چگونه تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنیم؟

آیا شما هم به تیک آبی اینستاگرام فکر می کنید؟ بسیاری از ما آن را می خواهیم، اما تعداد کمی از افراد تيک آبي اينستا را دریافت می کنند و حتی تعداد کمی از افراد می دانند که چگونه می توانند تیک آبی اینستاگرام را بدست آورند. همراه چیکاو باشید.

آیا می دانید تیک آبی اینستا در کنار نام شما چه معنایی دارد و نشان دهنده چه چیزی است؟

این بدان معنی است که شما همان شخصی هستید که ادعا می کنید. از بسیاری جهات، علامت تيک آبي اينستا که در کنار نام تجاری مشاهده می کنید، نشانه تایید شدن آن حساب توسط اینستاگرام است.

اینستاگرام در چند سال گذشته تغییرات جدید و مهیجی را در سیستم عامل خود ایجاد کرده است. مشترکان اینستاگرام در ژوئن 2018 به IGTV معرفی شدند. و اکنون، تایید مشخصات فقط به افراد مشهور، برندها و چهره های عمومی اختصاص ندارد. در واقع، هرکسی می تواند تيک آبي اينستا را درخواست کند.

علامت تیک آبی اینستاگرام در اینستاگرام اعتبار زیادی را برای دنبال کنندگان شما فراهم می کند و همچنین به پست های اجتماعی شما در این بستر، مهر قانونی بودن و اصالت را می دهد.

همه ما می دانیم که ایجاد حساب های رسانه های اجتماعی چقدر سریع و ساده است. با این حال، تشخیص اینکه برندهای تجاری و بیزنسی یا مردم در واقع همان کسانی هستند که ادعا می کنند بسیار دشوار است.

بنابراین، چگونه می توانید اصل بودن یک حساب را تشخیص دهید و آن را از حساب ها فیک تشخیص دهید؟

یکی از بهترین راه ها برای تعیین اصل بودن یا نبودن حساب، جستجوی تیک آبی اینستاگرام است.

تیک آبی اینستاگرام قانونی بودن اعتبار چهره های مشهور، افراد مشهور یا مارک تجاری را تایید می کند. شایان ذکر است که یک علامت تیک ساده در کنار نام نمایه شما، تفاوت ویژه ای ایجاد خواهد کرد، خصوصاً در مورد افزایش آگاهی از برند شما.

تیک آبی اینستاگرام چیست - چیکاو

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

در پاسخ به این سوال که تيک آبي اينستاگرام چيست، باید گفت که تیک آبی اینستا یک حساب تایید شده در اینستاگرام، مانند اعتبار یک چهره مشهور، یک نشان تایید شده است.

تیک آبی اینستاگرام یک علامت تایید کوچک است که در کنار نام کاربری شما ظاهر می شود.

شما می توانید برای گرفتن تيک آبي اينستاگرام با استفاده از حساب شخصی یا حساب تجاری خود اقدام کنید.

توجه داشته باشید که این نشان تایید شده علامتی است که در کنار نام حساب Instagram شما در نمایه و در جستجو ظاهر می شود. این نشان به این معنی است که این پلت فرم تایید کرده است که این حساب، حساب اصلی و واقعی یک فرد مشهور، شخصیت عمومی یا برند بین المللی است که نشان دهنده اعتبار آن حساب است.

این نماد آبی (مهر کوچکی که وسط آن تیک دارد، آن را با کپی تیک آبی اینستاگرام اشتباه نگیرید)  به این معنی است که حساب کاربری توسط اینستاگرام به طور رسمی تایید می شود. بنابراین حساب های اینستاگرامی با تیک آبی؛ در واقع افراد، مشاغل و مارک های دارای نشان تایید شده قانونی و معتبر هستند.

  • اگر در اینستاگرام به صورت جدی و به نیت کسب درآمد فعالیت می کنید قطعا پیشرفت پیج برای شما مهم خواهد بود. به همین دلیل شما را دعوت می کنیم تا مقاله مربوط به آموزش پروموت کردن اینستاگرام را مطالعه کنید. ما در این مقاله 13 روش بسیار کاربردی را برای شما گلچین کرده ایم. شما می توانید با استفاده مطلوب از پتانسیا های این بستر کسب و کار خود را توسعه دهید.

