چگونه اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

اگر شما یکی از کاربران اینستاگرام هستید امکان دارد قصد داشته باشید که برای مدت کوتاهی از این دنیای محبوب دل بکنید و کمی به خود استراحت دهید. در این لحظه بهترین پیشنهاد برای شما دی اکتیو کردن موقت اینستا میباشد، اینستاگرام به تمام کاربران خود این اجازه را می دهد که از این فضا دور باشند و در صورتی که قصد بازگشت به این اپلیکیشن جذاب را داشته باشند با آغوش باز از آنها استقبال می کند. همراه چیکاو باشید.

آموزش ویدیویی دی اکتیو کردن اینستاگرام در کمتر از 2 دقیقه

اگر حوصله و یا وقت کافی برای خواندن مقاله را ندارید، پیشنهاد می شود از آموزش ویدیویی زیر برای دی اکتیو اکانت اینستاگرام استفاده کنید. در این آموزش از مرورگر نسخه موبایل استفاده شده اما روال کار با نسخه دسکتاپ تفاوتی ندارد. همراه ما باشد.

برای دی اکتیو کردن اینستاگرام باید چه مراحلی را بگذرانیم؟

فرآیند غیر فعالسازی حساب اینستاگرام کار چندان پیچیده ای نیست. برای اینکه اکانت اینستاگرام خود را حذف موقت بزنید باید مراحل زیر را به ترتیب پشت سر بگذارید:

1. برای دی اکتیو کردن اینستا باید وارد سایت اینستاگرام شوید و روی لینک زیر کلیک کنید و اطلاعاتی نظیر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

Instagram.com

صفحه ورود به اینستاگرام در آموزش حذف موقت اکانت اینستا - رسانه چیکاو

2. امکان دارد که از قبل از طریق سایت وارد پروفایل خود شده باشید در این صورت نیازی به ورود نام کاربری و رمز عبور ندارید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید بر روی گزینه Forgot password کلیک کنید، پس از کلیک بر روی این گزینه لینکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد که با کلیک بر روی آن لینک می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید.

3. بعد از اینکه وارد اکانت خود شدید، وارد بخش ویرایش پروفایل یا ( Edit Profile ) شوید.

برا در اکتیو کردن موقت اینستا گزینه Edit Profile را انتخاب کنید

4. هنگامی که بر روی گزینه ویرایش پروفایل کلیک کردید، پایین صفحه سمت راست گزینه حذف موقت اکانت یا ( Temporarily disable my account ) را مشاهده می کنید بر روی همان گزینه کلیک کنید.

گزینه Temporarily disable my account را انتخاب کنید

5. در این مرحله پس از کلیک بر روی گزینه (Temporarily disable my account) باید دلیل دی اکتیو کردن اینستاگرام خود را مشخص کنید. هر گزینه ای که دلیل شما برای ترک اینستاگرام است را تایپ یا انتخاب کنید.

علت حذف موقت اکانت اینستاگرام را توضیح دهید

6. در مرحله بعد بعد از انتخاب دلیل برای دی اکتیو کردن اینستا باید رمز خود را مجددا وارد کنید.

7. در آخرین مرحله کلیک بر روی گزینه (Temporarily Disable Account) باعث دی اکتیو کردن اینستاگرام می شود.

بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام چه اتفاقی در انتظار اکانت ما خواهد بود؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • شما قادر خواهید بود که فقط یکبار در هفته حذف موقت اینستاگرام را انجام دهید و در صورتی که امروز اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کنید و فردا دوباره وارد اینستاگرام خود شوید و بخواهید مجددا آن را دی اکتیو کنید اینستاگرام مانع این امر خواهد بود و شما باید یک هفته برای حذف موقت حساب اینستاگرام خود صبر کنید.
  • در صورتی که دیلیت اکانت موقت اینستاگرام داشته باشید هیچ یک از اطلاعات شما نظیر لایک، پست ها، استوری هایی که هایلایت کرده اید یا کامنت و دایرکت شما پاک نخواهد شد.
  • بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام تا چند ساعت نام کاربری شما Instagrammer خواهد بود، اما پس از گذشت چند ساعت نام کاربری شما به طور کامل حذف خواهد شد.
  • برای اینکه حساب کاربری که دی اکتیو کرده اید را برگردانید باید حوصله به خرج دهید و 24 ساعت بعد برای بازگرداندن اکانت‌تان اقدام کنید.
  • هنگامی که حساب اینستاگرام خود را از دسترس خارج کردید نام کاربری شما غیر قابل استفاده خواهد بود و هیچ شخصی قادر نخواهد بود که از نام کاربری شما استفاده کند.
  • با توجه به اینکه هیچ اپلیکیشنی دوست ندارد که دور انداخته شود اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و امکان دارد در بعضی از مواقع در صورت بازگرداندن اکانت فرد با بعضی از مشکلات روبرو شود که خوشبختانه این مشکلات موقتی هستند و بعد از گذشت چند ساعت مشکلات حل خواهند شد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
  • در بعضی از موارد دیده شده که فرد در ورود و خروج به حساب کاربری خود دچار مشکل می شود این امر بیشتر برای افرادی اتفاق می افتد که دی اکتیو کردن اینستاگرام را به طور مکرر انجام می دهند.
توصیه: اگر قصد دارید برای مدتی از اینستاگرام خداحافظی کنید، سعی کنید حتی الامکان مدت زمان زیادی از دی اکتیو پیج اینستاگرامتان نگذرد. با گذشت زمان طولانی از دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرامتان، ممکن است پیج شما از دسترس خارج شود. اگر قصد دارید مدت طولانی از اینستاگرام بروید، پیشنهاد میکنم هر چند مدت یک بار پیج خود را فعال کرده و مجددا غیر فعال کنید.

چگونه در صورت دی اکتیو کردن اینستاگرام حساب کاربری خود را بازگردانیم؟

برگرداندن حساب کاربری دی اکتیو شده بسیار راحت است فقط کافیست نرم افزار اینستاگرام خود را باز کنید و اطلاعاتی نظیر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و اکانت اینستاگرامتان را فعال کنید البته برگشتن اکانت اینستاگرام چند ساعتی زمان می برد و شما نمی توانید بلافاصله پس از حذف موقت اکانت اینستاگرام آن را برگردانید.

  • یکی از آموزش های بسیار کاربردی در این زمینه آموزش بازگردانی اکانت اینستاگرام است. در این آموزش می توان حساب های کاربری را که ناخواسته هک یا ریپورت شده اند را بازیابی کرد. همچنین اگر رمز اکانت خود را فراموش کرده و برای ورود به صفحه خود مشکل دارید این مقاله به شما کمک خواهد کرد. برای دسترسی به این آموزش، مطالعه مقاله “بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام” را از دست ندهید.

بعد از بازگشت حساب کاربری فالوورها نوتیفیکیشن دریافت می کنند؟

لازم به ذکر است که در صورت فعال کردن اکانت اینستاگرام فالوورهای شما هیچ نوتیفیکیشنی را دریافت نمی کنند. تنها افرادی نوتیفیکیشن بازگشت اکانت کاربری شما را دریافت می کنند که در پست های خود آنها را تگ کرده باشید.

