بازی Traffic Rider ؛ موتور سواری در اوج هیجان

رسانه چیکاوبازی Traffic Rider یک بازی منحصر به فرد و جدید از کمپانی Soner Kara می باشد. این استوديو پیش از این نام بازی های دیگری مانند Traffic Racer و Wings on fire را در لیست کار های خود ثبت کرده اند.  این بازی در نسخه اندروید و ios عرضه شده است. ترافیک رایدر یک بازی فوق العاده و هیجان انگیز برای دوستداران موتور سواری و علاقه مندان به بازی های هیجان انگیز می باشد. 

این بازی را به کسانی که موتور سواری با سرعت بالا و نامحدود در خیابان های شلوغ علاقه دارند پیشنهاد میکنم. در بازی ترافیک رایدر، 26 موتور با کلاس های مختلف تعبیه شده است که بازیکن به صورت اول شخص باید موتور را کنترل کند. در این بازی، بازیکن به عنوان اول شخص موتور مورد نظر خود را انتخاب کرده، و آن را کنترل می کند، گاز می دهد، ترمز می‌گیرد، با صحنه های ساختگی تصادف مواجه شده و در محیط های متنوعی رانندگی می کند. 

بازی موتور سواری Traffic Rider | رسانه چیکاو

بازی ترافیک رایدر را در ابتدا با یک موتور معمولی که سرعت آن کمتر از 100 کیلومتر بر ساعت می باشد شروع می کنید در ادامه ی بازی سکه جمع آوری کرده و موتور های قدرتمند تری میخرید. این موتور های قدرتمند  برخلاف دنیای واقعی محدودیت سرعت ندارند. 

بازی Traffic Rider یک بازی ماموریتی با هدف خاص است. ماموریت هایی که به بازیکنان واگذار می شود چندان عمیق نیست اما می‌بایست آن ماموریت را با موفقیت انجام دهید تا به مرحله بعد بروید. در بازی Traffic Rider شما هندلینگ حرفه ای موتور سیکلت خود را در یک جاده بسیار متنوع و کم پیچ و خم با گرافیک بسیار عالی تجربه می کنید. در این بازی چالشی شما تجربه یک رانندگی بدون محدودیت سرعت با موسیقی و گرافیک عالی را کسب می‌کنید. 

بازی موتور سواری Traffic Rider | رسانه چیکاو

ترافیک رایدر دارای سبک arcade می باشد و بدین ترتیب شما را وارد یک چالش هیجان انگیز می کند که دوست دارید بازی را ادامه دهید. در این بازی 70 مرحله ای می بایست پس از انجام هر ماموریت وارد مرحله بعد شده و امتیازات بیشتری کسب کنید. شما می توانید امتیازات خود را در جدول امتیاز جهانی مشاهده کنید. 

بازی موتور سواری Traffic Rider | رسانه چیکاو

این بازی مجهز به سه نوع کنترل tilt، Buttons و handlebar است که برای نزدیک شدن به دنیای واقعی بهتر است از tilt استفاده کرد. در این بازی رانندگی در یک جاده طولانی و کم پیچ خم را تجربه می‌کنید اما به دلیل گرافیک قوی که توسط Sk Game برای این بازی طراحی شده است جاده خسته کننده نمی باشد. Sk Game در طراحی خود به تمام جزئیات توجه کرده است به طوری که  آب و هوای پویا و تغییرات شب روز و جزئیات خیابان ها را به خوبی به تصویر کشیده و لذت رانندگی را برای شما چندین برابر کرده است.

جمع بندی

بازی Traffic Rider یکی از بهترین بازی های سبک موتور سواری است که سازنده سعی کرده تا قوانین بازی را تا آنجایی که ممکن است به واقعیت نزدیک کند. این بازی با استفاده از گرافیک و سبک خاص خود تا کنون توانسته میزبان چندین میلیون بازیکن باشد. شما می توانید آخرین نسخه بازی را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

Traffic Rider

قیمت: رایگان

سازنده: Soner Kara

سیستم عامل: اندروید

حجم: 80 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.