اما یک چیز مهم که باید بدانید. اینستاگرام فقط دوست دارد افراد یا برندهایی را بررسی کند که آنها به اندازه کافی مهم هستند و توسط افراد دیگر جعل می گردد و یا تقلید می شود.

اگر شخصی “عادی” باشید، هیچ دلیلی برای کسی نخواهد بود که شما را جعل کند و یک حساب فیک با نام شما بسازد و یا از آن سو استفاده کند. از این رو، از نظر اینستاگرام، دلیل خوبی برای تایید شما به منظور گرفتن تيک آبي اينستاگرام برای حسابتان که که یک شخص عادی هستید، وجود ندارد.

 

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام، معتبر باشید تا معتبر شوید - چیکاو

شرایط لازم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست؟

این موارد، مورد نیاز اینستاگرام است تا حساب شما تایید شود. شما باید به دستورالعمل های انجمن و شرایط خدمات Instagram پایبند باشید و این شرایط را داشته باشید تا بتوانید تیک آبی اینستاگرام  را دریافت کنید.

هنگامی که می خواهید اینستاگرام شما را تایید کند و تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید، باید سعی کنید مواردی را انجام دهید و شرایطی را دارا باشید که این شرایط به شرح زیر است:

معتبر باشید

برای واجد شرایط بودن باید همان چیزی باشید که ادعا می کنید هستید. حساب اینستا شما باید نمایانگر مشاغل، کاراکتر یا مارک تجاری شما باشد!

به خاطر داشته باشید که حساب های طرفداران، حساب های ویژگی و حساب های meme ( حساب هایی که محتواهای ویروسی و وایرال دارند و خیلی سریع در اینستاگرام از فردی به فرد دیگر پخش می شود و گسترش می یابد و در برخی موارد به نشانه های فرهنگی تبدیل می شود) تایید نمی شوند. اینستاگرام همچنین می گوید حساب های موردعلاقه عمومی مانند حساب های جمع آوری اطلاعات را تایید نمی کند.

بنابراین، شما نمی توانید بیش از یک حساب داشته باشید، و سیستم عامل با صدای بلند اعلام می کند و پاک می کند. “هیچ” حساب عمومی را تایید نمی کند.

همچنین باید قابل توجه و دارای ارزش خبری و تاثیر گذار باشید.

  • برای پیج های بزرگ اینستاگرام همواره خطر ربات شناخته شدن وجود دارد. این پیام رسان برای افزایش رضایت کاربران الگوریتم های سختگیرانه ای را اعمال کرده است. این قوانین به شدت رفتار های ربات گونه را بررسی می کنند. به همین شما شما باید درباره محدودیت تعداد فالو، آنفالو، کامنت و لایک اینستاگرام اطلاعات کامل کسب کنید. پیروی از قوانین این پیام رسان باعث بالا رفتن امنیت پیج و کیفیت کار شما می شود.

ممکن است تاکنون با خود فکر کرده باشید: “مسئله چیست؟ من واجد شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام هستم؟”

حساب شما باید شخص، برند یا مشاغلی شناخته شده باشد و توسط کاربران به میزان زیادی جستجو شده باشد؛ تا بتوانید تیک آبی را برای حساب خود بگیرید.

اینها مواردی است که اینستا روی آن تاکید زیادی می کند. همچنین، شما باید هویت خود را با شناسه عکس خود یا اسناد مربوط به تجارت خود تایید کنید. همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، اینستاگرام چیزی در مورد تعداد خاصی از دنبال کنندگان برای تایید شدن ذکر نمی کند.

بخاطر داشته باشید که اگرچه گاهی اوقات دنبال کنندگان یا طرفداران زیادی نشان می دهد که شما “قابل توجه” هستید اما بسیاری از حساب های اینستاگرام را با میلیون ها فالوور مشاهده خواهید کرد که تیک آبی اینستاگرام را ندارند. زیرا فالوور بالا برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام کافی نیست و اهمیت چندانی برای اینستاگرام در این زمینه ندارد.

