نقد و بررسی اپلیکیشن دانلود آهنگ جدید تونز

رسانه چیکاواین روز ها همه ما از اهمیت زیاد موسیقی در زندگی روزمره مان با خبریم. تقریبا موسیقی جزئی از زندگی ما شده است و ما نمی توانید آن را حذف کنیم. موسیقی می تواند احساسات، شادی و غم های ما را کنترل سازد و نقش موثری در اخلاق و رفتار ما ایجاد کنید. بخش مهم فیلم ها موسیقی است که اگر بخواهیم آن را حذف کنیم، جذابیت فیلم از بین می رود و فیلم کسل کننده خواهد شد. تمامی این ها نشان می دهد که موسیقی و آهنگ نقش اساسی در زندگی ما دارد. بسیاری از مخاطبان موسیقی روزانه بخشی از وقت خود را به موسیقی اختصاص می دهند و آهنگ ها و خوانندگان جدید را دنبال می کنند. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی اپلیکیشن دانلود آهنگ تونز بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

اگر علاقه مند به دنیای موسیقی هستید و به دنبال دانلود آهنگ جدید هستید، پیشنهاد میکنیم اپلیکیشن تونز را نصب کنید تا به دنیای از آهنگ ها و آلبوم ها دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن تونز برنامه ای است که توسط تیم تیکا پلاس توسعه پیدا کرده است و به صورت روزانه اقدام به انتشار آهنگ های روزانه می کند. با برنامه دانلود آهنگ تونز از جدیدترین های دنیای موسیقی با خبر می شوید و دسترسی راحت تری به آهنگ ها خواهید داشت. همراه ما باشید تا به بررسی اپلیکیشن بپردازیم.

رابط کاربری

اپلیکیشن تونز از رابط کاربری ساده و بدون پیچیدگی برخوردار است که با رابط کاربری ساده توانسته به خوبی بخش های مختلف را دسته بندی کند و نیازی به راهنما نخواهد داشت. در بخش بالایی اپلیکیشن منوی هدر تعبیه شده که دسترسی به دو بخش منوی کشویی و بخش جست و جو را ممکن می سازد. در بخش هدر جای خالی لوگوی اپلیکیشن تونز کاملا حس می شود و بهتر است برای بهبود ظاهر هدر و پر کردن جای خالی، از لوگوی اپلیکیشن تونز در وسط هدر استفاده شود. بخش بالایی صفحه اصلی بنرها قرار گرفته وبا اسکرول به سمت پایین تر، ویترینی از آهنگ ها، آلبوم ها، پادکست ها و… مشاهده می شود. با لمس کلمه بیشتر لیستی از آهنگ های هر بخش به صورت چنش سه تایی نمایش داده می شود که جذابیت بیشتری را نشان می دهد.

خوشبختانه سرعت اپلیکیشن نسبت به نسخه قبلی بهبود پیدا کرده و به صورت روانتری اجرا می شود که تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می آورد. طبیعتا بیشتر کاربران و مخاطبان موسیقی تمایل دارند تا موسیقی های مورد علاقه شان را دانلود کرده و بر روی گوشی خود داشته باشند. با توجه به بررسی هایی که انجام شد، در اپلیکیشن تونز قابلیت دانلود آهنگ ها دیده نشد اما انتظار می رود که به زودی این قابلیت به اپلیکیشن اضافه شود.

 با اجرا و لمس آهنگ مورد نظر، به صورت خودکار پخش خواهد شد. این ویژگی علاوه بر مفید بودن آن، ممکن است نارضایتی برخی از کاربران در پی داشته باشد اما با افزودن قابلیت کنترل این ویژگی در بخش تنظیمات، اختیار به عهده کاربر باشد، رضایت تمام کاربران را در پی خواهد داشت. بخش داخلی توضیحات موسیقی ساده طراحی شده و پیچیدگی خاصی ندارد.

در بخش منوی کشویی گزینه های افزایش اعتبار پروفایل، خرید های پیشین، تماس با ما و درباره ما قرار داده شده است. گزینه های اعتبار و خرید های پیشین نشان می دهد که برخی از خدمات و آهنگ هایی که توسط اپلیکیشن ارائه می شود نیازمند پرداخت مبلغی می باشد و بایستی اشتراک تهیه کرد که در راستای حمایت از تهیه کنندگان گامی مفید تلقی می شود.

علاوه بر آهنگ ها، موزیک ویدیو ها، پادکست ها، مجلات صوتی و… علاقه مندان زیادی دارند. با نگاهی به اپلیکیشن تونز می توان انتظار داشت که در آینده شاهد پوشش محتوایی گسترده تری باشیم.

جمع بندی

اپلیکیشن آهنگ و موسیقی تونز برنامه ایست که با ارائه محیط کاربری ساده و کاربردی جدیدترین آهنگ های روز را برای شما فراهم می کند. علاوه بر موسیقی پادکست ها، مجلات صوتی و… نیز در اپلیکیشن تعبیه شده است که شما را سرگرم خواهند کرد. از طریق باکس دانلود زیر، آخرین نسخه اپلیکیشن تونز را دانلود کنید.

تونز .::. دانلود آهنگ و موزیک جدید

قیمت: رایگان

سازنده: تیم تیکا پلاس

سیستم عامل: اندروید

حجم: 18 مگابایت

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.