اپلیکیشن لنز ؛ با فیلم و سریال و آهنگ سرگرم شو

رسانه چیکاوابن روزهایی که اتفاقات تلخ بیشتر از اتفاق های خوب شده است، وجود سرگرمی هایی که بتوانیم با کمک ن ها کمی فارغ از مشکلات باشیم، ضروری تر شه است. در زمینه سرگرمی اپلیکیشن های زیادی توسعه پیدا کرده اند اما مقصود ما در این مطلب برنامه ایست که امکان مشاهده فیلم و سریال، آهنگ و پخش زنده رویداد ها و شبکه های تلویزیونی را ممکن کرده است. با معرفی و بررسی اپلیکیشن لنز همراه رسانه چیکاو باشید.

اپلیکیشن لنز یکی از برنامه هایی است که توسط شرکت ایرانسل ارائه شده و به کاربران امکاناتی نظر تماشای فیلم و سریال مورد علاقه شان می دهد. اما این تمام ماجرا نیست اپلیکیشن لنز در واقع یک اپ سرگرمی است که خدمات دیگری نظیر موسیقی و پخش زنده تلویزیون، رادیو و رویداد ها را نیز ارائه می دهد.

اگر شما بخواهید از این امکانات در سایر اپلیکیشن ها استفاده کنید، بایستی برای هر کدام یک اپلیکیشن نصب کنید، اما برنامه لنز تمامی این ها را به صورت یکجا برای شما فراهم کرده که نیازی به نصب دیگر اپلیکیشن ها نخواهد بود. در صورتی که بخواهیم قابلیت اپلیکیشن لنز را به صورت مجزا بررسی کنیم، این ویژگی توانایی رقابت با سرویس های مشابه مانند تلوبیون را نیز دارد.

از مزیت هایی که این اپلیکیشن دارد، استفاده از اینترنت نیم بها است. در صورتی که شما از سرویس های اینترنتی طرف قرارداد لنز استفاده می کنید، اشتراک شما نیم بها خواهد بود. حتما قبل از دانلود و یا استفاده از برنامه استفاده از حجمتان را چک کنید.

رابط کاربری

اپلیکیشن لنز از 5 بخش اصلی تشکیل شده که در منوی دسترسی پایین گنجانده شده است. تم اپلیکیشن مشکی است و رنگ های آیکن ها و متون با تلفیق زرد و سفید جلوه خاصی گرفته اند. در صفحه موسیقی و فیلم ها ویترینی با دسته بندی های متنوع از فیلم ها و موسیقی ها مشاهده می کنید که اگر از فیلیمو یا اپلیکیشن سرویس تماشا آنلاین نماوا استفاده کرده باشید، این نمونه طراحی را دیده اید. سرعت در گشت و گذار در برنامه مناسب ارزیابی می شود اما باید گفت که برای استفاده از بخش های برنامه بایستی حتما عضو لنز شوید.

جمع بندی

اپلیکیشن لنز یکی از بهترین برنامه هایی است که توانسته به واسطه گنجینه خوب فیلم ها و بخش پخش آنلاین مخاطبان زیادی را جذب کند. البته حمایت و تبلیغات گسترده ایرانسل از لنز نیز تاثیر زیادی گذاشته است. با این حال اپلیکیشن لنز تا کنون توانسته بیش از یک میلیون کاربر را جذب کند. در صورتی که از اینترنت ایرانسل استفاده میکنید، لنز میتواند گزینه مناسبی برای فیلم دیدن شما باشد.  شما میتوانید آخرین نسخه برنامه لنز را از طریق باکس دانلود زیر دریافت کنید.

لنز

قیمت: رایگان

سازنده: شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل

سیستم عامل: اندروید

حجم: 16 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.