در مقابل، حساب های بسیاری وجود دارد که فقط هزاران دنبال کننده دارند و دارای نشان آبی هستند. به همین دلیل است که وقتی صحبت از تیک آبی می شود، تعداد فالوور یا دنبال کننده، مهم نیست.

حالا، اجازه دهید مراحل را برای گرفتن تایید اینستاگرام و گرفتن تيک آبي اينستاگرام را بررسی کنیم.

چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟

ما خبرهای خوبی برای شما داریم!

درخواست برای تایید شدن در اینستاگرام و گرفتن تیک آبی اینستاگرام فقط چند لحظه طول می کشد و مراحل کار ساده است. در اینجا نحوه انجام این کار در چند مرحله آسان آورده شده است.

مرحله اول: وارد حساب یا اکانت خود شوید

به سادگی وارد حساب اینستاگرام خود شوید. شایان ذکر است که اگر چندین حساب اینستاگرام دارید، باید مطمئن شوید که به حساب اینستاگرامی وارد شده اید که می خواهید برای آن تایید بگیرید.

مرحله دوم: درخواست تایید کنید

  1. نماد منو را در گوشه بالا سمت راست نمایه اینستاگرام خود پیدا کنید. روی نماد منو ضربه بزنید.

درخواست تایید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام - چیکاو

درخواست تایید برای گرفتن تیک آبی اینستا

 

2.نماد چرخ دنده تنظیمات را در پایین صفحه خود مشاهده خواهید کرد. روی این نماد کلیک کنید.

مرحله سوم درخواست تایید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام - چیکاو

  1. اکنون باید روی Account (حساب) ضربه بزنید.

بر روی گزینه Account کلیک کنید - چیکاو

3.مرحله بعدی ضربه زدن روی Request verification است.

گزینه request verification - چیکاو - چیکاو

مرحله سوم: هویت خود را تایید کنید

  1. تمام قسمتهای زیر را تکمیل کرده و نام حساب اینستاگرام خود را پر کنید.

نام و نام خانوادگی

شما باید نام قانونی کامل خود را وارد کنید. این نامی است که روی شناسنامه صادر شده توسط دولت شما وجود دارد.

توجه داشته باشید که می توانید نام خود یا نام سازمان یا شرکت خود را وارد کنید.

شما باید از نامی استفاده کنید که اکثر مردم معمولاً شما را با آن می شناسند. آیا شما معمولاً با نام مستعار خود عمل می کنید؟ یا از نام میانی خود بیشتر از نام کوچک خود استفاده می کنید؟

اگر چنین است، این اطلاعات را در اینجا وارد کنید.

دسته بندی

این نیز بسیار مهم است. شما می توانید از دسته های مختلفی مانند اخبار / رسانه ها، دولت، سیاست، ورزش، موسیقی، سرگرمی، مد، وبلاگ نویس،تاثیر گذار، ولاگر، تجارت، نام تجاری، شرکت یا موارد دیگر انتخاب کنید.

مهم است که یکی را انتخاب کنید که برای حساب شما منطقی ترین و مناسب ترین باشد.

تایید هویت برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام - چیکاو

تایید هویت برای گرفتن تیک آبی اینستا

  1. اکنون باید یک کپی خوانا از شناسه عکس خود (صادر شده توسط دولت) یا هر سند رسمی تجاری را بارگذاری کنید.

اگر فردی هستید، می توانید از گذرنامه، گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی صادر شده توسط دولت خود استفاده کنید.

از طرف دیگر، اگر اکانت شما شغلی و تجاری است، می توانید از قبض آب و برق یا اظهارنامه مالیاتی در نام شرکت یا سازمان خود یا اساسنامه خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید که باید اطمینان حاصل کنید که نام روی سندی که بارگذاری می کنید با نامی که در بالا وارد کرده اید مطابقت وجود داشته باشد.

عکس خود را برای تایید حساب برای دریافت تیک اینستا را آپلود کنید - چیکاو

  1. اکنون روی Send ضربه بزنید.

اینستاگرام، هنگامی که دکمه ارسال را فشار دهید با دقت اطلاعات حساب شما را برای تایید بررسی می کند.