تفاوت دی اکتیو کردن اینستاگرام با دیلیت اکانت چیست؟

نکته ای که باید بسیار به آن دقت داشته باشید این است که حذف موقت اکانت اینستاگرام با حذف دائم آن تفاوت بسیار دارد در صورتی که حذف دائم بزنید تمام اطلاعات شما نظیر پست ها، فالوور و تمامی اطلاعات موجود در حساب کاربری شما پاک خواهد شد و دیگر نمی توانید به آنها دسترسی داشته باشید و همچنین نام کاربری شما قابل استفاده خواهد بود و اگر شخصی بخواهد می تواند نام کاربری شما را انتخاب کند توجه داشته باشید که زمانی دیلیت اکانت اینستاگرام را انتخاب کنید که مطمئن باشید هیچ وقت به اینستاگرام باز نخواهید گشت در این صورت با دیلیت موقت اینستاگرام خود از اطلاعات اکانت‌تان محافظت کنید و مانع از بین رفتن اکانت خود شوید. لازم به ذکر است که هنگام دی اکتیو کردن اینستاگرام هیچ کس قادر به مشاهده نام کاربری و عکس پروفایل شما نخواهد بود. اگر دچار مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام داشتید، باید بدانید که Deactive instagram هیچ کمکی به رفع ریپورت اینستاگرام شما نمی کند.

در بعضی از موارد ممکن است افراد این ترس را داشته باشند که پس از دی اکتیو کردن اینستاگرام چه اتفاقی برای اکانت آنها خواهد افتاد؟

در جواب به این سوال باید بگوییم که نگران نباشید هیچ اتفاقی اکانت اینستاگرام شما را تهدید نمی کند و تنها برای مدتی کوتاه از لنز دوربین رنگارنگ دور می شوید و در صورتی که قصد داشته باشید می توانید به راحتی وارد اکانت خود شوید آن را مجددا فعال کنید. البته ممکن است گاهی با صحنه هایی دلخراش مانند کاهش فالوور روبرو شوید، بعضی از فالوورها زمانی که پیج شما را دنبال کردند با پیجی فعال روبرو بودند و زمانی که شما فعالیت خود را هر چند کوتاه متوقف کردید آنها ترجیح می دهند که دست از فالو شما بردارند و وقت خود را برای پیج های فعال دیگر بگذارند بنابر این اگر بعد از مدت زمانی به اینستاگرام بازگشتید سعی کنید یک ورود طوفانی داشته باشید و پیج خود را به خوبی فعال کنید و کمبود فالوورهای خود را جبران کنید.

سوالات متداول

دی اکتیو اینستاگرام چیست؟

اینساگرام قابلیتی را برای کاربران فراهم کرده که کاربران می توانند حساب اینستاگرامیشان را برای مدتی غیر فعال کنند.

چگونه می توانیم اکانت اینستاگرام را دی اکتیو کنیم؟

ما در این مقاله به صورت کامل به نحوه دی اکتیو اینستاگرام پرداختیم. پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.

برای دی اکتیو کردن اینستاگرام باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

ما در این مقاله تمام نکاتی را که باید حتما برای قبل و بعد دی اکتیو اینستاگرام بدانید را توضیح داده ایم.

در صورتی که بعد از دی اکتیو اینستاگرام پیج اینستا بازگردانده نشد، چیکار کنیم؟

اگر پیج اینستاگرام شما پس از دی اکتیو اینستاگرام بازگردانده نشد، پیشنهاد میکنم از روش هایی که برای بازیابی اکانت اینستاگرام توضیح داده ایم، استفاده کنید. اگر مشکل شما برطرف نشد، حتما به اینستاگرام ایمیل بزنید و منتظر پاسخ باشید.

آیا دی اکتیو اینستاگرام محدودیت دارد؟

هر پیج اینستاگرامی مجاز است در هفته تنها یک بار اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کند. در صورتی که قبل از گذشت 7 روز مجدد درخواست دی اکتیو اینستاگرام را ارسال کنید، اعمال نخواهد شد.

تا چند روز پیج اینستاگرام غیر فعال باشد، مشکلی پیش نخواهد آمد؟

اگر پیج شما مدت ها فعال بوده است، هیچ محدودیتی برای دی اکتیو اینساگرام وجود ندارد. با این حال ما پیشنهاد می دهیم که حتی الامکان از غیر فعال کردن اینستاگرام به مدت طولانی بپرهیزید.

ارتباط با ما

در این مقاله ما سعی کردیم تا هر آنچه که برای غیر فعال سازی حساب اینستاگرامتان لازم دارید را ذکر کنیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. شما می توانید هر سوال یا پیشنهادی در زمینه دی اکتیو کردن اینستاگرام داشته باشید را با ما از طریق بخش نظرات در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ دهیم و با در میان گذاشتن نظرات و پیشنهادات خود با ما به بهبودی هر چه بیشتر سایت کمک کنید.
4.6/5 - (57 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

252 نظرات
  1. m می گوید

    سلام برای من اون گزینه آبی رنگ تو بخش ادیت پروفایل نیست

  2. Mehri می گوید

    سلام و خسته نباشید . من اینستاگرامم حذف نمیشه و با اینکه ۲۷ روز گذشتهدمیگه باید یک هفته صبر کنید. آیا میتونم در پیجم خودم رو از دید فالورهام مخفی کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز باید 30 روز صبر کنید. همچنین به شما پیشنهاد می کنیم تا مقاله آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام را مطالعه نمایید.

  3. آندیا می گوید

    سلام من میخام ۹ ماه اکانتم رو دی اکتیو‌ کنم ، آیا براش مشکلی پیش نمیاد؟

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد میکنم پس از هر چند مدت یک بار اکانت را فعال و مجدد غیر فعال کنید

  4. زارا می گوید

    سلام
    بببخشید من پیجم رو دی اکتیو کردم امشب ولی الان بایه پیج دیگه سرچش میکنم هم فالورا هم فالووینگ ها هم پروفایل رو میاره
    قاعدتا با دی اکتیو همه چی باید پاک بشه مگه نه؟بنظرتون الان من چیکار کنم میشه راهنمایی کنید

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای دی اکتیو کامل باید کمی صبر کنید. در صورتی که همچنان پیج فعال باشد، بایستی مجدد مراحل دی اکتیو را انجام دهید.

  5. شاهین صفری می گوید

    سلام و درود من میخام واسه سه روز پیجم رو دی اکتیو کنم بعد از سه روز میتونم دوباره پیجم رو فعال کنم؟

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله امکانپذیره

  6. س.ر می گوید

    سلام من هفته پیش سه شنبه اکانتم رو دی اکتیو کردم و این هفته یکشنبه مجدد اکتیو کردم حالا هرچقدر میخوام دی اکتیو کنم خطا میده که فقط یکبار در هفته امکان دی اکتیو هست در صورتی که الان یک هفته تموم شده چیکار باید کنم

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      چند روز صبر کرده و مجددا تلاش کنید

  7. بابک سلیمی بحری می گوید

    سلام
    من پسرم آسمانی شد و بعد از رفتن کسری من به دلیل حال بد روحی رمز اکانت رو یادم رفت چند بار ایمیل بازیابی برام لینک ارسال کرد ولی بلد نبودم استفاده کنم الان نمیدونم چیکارکنم و تنها چیزی که از کسری برام مونده همون عکس ها و صداهای کسری هس لطفا کمک کنید اکانت و بازیابی کنم

  8. م ش می گوید

    سلام ببخشید من اخرین بار ۵ ماه پیش پیجمو دیلیت کرده بودم اما الان میخوام دیلیت کنم میزنه باید یک هفته صبر کنی یک هفته هم شد اما باز هم با این پیغام مواجه میشم… میشه راهنمایی کنید باید چیکار کنم؟ اخه من ۵ ماه هست پیجمو دیلیت نکرده بودم

  9. User می گوید

    سلام روز بخیر ، من دیروز پیجمو بعد از ۵ ماه اکتیو کردم و امروز میخوام دوباره دی اکتیو کنم اما برام خطا میزنه که دی اکتیو کردم فقط یکبار در هفته امکان پذیر است در صورتی که من ۵ ماه پیش دی اکتیو کردم؟ بعد از ۲۴ ساعت دوباره میتونم دی اکتیو کنم یا خیر

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله امکان دی اکتیو وجود دارد. بعد از 24 ساعت مجدد امتحان کنید

  10. سلنا می گوید

    سلام
    با اینکه من پیجم رو دی اکتیو کردم باز هم فعال هست نمیدونم دلیلش چیه
    میشه راهنمایی کنید
    وقتی هم دوباره میخوام دی اکتیو کنم میگه یک هفته صبر کنید
    چیکار کنم؟ ?

