد شد و جای خود را به شبکه اجتماعی جدید تسلا خواهد داد.

تسلا اعلام کرده است که فروم ها در تاریخ 25 اسفند ماه تعطیل خواهد شد و کاربران به جای این فروم ها از شبکه اجتماعی با نام “Tesla Engagement Platform” استفاده خواهند کرد.این شبکه اجتماعی راه اندازی شده و هم اکنون دارای چندین پست است.

به گفته تسلا این این شبکه اجتماعی برای تیم سیاست گذاری شرکت و همچنین صاحبان خودرو های تسلا است. این پلتفرم آنلاین مانند فیسبوک امکاناتی نظیر لایک، پست گذاری و… را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته این پلتفرم امکانات محدودی را شامل می شود که این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد افزایش امکانات آن باشیم. اما از ظاهر قضیه که پیداست، تسلا به دنبال ارائه یک پلتفرم مشابه دیگر شبکه های اجتماعی نیست و از این طریق می خواهد مشتریان را مطلع ساخته و با دریافت بازخورد ها، محصولات خود را ارتقا دهد. 

در حال حاضر تسلا در تلاش است که کاربران فروم ها را به سمت شبکه اجتماعی خود سوق دهد اما بسیاری از کاربران به دلیل برخی محدودیت ها قصد استفاده از این پلتفرم را ندارد و از این اقدام تسلا راضی نیستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. رفسنجانی اصل می گوید

    سایپا هم باید یه اپلیکیشن ایرانی رله بندازه برای هوادارانش ?