به خاطر داشته باشید که در میان بسیاری از فاکتورهای دیگر، اینستاگرام به دنبال تایید منحصر به فرد بودن، صحت، کامل بودن و همچنین قابل توجه بودن حساب شما خواهد بود.

اینستاگرام پس از بررسی درخواست شما در مورد تایید یا رد درخواست تان به شما اطلاع می دهد.

پیام تایید را در اعلان های اینستاگرام خود مشاهده خواهید کرد. با این حال، شما باید صبور باشید، بنابراین فورا انتظار پاسخ نداشته باشید. زیرا معمولا حداقل چند روز طول می کشد.

بخاطر داشته باشید که هیچ زمان زمانی مشخصی برای مدت زمان این فرآیند وجود ندارد. در اینجا نکته دیگری وجود دارد که باید به خاطر بسپارید. اینستاگرام هرگز از شما درخواست پرداخت هزینه تایید نمی کند. همچنین، آنها هیچ گونه ایمیلی در رابطه با درخواست تایید شما ارسال نمی کنند.

در این مقاله سعی کردیم تا نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام را به شما آموزش دهیم. امیدواریم که این مقاله براش ما مفید بوده باشد. در صورتی که ابهام و یا سوالی داشتید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ما سعی میکنیم در سریع ترین زمان ممکن (معمولا چند ساعت) به شما پاسخ دهیم.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

121 نظرات
  1. Gj می گوید

    برای خرید تیک آبی اینستاگرام از بازار سیاه باید چکار کرد؟

  2. معصوم نژاد می گوید

    اینستاگرام من با 27 کا فالور هک شده کمک کنید لطفا

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      به مقاله زیر سربزنید.
      آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام هک شده

  3. 1378m می گوید

    از کجا باید تیک آبی اینستاگرام خرید؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      تیک آبی اینستاگرام را نمی توان خرید. تنها روش دریافت تیک آبی اینستاگرام را از همین مقاله بیاموزید. با سایر مقالات در زمینه آموزش اینستاگرام همراه ما باشید.

  4. درنا می گوید

    شامل ما که نمیشه

  5. Hana می گوید

    امیدوارم یک الگوریتم بیاد برای پبج های فروشگاهی معتبر اینستاگرام تا بتونن تیم آبی دریافت کنن و اعتماد سازی بشه و امنیت بالا بره

    1. عظیمی می گوید

      اره واقعا صحبتتون خیلی عالی بود

    2. سارا می گوید

      الانم روش هایی هست اما ن خیلی مطمئن

    3. شیدایی می گوید

      پیج های با فالور بالا و درصد رضایت بالا هستن همین الان هم. نیازی به تیک آبی اینستاگرام نیست

  6. جلالی می گوید

    بسیار عالی و مفید
    حداقل با خوندن این مقاله متوجه شدم بیخودی دنبال تیک آبی اینستاگرام نباشم چون اصلا هیچکدوم از شرایطش رو ندارم

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      موفق و پیروز باشید.

  7. امامی می گوید

    سلام
    در مرحله اخر که فایل رو ارسال میکنم هیچ اتفاقی نمی افتد هر چند بار که لمس میکنم گزینه رو هیچی ب هیچی

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      در این مرحله اعلانی نمایش داده نمی شود . می بایست منتظر بررسی اطلاعات خود از طرف اینستاگرام باشید.

  8. فرد می گوید

    چگونه بفهمیم چه کسانی تیک آبی اینستاگرام دارند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      تیک آبی کنار نام کاربری افراد نشان داده می شود.

    2. Sanam می گوید

      کنار آیدی اینستاگرام شون تیک آبی نشون داده

  9. Mr.dc می گوید

    من میخوام تیک آبی اینستاگرام بگیرم اطلاعاتم رو که وارد کردم اصلا نگفت دریافت شد یا نشد چیکار کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز در این مرحله اعلانی دریافت نمی کنید.

  10. علیخانی می گوید

    کسانی که تیک آبی اینستاگرام دارن اگر فوت بشن تکلیف پیجشون چی میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      می شود با اینستاگرام مکاتبه کرد تا عکس ها و اطلاعات آن پیج را در حالت Memorialized برای خانواده و دوستان شخص متوفی نگهدارد.