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر مراحل را به درستی پیش رفته باشید، پیج شما غیر فعال می شود. برای غیر فعال شدن پیج شما از سرچ اینستاگرام باید مدتی صبر کنید.

  11. سمیر می گوید

    چرااا اصلا تو قسمت پروفایل وارد نمیشه تا بخوام دی اکتیو کنم خسته م کرد لطفا کسی راهننایی کنه

    1. بخش تحریریه می گوید

      سلام دوست عزیز،
      گام به گام با مراحل ذکر شده پیش برید. برای دی اکتیو کردن باید از وبسایت اینستاگرام استفاده کنید. اگر مشکل ورود به سایت اینستاگرام دارید، توصیه می کنم یوزر پسورد خودتون رو مجدد بررسی و امتحان کنید.

  12. مارال می گوید

    من پیجم رو دیسیبل کردم الان رمزم رو فراموش کردم فورگت پسورد زدم اس نیومد بهم

    1. چیکاو می گوید

      سلام مارال عزیز
      مجددا امتحان کنید. پوشه اسپم رو هم چک کنید. اگر روی پیجتون ایمیل دارید درخواست ارسال ایمیل بدین.

  13. فاطمه می گوید

    سلام من ده روز پیش پیجمو برگردوندم حالا باز میخام دی اکتیدش کنم همش ارور میده چی کنم؟؟؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با چه خطایی رو به رو شدید؟

  14. موسوی می گوید

    بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام چه اتفاقی می‌افتد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اکانت اینستاگرام شما به طور موقت از دسترس خارج می شود. برای اطلاعات دقیق تر همین مقاله را مطالعه کنید.

  15. خاطره می گوید

    من همه روشهای دی اکتیو و درس زدم اما باز پیجم فعاله وقتی مجددا اینکار و تکرار میکنم پیغام میده که باید یه هفته صبر کنید ولی باز پیجم فعاله
    باید چیکار کنم ؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام خاطره عزیز
      پیج شما در مرحله اول دی اکتیو شده، شما برای امتحان کردن وارد پیج شدید و دوباره پیج شما اکتیو شده است. بنابراین برای اینکه بتوانید دوباره پیج خود را دی اکتیو کنید می بایست یک هفته صبر کنید. به دلیل اینکه در طول یک هفته تنها یکبار می توانید اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کنید. موفق باشید.

  16. نیلی می گوید

    سلام
    به نظرم درستش اینه قبل از دی اکتیو اینستاگرام استوری بذاریم و به دنبال کننده هامون اطلاع رسانی کنیم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله همینطوره.

  17. ماریا می گوید

    سلام من دی اکتیو بودم. الان اکتیو کردم اول اوکی بود ولی چند روزی هست دایرکت هام نشون داده نمیشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به مقاله زیر سربزنید دوست عزیز.
      آموزش رفع مشکل نشان ندادن دایرکت اینستاگرام

  18. Maneli می گوید

    سلام
    من روز دوشنبه اینستاگرام ذو دی اکتیو کردم
    بعد لازم سد اکتیو کردم
    الان اجازه نمیده دی اکتیو کنم
    یعنی ریپورت شدم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز
      در یک هفته تنها یکبار می توانید دی اکتیو کنید.

  19. افکاری می گوید

    کاش وقتی دی اکتیو کردیم چت ها حذف میشدن به طور موقت

  20. مهسان می گوید

    من پیجم رو دی اکتیو کردم دیگه اکتیو نمیشه ????

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      در زمان اکتیو کردن پیج اینستاگرام خود با چه مشکلی رو به رو شدید؟
      به شما توصیه می کنم مقاله زیر را مطالعه کنید، زیرا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد.
      آموزش بازیابی اکانت اینستاگرام

    2. رضایی می گوید

      شاید به جای دی اکتیو کردن اینستاگرام، دیلیت اکانت کردین ?

  21. مهدیه می گوید

    واتساپ رو هم میشه دی اکتیو کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله دوست عزیز واتساپ را هم می توان تا سقف 30 روز از دسترس خارج کرد.

      1. Parva می گوید

        چه جالب ?

  22. Mobina می گوید

    سلام من دستم خورد و اکانتم بعد از چند ماه دی اکتیو بودن فعال شد می‌خوام سریع دی اکتیو بشه چیکار کنم؟؟؟؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از همین روشی که در مقاله گفته شده است استفاده کنید. سریع ترین روش دی اکتیو کردن اینستاگرام همین روش هست دوست عزیز.

  23. شهرام می گوید

    سلام داخل دایرکت من اسم چند نفر رو زده Instagrammer یعنی دی اکتیو کردن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله همینطور است.

  24. طاها می گوید

    باسلام تا چندماه میتونیم پیجمون دی اکتیو باسه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      چنانچه از روشی که داخل مقاله گفتیم استفاده کنید، برای پیج شما در طولانی مدت مشکلی پیش نمی آید.

    2. کتی می گوید

      سعی کن هر شش ماه یکبار پیجت رو اکتیو کنی و دوباره دی اکتیو کنی

  25. مرجان می گوید

    خب به جای اینکه دی اکتیو کنیم اینستاگرام رو log out می کنیم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز بین دی اکتیو کردن اینستاگرام و log out تفاوت وجود دارد. دی اکتیو به معنای خارج کردن موقت پیج از دسترس به کمک غیر فعال کردن اکانت هست اما با خارج شدن از اکانت فقط دسترسی شما از اکانت قطع می شود و سایرین به اکانت شما دسترسی دارند.

    2. معینی می گوید

      خیلی فرق دارن ها

  26. مرصاد می گوید

    من میخوام دی اکتیو کنم. ممکنه کسی منو انفالو کنه و من متوجه نشم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز زمانی که پیج شما دی اکتیو باشد کسی نمی تواند شما را آنفالو کند یا برای شما پیام ارسال کند و…
      اگر قصد دارید بدون از دست دادن فالور مدتی فعالیت اینستاگرامی نداشته باشید، می توانید اکانت خود را دی اکتیو کنید.

  27. مازیار می گوید

    بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام دایرکت هام پاک میشه؟ منظورم وقتی هست که پیجم رو فعال کردم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز تمام اطلاعات شما باقی می ماند.

