نقد و بررسی بازی پر از پول کوئیز پول

رسانه چیکاوبا توسعه و رشد گوشی های هوشمند، دنیای بازی ها نیز با تحولی عظیم رو به رو شد. بازی های اندروید رو به روز جایگزین بازی های کامپیوتری شدند و توسعه پیدا کردند. بازی های اندروید رفته رفته با استقبال شدید کاربران مواجه شدند و همین امر سبب شد تا اکنون شاهد توسعه های فراوانی در این زمینه باشیم. از جمله بازی هایی که مورد توجه عموم قرار گرفت و به سرعت در حال رشد است، بازی های سبک کلمات و دانستنی هاست که با استقبال خوبی رو به رو شده است. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی بازی کوئیز پول (QuizPoul) بپردازیم. همراه رسانه چیکاو باشید.

در گذشته که روزنامه ها مشتری زیادی داشت و یا مجلات زیادی خریداری می شد، بخشی از این روزنامه ها و مجلات به جدول کلمه اختصاص پیدا کرده بود و خیلی از مشتری ها، تنها به خاطر جدول کلمات آن ها را خریداری می کردند. از همان زمان استقبال از این جدول ها نشان داد که بازی کلمات می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. با رشد بازی های اندروید، بازی با کلمات و جدول ها نیز به گوشی های هوشمند راه پیدا کرد و حالا شاهد بازی هایی همچون کوئیز پول هستیم. بازی QuizPoul از جمله بازی های اندرویدی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و اطلاعات عمومی شما را تقویت سازد.

کمی توجه به اسم بازی کوئیز پول متوجه خواهید شد که این بازی با جوایز نقدی همراه است. در واقع بازی QuizPoul شامل سه بازی  کلماتیک، کوئیز پول (چالش روزانه) و لیگ ویژه میلیونی است که لحظات شیرینی را برای شما رقم میزند.

بازی کلماتیک شامل جدولی پر از حروف است که شما باید کلمات درون جدول را کشف کنید. با کشف هر کلمه سکه برنده خواهید شد. در بازی کوئیز پول با عنوان چالش روزانه شما میتوانید پول نقد برنده شوید. در بازی چالش روزانه 20 سوال وجود دارد که با جواب به سوال ها و رسیدن به نقطه امن می توانید پول خود را دریافت کنید. اما بازی جالب تری که در این اپلیکیشن وجود دارد، لیگ میلیونی است که با پاسخ به هر سوال می توانید پول جمع آوی کنید.

رابط کاربری

بازی کوئیز پول از یک رابط کاربری ساده و قابل فهم بهره می برد. با توجه به اینکه مدت زیادی از فعالیت این بازی نمی گذرد، رابط کاربری آن مناسب است اما انتظار می رود در ادامه فعالیت، شاهد رابط کاربری با گرافیک های زیبا و بیشتری باشم. یکی از گزینه هایی که سازنده برای افزایش جذابیت بازی به آن توجه کند، عکس زمینه بازی است که با کمی خلاقیت بیشتر و استفاده از ترکیب رنگ های جذاب تر، می تواند اشتیاق کاربران برای بازی را بیشتر کنید. سرعت اجرای بازی مناسب است و تنها در زمانی که بین صفحات جا به جا می شویم کی احساس کندی سرعت را حس میکنیم. امیدواریم سازنده اجرای روان بازی را در تمامی گوشی های اندروید مد نظر قرار دهد و شامل بهبود آن باشیم. بازی شامل دو صفحه اصلی است که بعد از ورود به بازی باید روی دکمه شروع کنید کلیک کرده تا وارد صفحه مسابقات شوید. پیشنهاد می شود که این دو صفحه با یکدیگر ادغام شود تا رابط کاربری و دسترسی سریع تر کاربران به قسمت های مختلف را بهبود بخشد. در کل رابط کاربری بازی مناسب است و با کمی استفاده از گرافیک های رنگی و طرح های جذاب، می تواند به کمال خود برسد.

چگونه سکه های خود را نقد کنیم؟

در بازی کلماتیک با انجام بازی سکه دریافت خواهید کرد که این سکه ها به شما کمک می کند تا به بازی چالش روزانه وارد شوید و پول نقد دریافت کنید. پس از انجام بازی و دریافت پول، با مراجعه به صفحه تسویه حساب می توانید اعتبار خود را مشاهده کرده و درخواست تسویه حساب دهید و یا اعتبار خود را به سکه تبدیل کنید.

چگونه سکه جمع آوری کنیم؟

از طریق بازی کردن می توانید سکه جمع آوری کنید و یا اگر قصد خرید سکه دارید، به فروشگاه مراجعه کنید. البته این امکان وجود دارد تا با مشاهده ویدیو ها، گنج روزانه و گردونه شانس به صورت رایگان سکه دریافت کنید.

جمع بندی

بازی کوئیز پول شما را به چالش میکشد تا اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید و اوقات فراغت خود را سپری کنید. این بازی به تنهایی جذابیت زیادی دارد، اضافه شدن جوایز های پولی باعث افزایش دو چندان جذابیت آن شده است. بازی QuizPoul این قابلیت را دارد که با افزایش سطح کیفی بازی، به رقیبی سرسخت برای سایر بازی های هم موضوع تبدیل شود.

شما می توانید آخرین نسخه بازی کوئیز پول (QuizPoul) را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

کوئیز پول

قیمت: رایگان

سازنده: Topgames

سیستم عامل: اندروید

حجم: 21 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.