  11. شروینا می گوید

    سلام من پیج دارم داخل اینستاگرام برای پیجم با همون برند سایت زدم به تازگی لطفا بهم بگید چجوری رتبه الکسا سایتم رو کاهش بدم؟

    1. چیکاو می گوید
    2. نادری می گوید

      یکی از روش های کاهش رتبه الکسا استفاده از سوشال مدیا هست ?

      1. چیکاو می گوید

        سلام
        بله دوست عزیز دقیقا همینطور هست . استفاده از شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در کاهش رتبه الکسا دارد .

  12. Norq می گوید

    سلام یک نفر به من ایمیل زده میگه از طرف اینستاگرام هست 100 دلار بدم بهم تیک آبی بدن. چیکار کنم؟ کلاه برداری هست یا واقعیته؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز اینستاگرام اصلا برای دریافت تیک آبی به هیچ کس ایمیل نمیزنه و هیچ هزینه ای نمیگیره . کلاهبرداری هست .

    2. مبینا معدلی می گوید

      سلام
      خیلی دقت کنید گول این کلاهبردار ها رو نخورید
      اصلا ایمیلشون رو جواب ندید
      امنیت پیجتون رو بهم نزنید و بیهوده پولتون رو از دست ندید
      تیک آبی برای همه نیست
      برای افراد و برند ها هست داشتنش هم برای افراد عادی هیچ لزومی نداره

    3. نوا می گوید

      نه بایا اینا کلاهبردار هستن اصلا اشتباه نکنید
      تیک آبی اینستاگرام خودت باید پیگیری کنی اینستاگرام بهت پیام نمیده ک

    4. امیر می گوید

      سلام
      خیر
      به افراد اصیل و معروف و مشهور برای تایید هویت تعلق میگیره نه به تمام پیج ها

  13. Farshid می گوید

    تیک قرمز هم به ما نمیدن چه برسه به تیک آبی ?

  14. شیدا می گوید

    تیک آبی اینستاگرام و رفتن ب اکسپلور باید با هم باشن؟ یعنی تا پیج من نره اکسپلور نمیتونم تیک آبی بگیرم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      رفتن به اکسپلور از شرایط دریافت تیک ابی اینستاگرام نمی باشد .
      چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم ؟

  15. Azade می گوید

    منکه هیچکدوم از شرایط دریافت تیک آبی رو نداشتم ?✋

  16. اسماعیل زاده می گوید

    سلام کن زمانی که مدارکم رو مکاتبه کردم با اینستاگرام هیچ اعلانی دریافت نکردم اما بعد از چند روز بهم جواب دادن. دوستان اگر اعلان یا پیغامی دریافت نکردید نگران نباشید. ایشالا که همگی بتونید تیک آبی اینستاگرام بگیرید

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      ممنونم از نکته مهمی که توضیح دادید به دلیل اینکه این نکته نگرانی و سوال اکثر کاربران است . موفق باشید .

    2. شقايق نیک پی می گوید

      منم نگران این موضوع بودم چند تا مقاله خوندم درباره این موضوع چیزی نگفته بودن تا به طور کاملا اتفاقی کامنت شما رو دیدم. ممنونم که توضیح دادین ?

  17. Pari می گوید

    چجوری باید درخواست تیک آبی اینستاگرام ارسال کنیم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

  18. Yaghoobiiii می گوید

    سلام ممنونم از مقاله خوبتون لطفا بهم بگید با چه برنامه هایب میتونم فیلم ادیت کنم روی کامپیوتر؟

    1. چیکاو می گوید
  19. سبحان می گوید

    سلام. من حدود یک ماه پیش مقاله آموزش دریافت تیک آبی اینستاگرام رو خوندم و الان تونستم تیک آبی بگیرم. خیلی ممنونم ازتون. لطفا بگید برای رفتن به اکسپلور اینستاگرام باید چکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از اینکه مقاله آموزش دریافت تیک آبی اینشتاگرام برای شما مفید بوده است خوشحالیم .
      آموزش رفتن به اکسپلور اینستاگرام

  20. صفورا می گوید

    برای دريافت تیک آبی اینستاگرام باید چکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز همین مقاله رو مطالعه کنید .