    2. ک می گوید

      نه تمام دایرکت هات بعد از اکتیو کردن باقی میمونه

  28. مهرداد می گوید

    سلام من میخوام اکتیو کنم اکانتم رو همش خطا میده

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      باید دوباره وارد پیچ خود شوید تا اکتیو شود. اگر به درستی دی اکتیو کرده باشید و نام کاربری و پسورد را هم درست وارد کنید مشکل وجود ندارد. چنانچه خطایی رخ داده است متن خطا را ارسال کنید تا دقیق تر به شما راهکار بدهیم. موفق باشید.

  29. مهرداد علوی می گوید

    چقدر واضح و راحته دی اکتیو کردن اینستاگرام ?

  30. Titaniom می گوید

    Besyar aliii

  31. Hel.ma? می گوید

    چند روز بعد از دی اکتیو کردن میتونم اکانت اینستاگرام رو اکتیو کنم

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      24 ساعت بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام می توانید مجددا پیج خود را فعال کنید.

  32. سیامک می گوید

    سلام اگر اکانت اینستاگرام من دی اکتیو باشه کسی به من دایرکت بده اکانتم اکتیو میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      خیر دوست عزیز.

  33. Kim kim می گوید

    سلام من دی اکتیو کردم الان نمیتونم اکانتم رو اکتیو کنم ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای اکتیو کردن اکانت خود چه مشکلی دارید ؟ پسوردتون رو فراموش کردین ؟

  34. قربانی می گوید

    تا چند روز پیج اینستاگرام دی اکتیو باشه ، مشکلی پیش نمیاد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      معمولا مشکلی پیش نمی آید اما سعی کنید این مدت زمان زیاد طولانی نباشد .

  35. کرمی می گوید

    سلام یک روش هست برای اینکه 30 روز اکانت واتساپ رو دسیبل کرد، لطفا آموزشش رو بذارید ?

  36. سوگند می گوید

    دوستان یک نفر به من گفت واتساپ رو به مدت 30 روز دی اکتیو کرده
    آیا چنین چیزی ممکنه؟

  37. شماعی زاده می گوید

    این لینکی که گذاشتید برای دی اکتیو کردن اینستاگرام واسم باز نمیشه چرا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز از فیلتر شکن استفاده کنید .

  38. User می گوید

    سلام وقت بخیر
    ببخشید اکانت دوستم ۲ ماه پیش دی اکتیو کرده و آیدیش داخل بخش دایرکت به instagrramer تعقیر پیدا کرد الان که دوباره رفتم دیدم آیدیش داخل صفحه چتمون شده __Deleted__bhiebe…
    ولی وقتی روی آیدی از صفحه چت کلیک میکنم و وارد پیجش میشم ایدی پیج هنوز instagrramer

    چرا اینجور شده ؟؟ یعنی دی اکتیو کرده یا کلا حذف کرده و دیگه نمیاد ؟??‍♀️

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      Deleted__bhiebe معنی خاصی نداره . مجددا چک کنید .

  39. محمدرضا راضی می گوید

    لطفا دی اکتیو کردن توییتر رو هم توضیح بدین

    1. چیکاو می گوید
  40. یلدا می گوید

    برای من توی قسمت ادیت پروفایل اون گزینرو نداره باید چیکار کنم؟! ??‍♀️

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز باید از طریق سایت اینستاگرام وارد اکانت خود شوید . و سپس از طریق ادیت پروفایل اکانت اینستاگرام خود را دی اکتیو کنید .
      لینک سایت اینستاگرام داخل مقاله هست . با فیلتر شکن امتحان کنید .

  41. Bb می گوید

    الگوریتم های جدید اینستا چرا اینجوری شده ?

  42. رضا می گوید

    عالی بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام رضا عزیز
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم . موفق باشید .

  43. فاطمه رزاقی می گوید

    من پیجم رو دی اکتیو کردم یک ماه پیش الان بر نمیگرده هر کار میکنم تو رو خدااا کمکم کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام فاطمه عزیز
      شما باید به اینستاگرام ایمیل بزنید و مشکل خودتون رو گزازرش کنید .
      همچنین می توانید از روش های بازگردانی اکانت هم استفاده کنید که داخل مقاله زیر به طور کامل توضیح داده شده .
      بازگردانی اکانت اینستاگرام

  44. پرویزی می گوید

    سلام روشی هست که بشه برای مدت محدود واتساپ رو دی اکتیو کرد اما دیلیت اکانت نکرد؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام دوست عزیز
      بله شما میتوانید تا نهایتا 30 روز اکانت واتساپ خود را از دسترس خارج کنید . برای این منور به مقاله زیر مراجعه کنید .
      غیر فعال کردن و دیلیت اکانت واتساپ

  45. غزل می گوید

    تفاوت دی اکتیو کردن اینستاگرام و دی اکتیو کردن اینستاگرام چیست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز دی اکتیو کردن برای زمانی است که شما قصد دارید به طور موقت پیج خود را از دسترس خارج کنید و با حفظ تمام اطلاعات ، فالور ها ، لایک ها ، چت ها و … پیج خود را به طور موقت غیر فعال کنید . اما دیلیت اکانت به معنای حذف کامل و غیر قابل بازگشت پیج می باشد .
      باید ها و نباید های دیلیت اکانت اینستاگرام

  46. بشیر می گوید

    سلام. آیا زمانی که پیج اینستاگرام دی اکتیو باشد کسی می تواند بلاک و ریپورت یا آنفالو کند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز تا زمانی که اکانت اینستاگرام شما دی اکتیو باشد ، هیچکس نمیتواند شما را بلاک یا آنفالو کند .

  47. گلنار می گوید

    سلام. روزتون بخیر. ممنونم از مقاله خوب و مفیدتون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید دوست عزیز .

  48. فاط فاط نااااااز? می گوید

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید ی سوال!!!
    چرا وقتی میرم توی ادیت پروفایل گزینه دیس ایبل اکانتو ندارم؟!!!

    1. فاط فاط نااااااز? می گوید

      یعنی گزینه۴روندارم

    2. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دو.ست عزیز از vpn یا اینستاگرام وب استفاده کنید .
      آموزش اینستاگرام وب

  49. اصغری می گوید

    سلام من اینستاگرام رو دی اکتیو کردم. قصد دارم اکانت اینستاگرام جدید بسازم. یادم رفته چکار میکردم. میشه راهنماییم کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای آموزش ساخت اکانت اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید .
      آموزش نصب اپلیکیشن اینستاگرام
      آموزش ساخت اکانت جدید اینستاگرام

  50. ثریا می گوید

    سلام و خسته نباشید. من حدود 1 ماه پیش اکانت اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم حالا بعد از 1 ماه که اکانتم رو اکتیو کردم حدود نیم ساعتی هست که آیدیم رو نشون نمیده و هنوز اینستاگرامر هست. چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز تا چند ساعت دیگه مشکل حل میشه .

  51. Rt می گوید

    سلام. جدید ترین و مطمئن ترین راه دیلیت اکانت اینستاگرام چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز بهترین و سریع ترین راه دیلیت اکانت اینستاگرام رو به طور کامل توضیح دادیم .

  52. نسترن می گوید

    چرا هرچقدرمیزنم نمیره توسایت دی اکتیو؟بافیلترشکنم امتحان کردم ولی نشد قبلا راحت میتونسم دی اکتیو کنم اما الان نمیشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ، تنها راه دیلیت اکانت اینستاگرام همین روشی هست که داخل مقاله توضیح دادیم . لینک سایت اینستاگرام رو هم داخل مقاله گذاشتیم و هیچگونه مشکلی نداره .
      اگر شما از جمله افرادی هستید که زیاد دی اکتیو می کنید این مشکلان ممکنه واستون به وجود بیاد . از طرفی بعضی اوقات این مشکلات از طرف خود اینستاگرام هست و چاره ای جز اینکه 24 ساعت صبر کنید و مجددا امتحان کنید ، ندارید .