  21. رها می گوید

    من خیلی دلم میخواد پیجم بره اکسپلور چکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به مقاله زیر مراجعه کنید .
      چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم ؟

  22. نگارم می گوید

    سلام. عالی بود. مرسی. من با توجه به روشی که گفتین اطلاعاتم رو ارسال کردم اما، هیچ اعلانی دریافت نکردم از طرف اینستاگرام! از کجا مطمئن شم که اطلاعات من ارسال شده؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      زمانی که اطلاعات خود را برای دریافت تیک آبی به اینستاگرام ارسال می کنید ، اعلان ارسال، دریافت نمی کنید . باید کمی صبر کنید تا از طرف اینستاگرام به درخواست شما پاسخ داده شود .

  23. بلوط می گوید

    من 100k فالور دارم. رفتم اکسپلور اما بهم تیک آبی نمیده چرااا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز تعداد فالور از شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام نیست . شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام رو به طور کامل نوشتیم .

  24. الینا می گوید

    ببخشید یک سوال داشتم شرایط لازم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چی هست ؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

  25. نیک نام پور می گوید

    سلام من به دلیل شرایط کرونایی فعلی دارم کسب و کارم رو اینترنتی میکنم و هم قصد دارم داخل اینستاگرام فروش داشته باشم هم سایت بزنم برای فروش محصول. من درباره رتبه الکسا یه چیز هایی شنیدم. اگر بیشتر راهنماییم کنید ک لطف بزرگی هست

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      الکسا چیست ؟

  26. حنانه می گوید

    اگر شخصی “عادی” باشیم هم میتونیم تیک آبی اینستاگرام بگیرم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز، همانطور که داخل مقاله توضیح دادیم : اینستاگرام فقط دوست دارد افراد یا برندهایی را بررسی کند که آنها به اندازه کافی مهم هستند و توسط افراد دیگر جعل می گردد و یا تقلید می شود.
      اگر شخصی “عادی” باشید، هیچ دلیلی برای کسی نخواهد بود که شما را جعل کند و یک حساب فیک با نام شما بسازد و یا از آن سو استفاده کند. از این رو، از نظر اینستاگرام، دلیل خوبی برای تایید شما به منظور گرفتن تيک آبي اينستاگرام برای حسابتان که که یک شخص عادی هستید، وجود ندارد.

  27. ? می گوید

    سلام من بعد از یک ماه تلاش ب کمک مقاله شما تیک آبی اینستاگرام رو گرفتم. خیلی خوشحالم. ممنونم ازتون ??????❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  28. آیناز می گوید

    سلام چجوری میتونم پیج تجاری رو قفل کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای قفل کردن پیج های تجاری اینستاگرام از قسمت تنظیمات گزینه switch back to personal account رو انتخاب کنید .

  29. *نگاه می گوید

    وای خداکنههه بتونم تیک آبی اینستاگرام بگیرممم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نگاه عزیز انشاالله که موفق به دریافت تیک آبی اینستاگرام خواهید شد .

  30. Tasnim می گوید

    سلام. آیا میشه تیک آبی اینستاگرام رو خرید؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر تسنیم جان امکانش نیست .

  31. یگانه می گوید

    من یه ادم میشناسم ورزشکار هست رتبه استانی و کشوری داره. چون داخل اخبار و این ها زیاد ازش نام برده شده با 10 کا فالور تیک آبی اینستاگرام گرفته.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله همینطوره .

  32. عادل می گوید

    اره اما شما اسم یه آوم معروف رو سرچ کن داخل اینستاگرام هزار تا پیج فیک میاد که بهترین راه تشخیص پیج واقعی افراد معروف همین تیک آبی هست

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله همینطوره . موفق باشید .

  33. سجاد می گوید

    چجوری ایمیل بزنیم به اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نیازی به ایمیل نیست .
      برای دریافت تیک آبی اینستاگرام از قسمت تنظیمات گزینه verification request رو انتخاب کنید و بقیه مراحل رو انجام بدید .

  34. ققنوس می گوید

    سلام. برای دریافت تیک آبی اینستاگرام برای سازمان ها و شرکت ها باید چه مدرکی رو ارسال کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما می تونید از اساس نامه و قبوض خدماتی که به نام شرکت و موسسه هست استفاده کنید .

  35. مهدی می گوید

    این مدارک برای درخواست حتما باید به زبان انگلیسی باشن؟ یعنی مدرکی که برای شرکت ارائه میدیم ترجمه باشه؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      به دلیل اینکه شما اصل مدرک را ارسال کنید، نمی توانید تغییر دهید. اما همراه با ارسال مدارک، توضیحاتی را (توضیحات مدارک هویتی) به صورت انگلیسی ارسال کنید.
      برخی از افراد عقیده دارند که بایستی به زبانی که برند بیشترین سرچ رو از طریق اینستاگرام داره، توضیحات مربوطه نوشته و ارسال شود

  36. محمدجواد می گوید

    بابا مردمم بیکار هستن ها. تیک آبی برای افراد معروفه برای برند های مهمه

  37. نادیا می گوید

    سلام. نمیشه تیک آبی اینستاگرام خرید؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر امکانش نیست .

  38. D می گوید

    سلام. من ورزشکار هستم. مدال طلای شنا دارم. با کمک سایت شما تونستم تیک آبی اینستاگرام بگیرم خداروشکر. ممنونم از توضیحات کاملتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق و پیروز باشید .

  39. روژانم می گوید

    یعنی با انجام این کارا هر کی بخواد میتونه تیک آبی بگیره؟ اینجوری که اینستاگرام میشه خاله بازی

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اینستاگرام الگوریتم های خاص خودش رو داره . مثلا میزان سرچ اسمی که شما وارد کردین خیلی واسش مهمه . و حالا قوانین دیگه . ولی اگر شرایط دریافت تیک آبی رو داشته باشید با این روش حتما می تونید دریافت کنید .

  40. niloufar می گوید

    سلام. برای دریافت تیک آبی اینستاگرام کجوری باید به پشتیبانی اپلیکیشن اینستاگرام ایمیل بزنم؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      تمامی موارد در مقاله توضیح داده شده است. لطفا یک بار به صورت کامل مقاله را مطالعه کنید و پس از اجرا اگر با مشکلی رو به رو شدید در همین بخش مشکل خود را مطح کنید.

  41. Nima می گوید

    چقدر الگوریتم های دریافت تیک آبی اینستاگرام سخته ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله گرفتن تیک آبی اینستاگرام شرایط ویزه خودش رو داره .

  42. مارال لاری پور می گوید

    سلام من بعد از مکاتبه با اینستاگرام هیچ اعلانی دریافت نکردم. نمیدونم اطلاعاتم ارسال شده یا ن؟ چجوری باید بفهمم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز شما اعلانی دریافت نمی کنید باید چند روز منتظر بمونید تا ببینید که اینستاگرام درخواست شما رو برای دریافت تیک آبی قبول کرده یا خیر .

  43. Ghaedi می گوید

    سلام برای هک اکانت اینستاگرام چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز من دقیق متوجه منظور شما نمیشم . اما لینک مقاله آموزش بازگردانی اکانت هک شده و بازیابی رمز اینستاگرام رو برای قرار میدم . مطالعه کنید . انشاالله که مفید باشه واستون .
      https://chikav.ir/1399/06/24/instagram-password-recovery/

  44. نازنین لهراسبی می گوید

    سلام خیلی مفید بود ممنون دلتون شاد باشه ایشالا

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق و پیروز باشید .

  45. Man می گوید

    مفید و عالی ??

  46. شاهین می گوید

    سلام میتونم برای پیج هواداری فوتبالیست ها هم تیک آبی بگیرم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز . تیک ابی برای هویت های اصلی و واقعی هست .

  47. Kh می گوید

    بعضی ها هم یجوری دنبال تیک آبی اینستاگرام هستن انگار که چه شخص مهمی هستن ??

  48. ایزدپناه می گوید

    برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اندروید باید چند عدد فالور داشته باشیم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اینستاگرام برای دریافت تیک آبی قانون یا محدودیتی برای تعداد فالور ها ندارد . در اصل تعداد فالور های پیج جزء شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام نمی باشد .