  53. زم زم می گوید

    سلام، از زحماتتون ممنونم.
    ۸ روز از دی اکتیو کردن اکانتم میگذره ولی برای دی اکتیو کردن مجدد بهم اجازه نمیده و میگه باید چند روز دیگه صبر کنید، چرا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز ، برخی اوقات کاربران با مشکل در غیرفعال کردن اکانت اینستاگرام خود مواجه می شوند این موضوع مربوط به شبکه اینستاگرام و الگوریتم های آن است و راه‌حلی به جز صبر و انجام مجدد وجود ندارد. این مشکل معمولا برای کاربرانی که زیاد دی اکتیو می‌کنند بیشتر دیده می‌شود.

  54. محمدعلی حسینی می گوید

    زمانی که اکانتم دی اکتیو هست کسی میتونه آن فالوم کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز .

  55. اومیر می گوید

    سلام
    من پیجمو دی اکتیو کرده بودم و الان میخوام اکتیو کنم ولی رمزشو یادم رفته و فورگت پسورد هم میزنم لینک ریست پسورد واسم ارسال نمیشه واسه اکانت هم شماره همراهمو دادم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز متاسفانه به دلیل اینکه اس ام اس از طریق اینستاگرام و از خارج از کشور ارسال میشه ممکنه این اتفاق رخ بده . یک بار اس ام اس های گوشیتون رو رفرش کنید . قسمت هرزنامه رو چک کنید . و مجددا امتحان کنید . مشکل رفع میشه .
      برای اینکه از این قبیل مشکل ها پیش نیاد حتما به هر اکانت یک ایمیل اختصاصی و در دسترس اختصاص بدین . چون ارسال ایمیل از طریق پشتیبانی اینستاگرام خیلی راحت تر و سریع تر از اس ام است هست . انشالله موفق باشید .
      آموزش ساخت ایمیل و جیمیل جدید با موبایل

  56. *** می گوید

    من اینستام توسط یه نفر هک شد و من تایید دو مرحله ای کردم ولی اون یارو هی میخواست وارد بشه
    من دی اکتیو کردم که یه مدت بیخیال بشه
    الان امکانش هست که دوباره بخواد وارد پیج من بشه؟؟؟
    یا مثلا تایید دو مرحله ای من از بین بره و اون خیلی راحت وارد پیجم بشه

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز زمانی که کد تایید دومرحله ای داشته باشید ، هیچکس نمیتونه بدون اطلاع خودتون وارد اکانتتون بشه . کد تایید دومرحله ای بهترین روش برای امنیت پیج هست .

  57. Toobaa می گوید

    بعد از اکتیو کردن حساب کاربری اینستاگرام فالوورها نوتیفیکیشن دریافت می کنند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر دوست عزیز .

  58. عرفان هاشمی می گوید

    سلام با دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام کدوم یک از اطلاعات ما مخفی میشه و کدوم یک باقی میمونه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      آیدی و پیج شما مخفی میشه . چت ها و دایرکتتون باقی میمونه .

      1. مهدیه می گوید

        سلام
        پیج نزدیک یک سال دی اکتیو بمونه مشکلی پیش نمیاد؟
        پاک نمیشه؟

        1. محمد پورمحمد می گوید

          سلام دوست عزیز
          خیر اما بنا بر احتیاط هر چند مدت یک بار برای زمان کوتاهی پیج رو فعال کرده و مجددا غیر فعال کنید تا درگیر مشکلات احتمالی نشید

  59. علی مقانلو می گوید

    سلام چرا من نمیتونم پیجم رو دی اکتیو کنم؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز با کدوم مرحله مشکل دارید ؟

  60. شیدایی می گوید

    سلام من اکانت اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم حالا دوستم نمیدونسته رمز اکانت منو داشته وارد شده اکتیو شده پیجم. چاره چیه؟ یعنی پیجم کلا اکتیو شده دوباره باید دی اکتیو کنم؟ یعنی هر کس بجز خودم هم وارد پیجم بشه اکتیو میشه ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز هر کس که یوزرنیم و پسورد شما رو داشته باشه میتونه پیج شما رو اکتیو کنه . الان پیج شما اکتیو شده .

  61. Jahan می گوید

    سلام ممنونم از آموزش مفیدتون ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  62. Pooua می گوید

    سلام. من یه استوری گذاشتم الان میخوام دی اکتیو کنم. تکلیف استوریم چی میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما میتونید قبل از دی اکتیو کردن پیجتون استوری رو حذف کنید یا بگذارید به صورت اتوماتیک بعد از دی اکتیو دیگه نمایش داده نشه .

  63. Fereshte می گوید

    سلام. من سه هفته پیش دی اکتیو کردم دوباره برگشتم و پیجم رو اکتیو کردم الان میخوان دی اکتیو کنم اجازه نمیده. میگه بیش از حد مجاز دی اکتیو کردی پیجت رو. اخه منک زیاد دی اکتیو نکردم ??

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      فرشته عزیز بستگی داره به پیج شما که در هفته یا در یک ماه بیشت از دوبار نمیتونید دی اکتیو کنید .

  64. Hadis می گوید

    سلام داخل مدت زمانی که من دی اکتیو کردم کسی میتونه پبج اینستاگرام منو بلاک و ریپورت کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر

  65. Negar می گوید

    سلام من پیجم و دی اکتیو کردم اما هنوز با جست و جو پیدا میشه چکار کنم درست بشه

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      اگر مراحل رو به درستی انجام داده باشید، پیج اینستاگرام شما دی اکتیو خواهد شد. بعد از انجام دی اکتیو ممکن است چند ساعت زمان ببرد تا درخواست دی اکتیو تکمیل و پیج شما پنهان شود.

  66. roham می گوید

    سلام. در مدتی که دی اکتیو کردم کسی میتونه آن فالوم کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر زمانی که دی اکتیو هستید کسی نمیتونه شما رو آنفالو یا بلاک کنه .

  67. مریم جون می گوید

    سلام چجوری بفهمم وقتی پیجم رو دی اکتیو کردم چه کسانی قصد داشتن منو آنفالو کنن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز این امکان وجود نداه .
      اگر مایلید که اطلاعات کاملی درباره کسانی که اینستاگرام شما را چک کرده اند به دست بیارید به لینک زیر مراجعه کنید .
      https://chikav.ir/1399/05/24/how-to-find-out-who-checked-our-instagram/

  68. گلبهار می گوید

    سلام فیلمی که برای دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام گذاشتین خیلی کوتاه و کامل و مفید هست. من واقعا لذت بردم. متشکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  69. علی زند می گوید

    سلام. چرا بعد از دی اکتیو کردن اینستاگرام دایرکت هام پاک نشو و به صورت Instagrammer باقی موند؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      با دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام دایرکت های شما پاک نمی شود و به صورت Instagrammer نمایش داده می شود .

  70. الهام می گوید

    سلام. من تازه الان بعد از خوندن مقاله جذابتون تفاوت دیلیت اکانت اینستاگرام با دی اکتیو کردن اینستاگرام رو فهمیدم. میتوان پیجم رو دیلیت اکانت کنم. میشه راهنماییم کنید.