  49. سیسی می گوید

    سلام. ببخشید من سوالم این هستش که خب من اطلاعات هویتیم یعنی اسکن عکس کارت ملی و اینا رو فرستادم برای اینستاگرام. هیچی نگفت که ارسال شد نشد. چیکار کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بعد از ارسال اطلاعات هویتی اسکن شده اعلانی دریافت نمی کنید. باید چند روزی منتظر پاسخ اینستاگرام بمونید .

  50. کتی می گوید

    سلاممم سلااااامممم سلاممممم. مرسی پسرر خوببببب با این مقاله جذابت پیام دادم به اینستاگرام اطلاعات تایید هویتم رو فرستاد و الان تیک آبی اینستاگرام برای پیجم دریافت کردمممممم ?????????

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و شاد باشید .

  51. نسیم می گوید

    سلام من یک پیج دیدم با 1k فالور تیک آبی داره. چجوری اخه. من 5k فالور دارم هنوز تیک آبی ندارم ?

  52. Ss می گوید

    سلام من فن پیج محمد موسوی بازیکن والیبالیست کشورمون رو دارم. منک به اقای موسوی دسترسی ندارم برای اطلاعات هویتی. چحوری میتونم تیک آبی بگیرم برای فن پیجم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      فن پیج در اصل پیج هواداری از افراد محبوب می باشد . تیک آبی به پیج شخصی تعلق میگیرد نه به فن پیج .

  53. رحمانی می گوید

    سلام با روشی که گفتین درخواست دريافت تیک آبی اینستاگرام رو ارسال کردم. امیدوارم درخواستم رو بپذیرند ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق باشید .

  54. افسری می گوید

    سلام چجوری میتونم برای پیج شرکتم تیک آبی اینستاگرام بگیرم؟ اسم شرکتم رو باید وارد کنم؟ اسکن اطلاعات چی؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      تیک آبی برای هویت واقعی افراد یا برند ها می باشد . هر برند به نام یک نفر ثبت شده است . بنابراین برای دریافت تیک آبی برند ها باید نام شخصی که برند به نام آن ثبت شده است را در قسمت Full Name وارد کنید .

  55. زارعی می گوید

    فکر نکنم امکانش باشه ?

  56. شهاب می گوید

    سلام. ادمین جان ممنونم. من میخوام تیک آبی اینستاگرام برای تایید هویتم بگیرم. عکس کارت ملیم رو ک ارسال کردم هیچ پیغامی نیومد ک ارسال شد نشد. دریافت کردن نکردن. درسته نیست. چیکار کنم؟؟؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      پیغام تایید یا رد اطلاعات الان صادر نمیشه . باید منتظر بمونید تا از طریق اپلیکیشن اینستاگرام به شما اطلاع بدن که شرایط شما رو برای دریافت تیک آبی می پپذیرند یا خیر .

  57. sara می گوید

    مفید بود واسم. ممنونم ازتون ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  58. کاظمی می گوید

    سلام. ممنون جناب پورمحمد عزیززز من با همین روش تونستم تیک آبی اینستاگرام رو برای پیجم بگیرمممم ??? بازم ممنونم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  59. روشنک می گوید

    سلام برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام باید چند تا فالور داشته باشم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اینستاگرام هیچ قانونی برای اینکه تعداد فالور ها باید چه میزان باشه تا به شما تیک آبی اختصاص بگیرد اعلام نکرده . تعداد فالور و فالویینگ جزء شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام نیست .

  60. S می گوید

    سلام من فن پیج یه خواننده معروف رو دارم. برای گرفتن تیم آبی باید اسم خود خواننده رو بنویسم؟ مدارک شناساییش رو ک ندارم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز به این نکته توجه داشته باشید که تیک آبی اینستاگرام برای مشخص کردن ماهیت اصلی افراد و برند ها می باشد . با توجه به این اصل تیک آبی به فن پیج ها تعلق نمیگیرد .

  61. رها می گوید

    سلام من فن پیج دارم. میتونم برای فن پیجم تیک آبی اینستاگرام بگیرم یا خیر؟

  62. Me می گوید

    هنور همه بازیگر ها و خواننده هت هم تیک آبی ندارن