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      برای دیلیت اکانت اینستاگرام به لینک زیر مراجعه کنید . موفق باشید .
      https://chikav.ir/1399/05/16/step-by-step-tutorial-for-deleting-an-instagram-account/

  71. siyamak می گوید

    سلام. برای اکتیو کردن پیجی که با گوشی دی اکتیو کردم باید چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      باید نام کاربری و رمز عبورتون رو وارد کنید تا پیجتون اکتیو بشه .

  72. نجفی می گوید

    سلام. من قبلا پیج اینستاگرامم رو با شماره موبایل ساختم. الان میخوام قبل از دی اکتیو کردن پیج اینستاگرامم ایمیل هم وارد کنم تا مطمئن تر بشم. اما ایمیل ندارم و اینکه نمیدونم چجوری باید ابمیل جدید بسازم؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز من لینک آموزش ساختن ایمیل جدید رو برای شما قرار میدم . شما مطالعه کنید و مجددا هر سوالی که داشتید بپرسید .
      https://chikav.ir/1399/07/12/create-email/

  73. javid می گوید

    سلام به موقع وارد کردن رمز که میرسیم میزنه رمز اشتباه هست ولی رمز درسته

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز رمز جدید بسازید و حتما رمز رو کپی کنید بعد تایید بزنید .
      وقتی که رمز رو وارد می کنید دقت کنید کیبوردتون انگلیسی باشه و حروف بزرگ و کوچک هم مهم هست که رعایت بشه .

  74. m.kml می گوید

    سلام لطفا آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام هم بگذارید. با تشکر از سایت خوبتون

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      ممنون از نظر شما. آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام در سایت قرار داده شده است. این مقاله را از طریق لینک زیر مطالعه کنید.
      https://chikav.ir/1399/05/16/step-by-step-tutorial-for-deleting-an-instagram-account/

  75. mohsen می گوید

    سلام چرا با وجود اینکه پیج اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم باز هم دوستام آیدی رو که سرچ میزنن واسشون نمایش میده؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      اجرای درخواست شما توسط اینستاگرام کمی با تاخیر انجام می شود اما این تاخیر مدت زیادی طول نمی کشد. بعد از چند دقیقه از دوستان خود بخواهید اینستاگرام خود را ببندن و مجدد صفحه شما را بررسی کنند. در نظر داشته باشید که اگر پیج شما مجددا نمایش داده شد، فرآیند دی اکتیو اینستاگرام را کامل انجام ندادید و یا خواسته یا نخواسته پس از دی اکتیو، وارد پیج اینستاگرام خود شدید.

  76. Donya می گوید

    سلام. هیچ راهی وجود نداره که بعد از دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام چت هام پاک شه؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر متاسفانه .

  77. محمدزادگان می گوید

    سلام. علاوه بر دی اکتیگ کردن اینستاگرام دی اکتیو کردن تلگرام هم داریم یا خیر؟ اگر داریم لطفا راهنماییم کنید. مچکرم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      امکان دی اکتیو کردن اکانت تلگرام وجود نداره . ولی می تونید از اکانتتون خارج بشید و هر وقت مایل بودید دوباره لاگین کنید .

  78. ? می گوید

    سلام من پیج اینستاگرامم رو دی اکتیو میکنم ولی دی اکتیو نمیشه ک ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز مراحل بالا رو با دقت انجام بدید . و دقیق تر سوالتون رو بپرسید که داخل کدوم مرحله به مشکل برخوردین تا من کمکتون کنم .

  79. Sanaz می گوید

    بعد دی اکتیو کردن اینسنا آیا امکان آنفالو کردن ما از طرف فالورها وجود خواهد داشت؟

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیر امکان آنفالو وجود ندارد، پیج اینستاگرام شما تا چند ساعت به اسم اینستاگرامر نمایش داده می شود و همچنین پس از اون به صورت کامل در اینستاگرام غیر فعال و پنهان خواهد شد.

  80. رها می گوید

    من پیجمو دی اکتیو کردم اما دایرکت من از گوشیه دوستام پاک نشده. من میخوام دایرکتامم برای همه پاک بشه و اصلا منو نشون نده حتی با نام کاربری اینستاگرام. باید چیکار کنم؟!

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام و درود
      با دی اکتیو اینستاگرام دایرکت شما باقی خواهد ماند. برای اینکه پیام های شما برای همیشه پاک شود، بایستی اکانت اینستاگرامتان را برای همیشه پاک کنید. در حال حاضر این تنها راه است. برای حذف اکانت اینستاگرام می توانید از لینک پایین استفاده کنید.
      https://chikav.ir/1399/05/16/step-by-step-tutorial-for-deleting-an-instagram-account/

  81. نعیمه می گوید

    سلام دوست من پیجش رو دی اکتیو کرده بود. الان که اکتیو کرده فقط برای من اعلان اومده. بقيه نوتیفیکیشن دربافت نکردن. علتش چیه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به دلیل اینکه شما رو روی یک یا چند تا از پست هاش تگ کرده بوده برای شما اعلان ارسال شده .

  82. L می گوید

    خیلی کامل و مفید بود ممنون

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  83. sima می گوید

    سلام من دی اکتیو کردم اللن رمز پیجم رو یادم نیست. چیکار کنم حالا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      نام کاربری تون رو وارد کنید و از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید .

  84. ارش می گوید

    سلام. محدودیت داره ک توو هر هفته چند بار میتونم دی اکتیو کنم پیج اینستاگرامم رو؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      شما قادرید در هفته یکبار دی اکتیو کنید .

  85. M می گوید

    سپاس عالی بود ??

  86. آقاخانی می گوید

    سلام من پیجم رو دی اکتیو کردم حالا نمیدونم چجوری اکتیوش کنم؟!

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      فقط کافیه مجددا نام کاربری و رمزعبورتون رو وارد کنید تا پیجتون فعال بشه .

  87. مهدیه می گوید

    سلام. بعد از دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام چه اتفاقی برای دایرکت هامون میفته؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دایرک هاتون با نام instagrammer نمایش داده میشه .

  88. الین می گوید

    سلام من چند روزی هست دی اکتیو کردم،نام کاربریم شدهinstagrammer, چرا نام کاربری به طور کامل پاک نمیشه،همیشه دی اکتیو میکردم دایرکت اینام کامل از دایرکت بقیه حذف میشد

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز داخل الگوریتم جدید اینستاگرام بعد از دی اکتیو کردن تنها آیدیتون نمایش داده نمیشه اما چت هاتون قابل نمایش هست .
      گر پیجتون رو دیلیت اکانت کنید چت هاتون پاک میشه . البته توجه داشته باشید که بعد از دیلیت اکانت هیچوقت پیجتون بر نمیگرده . و برای همیشه از دسترس خارج میشه .

  89. بشیر می گوید

    سلام. پیج من توسط اینستاگرام دی اکتیو شده. الان میخوام پیجم رو برگردونم. یوزرنیم و پسورد رو دارم. از یک مهندس پرسیدم میگن برگردوندنش هزینه زیادی داره ? روش دیگه ای برای برگردوندن پیجم وجود نداره؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام درود
      دوست عزیز اگر پیجتون دی اکتیو شده که با وارد کردن یوزرنیم و پسورد پیجتون اکتیو میشه . نیازی به هزینه کردن نیست .

  90. Zahra می گوید

    سلام ببخشید من الان در اکانتم استوری گذاشتم و ۲۴ساعت نگذشته ایا پیچمو دی اکتیو کنم استوریمم پاک میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله بعد از دی اکتیو کردن دیگه استوری و آیدی اینستاگرام شما نمایش داده نمیشه .

  91. من می گوید

    سلام مرسی ازتون
    من نزدیک شش ماه پیش پیجم رو دی اکتیو کردم الان میخام برش گردونم خطا میده پسورد و قبول نمیکنه وقتی فراموشی رمز میزنم یک پیام میاد به خطم میزنم رو لینکش میگه پسورد جدید برن وقتی پسورد و میزنم و اوکی میکنم میگه این یوزر نیم پیدا نمیشه?
    وقتی دی اکتیو کردم نمیدونم کدوم گزینه رو زدم ، بنظرتون امیدی هست؟؟
    دیدگاهم و میزنه تکراری من اول باره میام تو این سایت که

  92. من می گوید

    سلام مرسی ازتون
    من نزدیک شش ماه پیش پیجم رو دی اکتیو کردم الان میخام برش گردونم خطا میده پسورد و قبول نمیکنه وقتی فراموشی رمز میزنم یک پیام میاد به خطم میزنم رو لینکش میگه پسورد جدیپ برن وقتی پسورد و میزنم و اوکی میکنم میگه این یوزر نیم پیدا نمیشه?
    وقتی دی اکتیو کردم نمیدونم کدوم گزینه رو زدم ، بنظرتون امیدی هست؟؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      این مراحل رو حتما با گوشی انجام بدین . اگر موفق نشدید از گزینه help استفاده کنید و مراحل را دنبال کنید و همچنین می تونید برای حل مشکلتون به انگلیسی ایمیل بزنید به اینستاگرام تا راهنماییتون کنند . امیدوارم که از روشی که بالا گفته شده استفاده کرده باشید اینجوری پیجتون بر میگرده . موفق باشید .

  93. mehD می گوید

    پیجم رو دی اکتیو کردم الان هر کار میکنم پسوردم رو میزنه اشتباه چیکار کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از گزینه فراموشی رمز عبور استفاده کنید .

  94. انیس می گوید

    با همین روشی ک آموزش دادین پیجم رو دی اکتیو کردم. حالا اگر به مدت دو ماه دی اکایو بمونه دیلیت نمیشه اکانتم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      اگر با استفاده از روش بالا دی اکتیو کرده باشین مشکلی پیش نمیاد برای پیجتون . موفق باشید .

  95. شباهنگ می گوید

    مرسی مفید بود واسم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  96. ماندانا می گوید

    سلام من داخل گوشیم دو تا اکانت اینستاگرام دارم یکیش رو دی اکتیو کردم با همین روشی ک گفتین با اون یمی اکانتم ک سرچ میزنم آیدی و پروفایلم نمایش داده میشه چرا؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      به این دلیل هست که داخل کش اینستاگرامتون ایدی پیجتون موجوده . کش پیجتون رو پاک کنید مشکل حل میشه .

  97. Mahroo می گوید

    سلام. من دو هفته پیش با همین روش مشابهی ک شما نوشتین یک پیج داشتم که دی اکتیو کردم. الان میخاستم یک پیج جدید بسازم همون پسورد پیج قبلیم رو برا این پیج جدیدم گذاشتم. الان پیج قبلیم اکتیو شده و نمیتونم دی اکتیو کنم. چیکاررر کنم؟ لطفا جواب بدیدددد

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز این محدودیت از طرف اینستاگرام هست . باید چند روز صبر کنید و دوباره امتحان کنید .

  98. Ahmad می گوید

    سلام من دو هفته پیش دی اکتیو کردم. الان دوباره میخوام دی اکتیو کنم پیجم رو ولی نمیشه. بهم ارور میده چرا آخه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله تعدادپدفعات دی اکتیو مجاز داخل یک هفته معولا یک بار هست اما بستگی داره به پیج های مختلف . و اینکه محدودیت دفعات دی اکتیو کردن جزء قوانین اینستاگرام هست و برای همه وجود داره .

  99. م می گوید

    سلام. بسیار مفید و کاربردی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  100. Fatima می گوید

    من راضی هستم ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاسگزاریم .

  101. Popo می گوید

    بعد از دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام آیدی من به چه نامی نشان داده میشه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بعد از دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام آیدی شما به صورت موقت با نام Instagrammer نشان داده می شود .

  102. اپل می گوید

    من چهار سال پیش یه پیج پزشکی برای خودم زدم. امابا ایمیل ساختم. الان بعد چهار سال با این ک رمز خودمو بلدم اما وارد اکانت میشم میزنه برای امنیت بیشتر ایمیل میشه کد امنیتی. ولی متاسفانه من نه ادرس ایمیل خودم ک ثبت کردم خاطرم میاد نه این ک اون گوشی ک باهاش ایمیل رو ساختم. ب اینستاگرام درخواست کمک کردم ولی گفت باید از پشتیبانی ایمیل کمک بگیری و منم نتونستم. راه دیگه ای هست ک بتونم پیجمو برگردنم. تمام تصاویر و پست ها هم جراحی زیبایی هست

    1. محمد پورمحمد می گوید

      سلام و وقت بخیر
      متاسفانه راه دیگه ای نداره.بایستی حتما به ایمیل خود دسترسی داشته باشید و یا به اینستاگرام ایمیل بزنید تا مشکل شما رو پیگیری کنند. معمولا اینستاگرام به تمامی مشکلات کاربران رسیدگی میکنه. شما از چه روشی درخواست پشتیبانی به اینستاگرام ارسال کردید؟
      همچنین پیشنهاد می شود برای رفع مشکل مقاله بازیابی اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید

  103. مینو می گوید

    سلام من در مدتی ک دی اکتیو کردم میخام بدونم ایا چت های من برای فالور مقابل هست یا نه. اخه دوست ندارم در طول مدتی ک دی اکتیو کردم چتام برای طرف مقابل بیاد. ایا بعد دی اکتیو من کسی میتونه به چت ها دسترسی پیدا کنه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      دوست عزیز بعد از دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام نام کاربری شما به طور موقت به instagrammer تغییر می کند . همچنین چت های شما هم با همین نام در دایرکت دوستانتان باقی می ماند . اگر دوست ندارید چت های شما در دسترس باشند می بایست پیام های خود را قبل از دی اکتیو کردن برای خودتان و دیگران به صورت دو طرفه پاک کنید .

  104. زیبا می گوید

    عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر شما سپاسگزاریم موفق باشید .

  105. محمدجواد می گوید

    سلام من پیج اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم تا چه زمانی میتونم برش گردونم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      با توجه به اینکه چه دلیلی برای دی اکتیو اکانت اینستاگرام انتخاب کرده اید زمان های متفاوتی وجود دارد . بهترین گزینه انتخاب مورد آخر است تا بتوانید هر زمانی که مایل بودید پیج خود را اکتیو کنید .

  106. حسن می گوید

    عالی بود کارم راه افتاد و تونستم به راحتی اکانت اینستاگرامم رو حذف کنم ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      موفق و پیروز باشید .

  107. ب می گوید

    مفید بود

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از اینکه مقاله آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام برای شما مفیده بوده است خرسندیم .

  108. بهاری می گوید

    سلام من میتونم متوجه بشم تایمی که دی اکتیو بوده پیجم چه کسانی پروفایلم رو چک کردن؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      خیر شما این امکان رو ندارید که متوجه بشید چه کسانی اینستاگرام شما رو چک کرده اند چه زمانی که پیجتون اکتیو باشه چه زمانی که پیجتون دی اکتیو باشه . برای اطلاعات بیشتر به مقاله چگونه بفهمیم چه کسانی اینستاگرام ما را چک کرده اند ؟ مراجعه کنید .

  109. شاادیی می گوید

    عالی بود خدا قوت

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      از نظر دلگرم کننده شما سپاس گزاریم .

  110. علی می گوید

    مفید و کاربردی بود

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظر دلگرم کننده شما متشکریم .

  111. طاها می گوید

    من میخوام پیح اینستاگرام رو دی اکتیو کنم ولی سایت اینستاگرام واسم لود نمیشه مشکل چیههه

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      دوست عزیز از اتصال اینترنت و فیلتر شکن خود اطمینان یابید و مجددا امتحان کنید .

  112. زهرا می گوید

    قبل از دی اکتیو کردن اینستاگرام چجوری میتونم پسورد پیجم رو بازیابی کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      به منظور بازیابی رمز اینستاگرام به آدرس https://chikav.ir/1399/06/24/instagram-password-recovery/ مراجعه کنید .

  113. صبورا می گوید

    سلام من پیج اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم تا چه مدت بعد میتونم برش گردونم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      اینکه تا چه زمان بعد از دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام بتوانید آن را بازگردانید بستگی به دلیل دی اکتیو کردن شما دارد . اگر طبق عکس های موجود در آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام عمل کنید دچار مشکل نخواهید شد .

  114. کامی می گوید

    آیا پیج های بیزنسی اینستاگرام بعد از دی اکتیو کردن و سپس اکتیو شدن می توانند برای فالور هایشان اعلان ارسال کنند؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      خیر . پیج های بیزنسی نیز مانند سایر پیج های اینستاگرام نمی توانند بعد از اکتیو شدن اعلان ارسال کنند .

  115. صالحی می گوید

    آیا در یک روز می توان دو بار یک پیج را دی اکتیو کرد؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      بله می توان در یک روز دو بار یک پیج را دی اکتیو کرد اما ما این کار را توصیه نمی کنیم . باید توجه داشته باشید که طبق الگوریتم های اینستاگرام شما به تعدادی محدودی در یک هفته می توانید یک کانت اینستاگرام را دی اکتیو کنید .

  116. لاله می گوید

    سلام من یه مدت پیش پیج اینستاگرامم رو دی اکتیو کردم ولی پسوردم رو فراموش کردم. میشه راهنماییم کنید چیکار کنم؟ ممکنه دیگه نتونم به پیجم دسترسی پیدا کنم؟

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      بله دوست عزیز شما با داشتن نام کاربری پیج خود می توانید رمز عبور را بازیابی کرده و دوباره پیج خود را فعال کنید . برای این کار کافیست اقدام به log in در اکانت خود کرده و در آن قسمت گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید .

  117. Y می گوید

    سلام مقاله دی اکتیو اکانت اینستاگرام که داخل پیجتون گذاشتین خیلی واضح توضیح داده. من به راحی تونستم مطابق عکس هایی که داخل مقاله گذاشتین پیجم رو دی اکتیو کنم. ممنونم ازتون

    1. چیکاو می گوید

      با سلام
      از اینکه مقاله دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام برای شما مفید بوده خرسندیم و همچنین از شما دعوت می کنیم که به بخش های مختلف سایت سر بزنید و از مقالات و آموزش های به روز و گام به گام رسانه چیکاو در زمینه تکنولوژی استفاده نمایید .

  118. سلمان می گوید

    مفید بود تشکر می کنم از شما

    1. چیکاو می گوید

      با سلام و احترام
      از نظرات دلگرم کننده شما سپاس گذاریم .

  119. هانیه می گوید

    آموزش مرحله به مرحله دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام برام خیلی مفید بود ممنونم

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      متشکرم از نظر دلگرم کننده شما . پیشنهاد میکنم بقیه مقالات سایت رو هم مطالعه کنید . امیدوارم مفید باشن برای شما

  120. شیرین می گوید

    سلام. من داخل این هفته یکبار اکانت اینستاگرامم برا دی اکتیو کردم اما مجبور شدم واردش شم. الان نمیتونم مجدد دی اکتیو کنم. میخواستم بدونم دی اکتیو کردم اکانت اینستاگرام چند بار در هفته امکان پذیر هست؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      دوست عزیز شما در مدت زمان یک هفته تنها یک بار امکان دی اکتیو کردن پیج خود را دارید . برای دی اکتیو کردن مجدد پیج خود بایستی زمان بیشتری صبر کنید .

  121. علی می گوید

    ممنون عالی بود

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      رضایت شما برای تیم چیکاو باعث خرسندی می باشد . همچنین پیشنهاد می کنیم به سایر مقالات ما در سایت چیکاو سر بزنید .

  122. مسعود می گوید

    آموزش مرحله به مرحله حذف حساب اینستاگرام برای من بسیار مفید بود. تشکر از شما

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      از نظرات دلگرم کننده شما مچکرم . همچنین امیدوارم که بتوانیم در سایر مقالات موجود در سایت رضایت شما دوست عزیز را جلب کنیم .

  123. فاطمه می گوید

    با تشکر از اطلاعات کامل و گام به گام آموزش دیلیت اکانت اینستاگرام ?
    ببخشید میخواستم بپرسم با ایمیلی که قبلا اینستاگرام داشتم و الان دلیت کردم اکانتم رو میتونم مجددا پیج داشته باشم؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام و درود
      بله این امکان وجود دارد که مجددا با ایمیل قبلی اکانت بسازید . اما توجه داشته باشید که بهتر است به هر اکانت اینستاگرام یک ایمیل و شماره موبایل اختصاص داده شود تا در آینده دچار مشکل نشوید .

  124. ساجده می گوید

    سلام. من قصد دارم پیج اینستاگرامم رو دلیت کنم اما پسورد رو فراموش کردم و ایمیلی که باهاش پیج ساختم رو ندارم متاسفانه لطفا راهنماییم کنید ?

    1. چیکاو می گوید

      سلام 
      دوست عزیز این مقاله مربوط به دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام هست . برای دیلیت اکانت اینستاگرام با کمک لینک https://chikav.ir/1399/05/16/step-by-step-tutorial-for-deleting-an-instagram-account/ به مقاله مربوطه مراجعه کنید . 

  125. sarina می گوید

    سلام. آیا بعد از دیلیت اکانت اینستاگرام چت هامون داخل دایرکت دوستانمون باقی میمونه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      پیام های شما حذف نمی شوند . اما شما می توانید قبل از دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام پیام های خود را دیلیت کنید .

  126. امیرحسین می گوید

    سلام. آیا بعد از دی اکتیو کردن پیج اینستاگرام چت هامون داخل دایرکت دوستانمون باقی میمونه؟

    1. چیکاو می گوید

      سلام
      بله بعد از دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام چت های شما داخل دایرکت دوستانتون باقی میمونه و شما بعد از بازگشت به اینستاگرام و اکتیو کردن پیج خود می توانید پیام های موجود در دایرکت را مشاهده کنید .

  127. محمد پورمحمد می گوید

    سلام، برای بازگردانی پیج دی اکتیو شده کافیست تا مجدد وارد اکانت اینستاگرامتان شوید. حتما نکاتی که در بالا ذکر شده است را به خاطر داشته باشید.

  128. سمیرا می گوید

    سلام برای بازگردانی پیجی که دی اکتیو کردیم باید چکار کنیم؟